Spring naar bijdragen

APK keuring


jeeped
 Share

Recommended Posts

Met de ZJ geweest. Paar kleine dingetjes gedaan: kentekenverlichting, stofhoesjes stuurinrichting en als uitsmijter: kathalysator is hemelen.

Afkeur.:)

Ga nu eerst maar zo'n ding opsporen, want de prijzen zijn volatiel, zeg maar.;)

Eens bij bastings proberen , stuurt ook op ,

Heb wel een goede ervaring met hem tot nu toe .

Ben daar ook eens geweest ,heeft wel wat liggen meestal.

prijzen m.i. ook wel redelijk ;);)

M.C. and H.N.Y. 2 U

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weeks later...
de verlichting (tijdelijk voor APK) die je voor de keuring op je bumpers zet om de lampen binnen de 40cm van de breedste zijkant te hebben.

Moet dat glas in de lampen H4 zijn ??

nee mag Duplo lamp zijn h1/h7 of h4 maakt niet uit als maar groot licht dimlicht en stadlicht aanwezig is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik moet voor 12 feb een apk keuring doen morgen een afspraak maken bij mannetje hier in de buurt, bekende van me ouwe. ik knijp hem wel een beetje. voor de 12e krijg ik me uitlaat systeem binnen met deze die ik nu heb wordt hij zowiezo afgekeurd en wat ik dan lees over die verlichting( in de breedte 40 cm ofzo) pfff ben benieuwd.

wat gaan ze allemaal doen tijdens die APK?? gaan ze er ook in rijden???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bij de betere garage breng je je Jeep voor een APK

Ze kijken alles na en geven je dan op wat er moet gebeuren om goedgekeurd te worden.

Je kunt dan of zelf doen wat er moet gebeuren of... je laat het hen doen.

je koplampen mogen niet verder dan 40 cm verwijderd zijn van de zijkant (spatborden) van je auto

je banden mogen max 3 cm uitsteken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joepieeee of was het nu Jeepieeee in één keer goed gekeurd :wacko::D

CJ moest echter wel van een meervoudige incontinentie worden afgeholpen :D:blush: wat de rekening niet echt positief beinvloede<_<

Maar ja, als het een beetje meezit hoef ik nu niet meer om de haverklap 3 soorten olie bij te vullen (dif, tussenbak, automaat en motor)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

ik moet ook :blush: voor 24 april. ga vd week een afspraak maken bij de kwikfit, die hebben een 25% kortingsactie. Hoef alleen apk als er wat is doe ik het zelf, dus ga voor de goedkoopste. Herkeuring kost 15 euro. Doe het maar alvast, dan heb ik alle tijd om te knutselen als ze wat te zeiken hebben.

Ben erg benieuwd. Ik kan zelf niks bedenken. Laat het weten. :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hij is goedgekeurd! :yes:

Rechter achterrem was eerst net niet genoeg. Na een rondje rijden was hij voldoende. Dus tijd om de nieuwe cylindertjes eens te monteren.

Aantekening voor de remschijven voor, dus daar zullen we maar eens een nieuw setje voor halen.

Goed dat ik momenteel bijna elke week wel een keer naar Arnhem moet, dan kan ik onderweg wat schijfjes oppikken.

En van de Dodge, die voor de originele afspraak anderhalve week terug de brug bezet hield, is de versnellingsbak weer eens gerepareerd. Schijnbaar kan de bak nu een koppel van 750 Pk aan, of zoiets... en zou hij nu wat langer heel moeten blijven :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hmm dodge :wub:

hmmmmm......Kaas broodjes:wub:... Maar daar val ik jou toch ook niet mee lastig als ik er 1 gekocht heb!:lol::lol::lol: Geintje Evert!;):D

Ot: voor volgende week maar weer is een afspraak gemaakt. Kruisjes achterste aandrijfas, gordel, stuurstang vervangen. Nou maar hopen dat het goed komt.

bewerkt door Blue4.2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij is goedgekeurd! :lol:

Rechter achterrem was eerst net niet genoeg. Na een rondje rijden was hij voldoende. Dus tijd om de nieuwe cylindertjes eens te monteren.

Aantekening voor de remschijven voor, dus daar zullen we maar eens een nieuw setje voor halen.

Goed dat ik momenteel bijna elke week wel een keer naar Arnhem moet, dan kan ik onderweg wat schijfjes oppikken.

En van de Dodge, die voor de originele afspraak anderhalve week terug de brug bezet hield, is de versnellingsbak weer eens gerepareerd. Schijnbaar kan de bak nu een koppel van 750 Pk aan, of zoiets... en zou hij nu wat langer heel moeten blijven ;)

Gefeliciteerd!! ik ga as donderdag, hoop de mijne ook....

laat het weten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor! DarkGreen met vlag en wimpel door de APK!! :lol:

Ik kan er weer tegen tot eind april 2010. Kreeg een compliment voor de (bijgehouden) staat van de Jeep. Dat streelt mijn sleutelego :lol:, liet hem wel de Haynes manual zien:lol:;)

Ben vandaag extra vrolijk omdat ik geen gezanik kreeg te horen!! :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...