Spring naar bijdragen

Het Grote "moppertopic"


Beest
 Share

Recommended Posts

Vanmorgen om 5 uur de Alhambra uitgegraven, dacht nog even om met de

Grand naar mijn werk te gaan (bij Utrecht) maar acht, die kan de vrouw beter gebruiken...

Was even ploeteren om de wijk uit te rijden maar op de snelweg ging het wel...op haar na boem gedaan maar het engeltje op mijn schouder heeft weer goed gewerkt.

Nee, het begon pas op de parkeerplaats bij mijn werk; die is sinds vrijdag niet geveegd. Overmoedig (of ik dacht dat ik de Jeep bij me had) gewoon het terrein op gestuurd, na 10 meter muurvast.

En tja, niemand heeft een lier op zijn leasebak. Uit slepen lukte ook niet.

Vanmiddag schijnt Rijkswaterstaat met een 4x4 (Toyota? :bye1:) te komen om mij en mijn even slimme collega's te redden.

Mocht iemand met zijn Jeep in de buurt van Vleuten zijn...u bent welkom en er is een fles wijn te verdienen :whistle:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, al die Mercedesen bij ons op de zaak liepen ook vast... Ik kon elke 10min naar beneden om met de Grand ze los te trekken of de parkeergarage in te slepen.... :whistle:

Dat komt omdat wij met onze Jeeps het klimaat om zeep geholpen hebben, en de wereld nu steeds warmer wordt :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even mopperen dat hier de parkeerplaats enigszins geveegd was.

De laag sneeuw is niet dik genoeg om auto's te laten stranden.

Mag dus niemand uitlachen/lostrekken... :whistle:

Ik heb je net gevraagd naar Vleuten te komen om een vrachtwagen met oplegger te lieren, toen zei je dat je dat niet wilde! :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pff,ga ik vanmiddag naar huis slaat de motor spontaan uit na een kilometer of 15 op de A16.

Niet meer aan de praat te krijgen.Dus dan maar weer de ANWB bellen(ze kennen me onderhand nu wel:P.)

Na een half uurtje kwam de eerste wagen van de wegenwacht maar die riep gelijk zijn collega want een terreinwagen kon hij niet wegslepen.

Na iets meer dan een uur kwam zijn collega en die kwam er vrij snel achter dat de motor geen benzine krijg.Ik dacht nog mijn tank zal toch niet leeg zijn.Vervolgens heeft hij me naar een benzinestation gesleept om daar wat benzine erin te gooien.Wat denk je? Start de wagen gewoon,f*#k toch de tank leeg.Maar gelukkig sloeg hij bijna direct weer uit.Ik de man geroepen want die stond inmiddels aan de koffie in het benzinestation,en wij de zoektocht voortgezet.Wat bleek dat er een kabel breuk in zit in de voeding van de benzinepomp net achter mijn linkerachterwiel.Kabelschoentje ertussen gezet en na 2,5 uur kon ik eindelijk naar huis,helemaal verkleumd van de kou.

Marcojeep is nog terwijl ik langs de A16 stond gestopt om me te proberen weer op pad te helpen maar helaas is dat niet gelukt.Marco nog bedankt voor de hulp.

Ben stiekum wel blij dat niet mijn tank leeg was anders had ik de komende tijd dat aan moeten horen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie begrijpen dat wanneer de tank daadwerkelijk leeg was geweest en ik daar getuige van zou zijn, elk topic dat enigzins gepast was een post zou krijgen:D:D:D:D

Het was trouwens wel heeeel erg fris aan de kant van de weg:(

Maar goed, Jeep doet het weer. The story goes on:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet even mopperen dat die onbeschofte ANWB ons gisterenavond niet kwam helpen. We hadden al 1 keer voor de camper hulp gehad en 1 keer voor de renooit.

De waggy was kenteken nummer 3 en dat mocht niet in een jaar! en dat op 2e kerstdag, 4 dagen voor dat het kalenderjaar om is:frusty: Natuurlijk ook nog 1 jaar vooruit betaald.. <_< belachelijk.. 25 jaar lid en dan zoiets..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet even mopperen dat die onbeschofte ANWB ons gisterenavond niet kwam helpen. We hadden al 1 keer voor de camper hulp gehad en 1 keer voor de renooit.

De waggy was kenteken nummer 3 en dat mocht niet in een jaar! en dat op 2e kerstdag, 4 dagen voor dat het kalenderjaar om is:frusty: Natuurlijk ook nog 1 jaar vooruit betaald.. :lol: belachelijk.. 25 jaar lid en dan zoiets..

Ze zijn duur, je krijgt een tenenkrommend blad (kampioen van de onzin), ze zijn VOOR rekeningrijden <_< en als je ook geen beroep meer mag doen op de wegenwacht service dan is dat voor mij toch wel een reden om het lidmaatschap voor 2011 op te zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...