Spring naar bijdragen

APK keuring


jeeped
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
Ook ik mag weer een jaartje met de CJ :D

Met z'n nieuwe papiertje op zak besloot de Jeep er op 2 km van huis wel mee op te houden :yes:

En ik maar denken dat ik m'n lesje wel geleerd had om altijd een telefoon mee te nemen :yes:

Dankzij de buurman toch nog thuis gekomen :D

Gefeliciteerd.... met je buur. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

laten herkeuren omdat ik hoorde dat de auto eigenlijk niet daarop had afgekeurd moegen worden omdat de speling waarschijnlijk binnen de marges lag. Zegt die andere keurmeester eerst dat het wel zou kunnen, maar na overleg met een andewr toch afkeur. DAARBIJ vond die andere keurmeester ook nog dat de wiellagers te horen waren en kreeg ik daar OOK nog een afkeuring op.

Ik laat NOOIT meer bij een (st)dealer keuren.

Gaat centjes kosten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

laten herkeuren omdat ik hoorde dat de auto eigenlijk niet daarop had afgekeurd moegen worden omdat de speling waarschijnlijk binnen de marges lag. Zegt die andere keurmeester eerst dat het wel zou kunnen, maar na overleg met een andewr toch afkeur. DAARBIJ vond die andere keurmeester ook nog dat de wiellagers te horen waren en kreeg ik daar OOK nog een afkeuring op.

Ik laat NOOIT meer bij een (st)dealer keuren.

Gaat centjes kosten

begrijp niet zo goed waarom jij zo graag met speling op de kogels rond wilt rijden :ph34r:

ik vind dat je Jeep in orde moet zijn als je naar de keuring gaat :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

begrijp niet zo goed waarom jij zo graag met speling op de kogels rond wilt rijden ;)

ik vind dat je Jeep in orde moet zijn als je naar de keuring gaat :(

Yep, volgende keer weet ik VAN TE VOREN wat er aan de hand kan zijn en los ik het euvel op voordat er een afkeur is !!!!!!! Ik wil graag in een perfecte auto rijden natuurlijk, maar ik moet nog veel leren. En tot mijn schade en schande ben ik daar nu al een beetje mee bezig. Kost nu veel geld, maar is wel LEERGELD !!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...