Spring naar bijdragen

The Jeepdoctor heeft een eigen praktijk(ruimte)


janjeep
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Hey Ed,

Mooi man. Denk dat we binnenkort eens moeten gaan knutselen aan m'n JEEP. Loopt nog niet op benzine. OBDII scanner heb ik al wel werkend ;-) Misschien dat we dan een stap verder komen.

Komend weekend ga ik testen of ik inderdaad een verhoging wil: ff spelen in Ardennen.

Gr,

Marco

Dordrecht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteravond begonnen met de wanden.Michell had nog wat lichte(!) (:))wandjes liggen,deze zijn we bij hem op gaan halen met Janjeep(de chauffeur) Blue4,2(de sjouwer) en ik de opzichter(;)).

Met de glasaanhangwagen van Jan hebben we de eerste 17 wanden van Rotterdam naar Klundert gebracht.

Vandaag maar weer verder .

Jan,Michell,Nils en Brian bedankt voor het helpen:thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteravond begonnen met de wanden.Michell had nog wat lichte(!) (:P)wandjes liggen,deze zijn we bij hem op gaan halen met Janjeep(de chauffeur) Blue4,2(de sjouwer) en ik de opzichter(:D).

Met de glasaanhangwagen van Jan hebben we de eerste 17 wanden van Rotterdam naar Klundert gebracht.

Vandaag maar weer verder .

Jan,Michell,Nils en Brian bedankt voor het helpen:thumbsup:

Hey Ed wie is die Michell? Was hij er ook bij gisteravond;)

Wandjes waren heel licht toch. Heb ruim 200 wanden lopen versjouwen gisteren en had nergens last van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

snv80121.jpg

Michel (le) heeft nog een containertje met panelen voor Ed geregeld, zodat Ed zijn plekkie kan afschotten.

snv80122.jpg

En de panelen zijn echt zwaar, 50 kg of meer en Nils steekt nu echt de handen uit de mouwen.

Ook nog een beetje miezer regen erbij....lekker glad!

snv80123.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zojuist op Nu.nl:

Uitgegeven: 25 februari 2009 10:03

Laatst gewijzigd: 25 februari 2009 10:16

AMSTERDAM - In de Brabantse plaats Moerdijk is woensdagochtend op een bedrijventerrein vlakbij Klundert een chemische reactie geweest, wat zorgt voor veel rookontwikkeling.

je bent toch geen rare dingen aan het doen Ed??? :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...