Spring naar bijdragen

brandstof prijzen rijzen de pan uit


F.M
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 160
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb wel eens geexpirimenteerd met HH0, er staan zat voorbeelden op youtube (zoek maar op bijvoorbeeld: "howto water fuel cell").

Onzin of niet, oordeel zelf.....maar het is wel interessant :wacko:

Vreemd verhaal van Stanley Meyer:

GDHT0hBgVOw

En nog effe wat:

De prijs van de brandstof in Nederland bijvoorbeeld bestaat uit 70% accijns !!!! Een liter benzine (zeg 1,70) kost dus eigenlijk 50 cent, en dan heeft de pomp er al winst op gemaakt. De rest is voor meneer de overheid, hier hoor je niemand over...vreemd toch ?

Onder het mom van "prijs per vat blablabla" en "milieu" wordt gewoon grof geld verdiend over de ruggen van ons Jeep rijders. Je zou voor de grap eens moeten uitrekenen wat de regering alléén al aan brandstof-accijns binnen haalt...Ik zweer het je: Daar zouden ze de crediet-crises in Nederland iedergeval mee op kunnen lossen... Maar ja, dat geld is al gereserveerd voor andere onzin...

Owwww, ik zit mij nu echt weer op te winden..ik kan zo uren doorgaan en voorbeeld na voorbeeld opsommen hoe wij (brave burgers) gebruikt worden door de overheid, alleen al de autobranche: BPM, BTW, ACCIJNS, WEGENBELASTING, VERWIJDERINGSBIJDRAGE, PARKEERGELD, ETC ETC ETC...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Ja hier aan de kust ook weer 1.40 helaas.

je hoort de laatste tijd veel crap op tv van ja de olie voorraden slinken heel erg, bijna op, O MY GOD, bla bla bla bla

tijd geleden een stagiair gesproken uit Saoedi Arabië die hier stage liep in de haven. knul van 25 en we hadden het zo over koetjes en kalfjes. van het 1 kwam het ander en we hadden het zo over de olie voorraden en prijzen.

de vader van de jongen zelf is een zeer gerespecteerde olie "sjeik" daar in het oosten en lachte zich helemaal kapot van de prijzen die hier bij de pompen hangen en met de smoesjes die de wereld en nederland gebruikt worden voor dure brandstof prijzen en al die alternatieve brandstof uitvindingen.

volgens hem(wat ik toch best wel geloof) zullen mijn klein klein klein klein kinderen het niet mee maken dat de fossielen brandstof op is.

is dit is niet de eerste keer dat ik dat heb gehoord van een verre oosterling die zich in die tak bevind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom ik laats in de buurt van Luik bij een benzinepomp waar uitdrukkelijk op de pomp staat geen zelfservice, komt er even later een mooi blondje aanlopen en ze vraagt wat zal het zijn ik antwoord wat kost een druppel benzine ze antwoorde dat is gratis ik zei daarop druppel h'm dan maar vol:whistle: das pas goekoop:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom ik laats in de buurt van Luik bij een benzinepomp waar uitdrukkelijk op de pomp staat geen zelfservice, komt er even later een mooi blondje aanlopen en ze vraagt wat zal het zijn ik antwoord wat kost een druppel benzine ze antwoorde dat is gratis ik zei daarop druppel h'm dan maar vol:whistle: das pas goekoop:yes:

Blondje ook vol gedruppeld ???:lol::frusty:

Gratis !!!!!! iets voor F. M dan:lol:

Hier weer rond de 1.35 en op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9 months later...

wie goed oplet ziet dat de brandstofprijzen weer aardig de pan uit rijzen :blush:. vorigweek betaalde ik in Helmond 1,389 voor een liter euro95. vandaag heb ik weer getankt en betaalde nu 1,459 per liter. zullen wij dit te danken hebben aan Griekenland omdat ze een begrotingstekort hebben :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...