Spring naar bijdragen

Even Voorstellen..


Mav
 Share

Recommended Posts

de laatste tijd her en der wat nieuwe leden zien posten

maar nog niet in dit topic

dus ..... :blush:

Noem man en paard! :no:

Ofwel: ik voel me aangesproken. Maar ik hoop eigenlijk op een nieuwe naam -klik- M'n gebruikersnaam hiet hoeft immers -bij nader inzien- niet mijn computerkeuze te bevatten:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
goedenmorgen heb nu eindelijk een gc gekocht een 5.2 uit 96 kmstand 192000. ga hem zaterdag ophalen.ojaa ik heet richard ben 37, en wens iedereen het allerbeste. groet

Je bent er volgens mij heeeel erg blij mee.

Net nieuw op het forum , 5 postjes geplaatst en allemaal over de aankoop van je jeep :B.

Kan niet anders zeggen dan : welkom jeepfreak ;)

En dit is het juiste draadje om foto's te posten. Die zien we graag !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oorspronkelijk geplaatst door richardo viewpost.gif

goedenmorgen heb nu eindelijk een gc gekocht een 5.2 uit 96 kmstand 192000. ga hem zaterdag ophalen.ojaa ik heet richard ben 37, en wens iedereen het allerbeste. groet

Je bent er volgens mij heeeel erg blij mee.

Net nieuw op het forum , 5 postjes geplaatst en allemaal over de aankoop van je jeep :B.

Kan niet anders zeggen dan : welkom jeepfreak ;)

En dit is het juiste draadje om foto's te posten. Die zien we graag !

Dit is nu het jeepvirus:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Hierbij wil ik me even voorstellen. Afgelopen weekend is mijn droom uitgekomen. Eindelijk een Grand Cherokee gekocht. Een dikke 8 cilinder met weinig echt km's. We hebben de auto een week geleden gekocht bij E&G Cars in Kerkdriel. Erg fijne mensen daar. We hebben hen een gastank laten inbouwen en rijden sinds gisteren (aflevering) vrolijk in de heerlijke wagen.

De reden voor aanschaf was 1) omdat het altijd een droom is geweest en 2) omdat ik een BMW 3-serie heb en wij verwachten een 2e kleine. In de kofferbak past geen drol en ik ben 1,94 meter en als er iemand achter mij moet zitten of de nieuwe baby in de maxi cosi dan kan ik niet normaal meer zitten en rijden.

Nu even inlezen in de materie en ik hoop op veel lange fijne kilometers in de GC.

Groeten aan alle liefhebbers

Alexander

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:lol: wel een uit 96 maar zo trots als een pauw. km stand 196000.kleur groen.

:wacko:

goedenmorgen heb nu eindelijk een gc gekocht een 5.2 uit 96 kmstand 192000. ga hem zaterdag ophalen.ojaa ik heet richard ben 37, en wens iedereen het allerbeste. groet

En meteen 4000 km verschil in de km.stand<_<

oh WELKOM:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal. Tijdje geleden was ik ook hier maar toen met een GC 5.9 uit 98. Zat toen in over de kosten maar achteraf gezien had ik die nooit weg moeten doen. Al gauw miste ik deze auto. Nu drie dagen geleden heb ik toch weer een GC gekocht. Dit keer een 5.2. Ondankts het power verschil ben ik weer helemaal blij. Heb nu weer een uitlaatklep. Beredeneer het nu anders. hahaha de een verzuipt het in de kroeg of what ever. Ik heb een JEEP :ohmy: Wel vind ik dat deze een beetje rookt. Ik weet niet wat mijn vorige jeep deed maar dit lijkt mij een beetje te veel. De kleur is beetje grijzig iemand enig idee wat dat zijn kan? Thanks guys. Groet, Boudewijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo iedereen op het Jeepforum!! Zal mijzelf even kort voorstellen, omdat er ooit een bedoeling was in dit topic om dat als nieuwe leden even te doen.....

