Spring naar bijdragen

Offroad Budel 25-27 Oktober 2013


maurice coolen
 Share

Recommended Posts

mooi evenement vind het zeer geslaagd voor de eerste keer . het waren over de 800 roadboek inschrijvingen over de 2 dagen van roetes . er zijn altijd mensen die het voor een ander verkloten maar hier zijn de kentekens van op geschreven en bleken niet ingeschreven te zijn. op naar de volgende keer voor mij want de mensen van offroad budel hebben zeker zijn best gedaan om ons een mooi evenement te geven. mvg maurice tevens gaan ze voor 2014 zie facebook offroad budel.

bewerkt door maurice coolen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

TOP ORGANISATIE, de camping was goed de route's waren mooi, zaterdag route Noord Lang/zwart en zondag route Zuid kort/zwart gereden. Wij vonden het routeboek aardig kloppen en vonden de "speelterreintjes" zeker de moeite waard. Mannen en vrouwen van de organisatie Budel bedankt voor een geslaagd weekend en tot volgend jaar. :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erg leuk weekend gehad in Budel. Roadbooks waren soms even zoeken maar dat hoort er ook een beetje bij toch? Uiteindelijk beide routes volledig gereden en alle speelterreinen bezocht. Leuk om te zien ook dat er erg veel Jeeps rond reden (en PepijnS nog ontmoet / even gesproken - weer een gezicht erbij ;))

 

Hoewel ik m'n TJ inmiddels alweer 2 jaar heb was ik toch wel weer een paar keer verbaasd over hoe ver 'ie kan komen, en dat zonder erg hoge lift, met kleine bandjes, zonder lier, zonder lockers.... Aantal obstakels waarvan ik toch niet had gedacht veel kans op succes te hebben zonder problemen in 1x genomen......erg leuk!!

 

Echt een topweekend gehad! Van mij mag dit jaarlijks terug komen. 

 

Groeten,

Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...