Spring naar bijdragen

Bijzondere Advertentie's


87wrangler
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

:wacko: Vraag me af wie dat ervoor geeft, hij mag dan wel sterk gebouwd zijn, echt mooi issie niet :P

Het is dan ook Jeep om Challenges (Dresden-Breslau) of Trophy's a la Croatia Trophy mee te rijden. En dan heb je niets aan een mooie auto. Alles moet dan zo sterk en robuust mogelijk zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Auto is in 2001 in Duitsland door Frank Donauer van GOS 4x4 Performance opgebouwd.

In de Offroad magazine van september 2003 staat een groot artikel over deze auto.

Toen nog op bladveren..... in deze configuratie heb ik er zelf eens in mogen rijden in Holzen. Een beest van een wagen.

Later van de eigenaar gehoord dat hij bij D&G stond voor de spidertrax en coilovers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Auto is in 2001 in Duitsland door Frank Donauer van GOS 4x4 Performance opgebouwd.

In de Offroad magazine van september 2003 staat een groot artikel over deze auto.

Dat verklaart misschien de 100000 euro aan bouwkosten tot in een zekere zin.

Zeker met die assen. Geloof dat D&G 10000 euro rekent voor alleen de vooras.

Het blijft wel een lastige tijd om te verkopen!

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Haha, ik had het ook allebei al gelezen vandaag :thumbsup: !

Ach ja iedere professionele dealer/handelaar/verkoper correspondeert toch via marktplaats......

Gezien zijn vrij snel wisselende voorraad zijn er toch veel mensen die met hem in zee gaan :wacko:

Ikzelf zou hier toch wel even over nadenken gezien de vrij uiteenlopende reacties hier op het forum alsook meerdere malen op marktplaats om het maar netjes te zeggen......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat die advertentie van Bastiaan niet meer bestaat! Ik had graag het fijne geweten...

Ik weet ondertussen wel dat er meer dan twee gedupeerden zijn!

Een door Rob opgelichte Belg die in 2010 halve waarheden sprak, die ken ik niet.

Maar wel een Belg die in 2011 ferm in de zak gezet is door Rob!

Moest hij mij bedoelen, die TJ staat hier nog steeds te wachten op herstelling, nog geen 5km mee gereden, en iedereen mag komen kijken welke halve waarheden ik zou verteld hebben op: http://www.jeepershome.be/TJ%205.9/Aankoop.htm

Deze lijst is zelfs nog niet volledig! Ik zal binnenkort een topic starten waar alle herstellingen op te volgen zullen zijn...

Geert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...