Spring naar bijdragen

brandstof prijzen rijzen de pan uit


F.M
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 160
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja , das een goeie, met zijn alle naar Kameel toe.

Reken effe mee , gemiddelde forumlidkilometer op en neer en dan maal ....pffff laat maar:blink:

maar je krijgt wel veel bonuspunten bij Kameel. je tankt eerst 25 ltr loopt naar binnen toe geef je spaarkaart af en reken je brandstof af. daarna loop je weer naar je Jeep toe. en tank daarna je Jeep helemaal af minimaal 25 ltr. daarna reken je weer af en geef je weer je spaarkaart af. en je krijgt er dan 100% punten erbij. voorbeeld 37ltr+37ltr=74 punten.

is leuk als je ook nog voor je werk bij hetzelfde merk tankstation moet tanken. is wel handig en vooral omdat de dure feestdagen weer in aantocht zijn. ik heb alweer flink besteld uit de catalogus. zoals ieder jaar. en 90% is door mijn baas betaald ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar je krijgt wel veel bonuspunten bij Kameel. je tankt eerst 25 ltr loopt naar binnen toe geef je spaarkaart af en reken je brandstof af. daarna loop je weer naar je Jeep toe. en tank daarna je Jeep helemaal af minimaal 25 ltr. daarna reken je weer af en geef je weer je spaarkaart af. en je krijgt er dan 100% punten erbij. voorbeeld 37ltr+37ltr=74 punten.

is leuk als je ook nog voor je werk bij hetzelfde merk tankstation moet tanken. is wel handig en vooral omdat de dure feestdagen weer in aantocht zijn. ik heb alweer flink besteld uit de catalogus. zoals ieder jaar. en 90% is door mijn baas betaald :P

tankstation medewerkers krijgen extra korting...:bye1:

dus.. misschiens ff solliciteren.... ( of je zoekt een vrouw die er werk);)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit weekend naar Frankrijk geweest, champagnestreek gedaan met de Grand...;)

Hij doet het voortreffelijk, geen enkel, maar ook geen enkel akkefietje gehad. Alles werkte naar behoren, behalve...

dat ik 2 volle tanks benzine kwijt ben... en aan de huidige prijs is dit wel een extra hap uit het budget.

Maar we weten dit op voorhand natuurlijk, als we een jeep kopen. Nochtans vind ik het nog steeds oneerlijk dat wij hier in Europa zoveel betalen voor wat in Amerika aan de helft van de prijs kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor lief nemen dat je jeep niet tot de zuinigste auto’s behoort is niet het zelfde als de stijgende benzineprijs zomaar accepteren .

De brandstofprijs bestaat hoofdzakelijk uit (gekoppelde) financiering van de Happy few:

Belastingen waar je geen ruk voor terug krijgt en omhoog gespeculeerde olieprijzen.

De marge voor de pomphouders valt hierbij in het niets.

In amerika zijn ze gewoon niet zo gek op belastingen…60% belasting krijg je er daar nooit door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rijden met slaolie - Met 0,59 € per liter het milieu beschermen!

/me gaat volgend jaar het gazon eruit rooien en sla planten......

voor de meeste van ons is het slimmer om bieten te zaaien voor ethanol te maken, met koolzaadolie kan een benzineauto zo weinig:wacko::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rijden met slaolie - Met 0,59 € per liter het milieu beschermen!

/me gaat volgend jaar het gazon eruit rooien en sla planten......

ik heb een paar van die krakers vriendjes. die rijden al een paar jaar op slaoolie of zonnenbloemolie. maar je moet het wel mengen met diesel 1:50 . alleen als je erachter rijdt. dan ruikje en heb je het gevoel of er een rijdende patatkraam voor je rijdt :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik reed 4 jaar terug op slaolie totdat de aldi de prijzen verhoogde naar 0.70cent per liter sla olie

terwijl rode gasolie op 0.60 cent stond, dus je raad het al gewoon weer op rode olie !!!

heeft totaal geen nut die slaolie,

ik heb zelfs een trekker 2 jaar op afgewerkt frituurvet laten lopen, dan kan je spreken over een rijdende friettrekker:D,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

weer op rode olie

Hebben jullie in Nederland geen wegcontroles dan ?

Hier in België houden ze je tegen, dan tappen ze diesel af aan de dieselpomp (niet in de tank, want er waren van die handige kerels die 2 tanken hadden, één met wit en één met rood)

Nu hang je er gegarandeerd aan.

Boetes zijn ongeveer de prijs van je besparing maal 10.000 en je mag nog van geluk spreken als ze je kar niet optakelen en verbeurd verklaren...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...