Spring naar bijdragen

Offroad Budel 25-27 Oktober 2013


maurice coolen
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

net ingeschreven, voor mij de eerste keer dat ik naar zo'n evenement ga.

ik zag dat er ook een speciale route voor kinderen was dus ik kom met het hele gezin.

ik blijf alleen niet kamperen denk ik, ik ga gewoon naar huis op zaterdagavond en kom zondag weer terug.

uiteraard wel de makkelijke route genomen.

bewerkt door jofer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag ingeschreven voor het weekend.

Eerste keer dat we een dergelijk weekend gaan meemaken.

We hangen vrijdag morgen ons Kipje achter ons Jeepje en verder zien we het wel.

Voorzichtig ingeschreven voor de lichte route.

TJ  kan de zwarte route aan , maar ik misschien niet !!

We zien het wel !!

Bij elkaar kamperen ?  Even bellen : 06-13923066 of 06-13922729.

 

Groeten Peggy en Bart Sittard  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat dit een zeer aan te raden evenement is. Voorheen hier bij ons net over de grens werd de FOC trophy gehouden. Voor vele 4x4 rijders een jaarlijks punt op de agenda. Daar werd destijds enorm veel moeite in gestoken (vergunningen, diverse terreinen, etc..

 

Gravers zorgde op het binnenterrein voor een mooi spectaculair baan, zodat de vele toeschouwers er met plezier vele jeeps zagen ploeteren. Dan vele stands en lokale autobedrijven die hun producten toonde en de lokale economie ook nog eens een beetje werd gestimuleerd. Ik geloof dat er het laatste jaar 2000 deelnemers meereden. Inmiddels al een paar jaar afgeschaft door de minder 4x4 geliefde groenmannen, ook al was dit voor een goed doel opgezet.

 

Het evenement in Budel gaat volgens mij op dezelfde voet verder. Zeker als ik hun facebook pagina zo bekijk.  https://nl-nl.facebook.com/OffroadBudel . Ik wil dus iedereen aanraden hieraan deel te nemen, want er wordt zelfs over een jaarlijks evenement gesproken. Uiteraard hoop ik dat de minderheid het niet gaat verpesten voor de meerderheid, want alleen dan zal het een lang leven beschoren zijn.

 

In Belgie was dit het grootste nationale 4x4 evenement en ik sta er niet van te kijken dat dit ook voor Nederland zou kunnen gebeuren.

 

PS. Ik heb geen enkele band hiermee, behalve dat ik enkele personen in de organisatie ken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat dit een zeer aan te raden evenement is. Voorheen hier bij ons net over de grens werd de FOC trophy gehouden. Voor vele 4x4 rijders een jaarlijks punt op de agenda. Daar werd destijds enorm veel moeite in gestoken (vergunningen, diverse terreinen, etc..

 

Gravers zorgde op het binnenterrein voor een mooi spectaculair baan, zodat de vele toeschouwers er met plezier vele jeeps zagen ploeteren. Dan vele stands en lokale autobedrijven die hun producten toonde en de lokale economie ook nog eens een beetje werd gestimuleerd. Ik geloof dat er het laatste jaar 2000 deelnemers meereden. Inmiddels al een paar jaar afgeschaft door de minder 4x4 geliefde groenmannen, ook al was dit voor een goed doel opgezet.

 

Het evenement in Budel gaat volgens mij op dezelfde voet verder. Zeker als ik hun facebook pagina zo bekijk.  https://nl-nl.facebook.com/OffroadBudel'>https://nl-nl.facebook.com/OffroadBudel . Ik wil dus iedereen aanraden hieraan deel te nemen, want er wordt zelfs over een jaarlijks evenement gesproken. Uiteraard hoop ik dat de minderheid het niet gaat verpesten voor de meerderheid, want alleen dan zal het een lang leven beschoren zijn.

 

In Belgie was dit het grootste nationale 4x4 evenement en ik sta er niet van te kijken dat dit ook voor Nederland zou kunnen gebeuren.

 

PS. Ik heb geen enkele band hiermee, behalve dat ik enkele personen in de organisatie ken.

Volledig mee eens!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...