Goed, ik heet Patrick aka Rookie-XJ en ben woonachtig in Bergen op Zoom. Ik heb nog geen Jeep, maar die wordt aankomend jaar(2009)aangeschaft en als dusdanige aangepast dat het een service-auto moet worden voor de rally Dresden-Breslau die ik samen met een beste maat in 2010 wil gaan rijden. (2 auto's worden er dan dus ingezet)

De naam Rookie-XJ duid er op dat ik weinig tot geen ervaring heb, maar wel zeer veel interresse en enthousiasme bezit!!!! En XJ staat uiteraard voor de Cherokee...

Ik groet u allen en tot Jeeps!!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi iedereen

mijn naam is Bert ik ben woon achtig in het belgische limburg en ben sinds mijn eerste levens jaren een fervent Jeep fan. op mijn 18de heb ik meen eerste jeep gekocht nl een 2.5 cherokee van 95 deze is standaard gebleven. deze heb ik verkocht en sinds kort ben ik in het bezit van een CJ7 4.2 van 1983. ik ben jullie forum tegen gekomen op het belgium4X4.

dit forum lijkt mij intressant omdat hier veel jeepers zitten.

hier is eenfoto van mijn cj

als er vragen zijn stel ze gerust

GetAttachment.aspx?tnail=0&messageId=9414963e-729e-4263-acbc-c0d6414f516f&Aux=44|0|8CA99F2F52D5460|

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben je nieuw op Jeepforum.nl, of ben je er al een poosje maar heb je je nog nooit voorgesteld?

Doe dat dan in dit topic!

Plaats hier een bericht met wat info over jezelf.

LET OP: IN DIT TOPIC MAG JE ALLEEN POSTEN ALS JE JEZELF VOORSTELT! ALLE ANDERE BERICHTEN WORDEN VERWIJDERD.

Misschien is het niet zo leuk dat je iemand nu niet welkom kan heten, maar op deze manier kan iedereen die zich wil voorstellen dat op een overzichtelijke wijze doen.

Maar toch: even namens iedereen hier, voor de nieuwe leden:

Welkom op:

Jeepforum.nl!

Ha jeepers,

ik ben harstikke nieuw maar ik wil me meteen maar even voorstellen. Ik rij een cherokee (xj) uit 1996 en dit is mijn tweede jeep. Ik heb deze nu 1 week en heb er meteen nieuwe velgen onder laten leggen. Hij is voor de rest nog origineel, ik weet nog niet wat ik er allemaal aan ga doen. Mijn eerste jeep was een grand cherokee uit 1994.

als ik iets verander aan mijn jeep laat ik dit natuurlijk weten.

groet jeepat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal me even voorstellen.

Sinds 19 december 2008 hebben wij onze eerste Jeep. Het is een zwarte Cherokee 2.5 CRD Highroof, grijs kenteken, uit 2003.

Hoe dat zo gekomen is? Mijn vriendin is al jaren gek van dit soort stoere auto's en dan met name van Jeep. Lange tijd dachten we dat dit nooit binnen ons bereik zou liggen, maar nu kwam deze buitenkans voorbij.

Hiervoor hadden we een VW Caddy, ook grijs kenteken. Helaas levert dat grijs kenteken ons als niet zakelijk gebruiker geen voordeel meer op, behalve dan dat de aanschafprijs van een auto van voor 2005 wat lager ligt.

Maar de vlakke laadvloer is voor ons wel ideaal voor het vervoer van onze vier honden van en naar het bos. Verder wordt de Jeep voornamelijk gebruikt voor het woon-werkverkeer van mijn vriendin.

Onze vakanties gaan altijd naar Terschelling, auto mee. Van 1 oktober tot 1 april kun je met een ontheffing op Terschelling op het strand rijden. Natuurlijk hebben we direct zo'n ontheffing voor de Jeep aangevraagd en een extra vakantieweekje geboekt in maart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...