Spring naar bijdragen

brandstof prijzen rijzen de pan uit


F.M
 Share

Recommended Posts

Zal ik dan ook maar een kolenvergasser op mijn verlanglijstje erbij zetten?

komt er dan ook extra accijns op kolen?

Kolengestookte ZJ '96: 1:10 (1kg:10km)

Maken ze gewoon de kolen flink duur met belasting en milleutoeslag :)

Naaien doen ze je toch :);)

Misschien toch je bezemsteel weer opzoeken ?????????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 160
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 6 months later...
vandaag gehoord op rtl-nieuws dat de opec-landen de olieproductie weer gaan verlagen :P:)

Inderdaad, op zich logisch.. minder vraag, lagere prijzen. Net zoals vele producenten pas op de plaats maken. (DAF bv)

Nu maar afwachten wat dat met de brandstofprijs gaat doen. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad, op zich logisch.. minder vraag, lagere prijzen. Net zoals vele producenten pas op de plaats maken. (DAF bv)

Nu maar afwachten wat dat met de brandstofprijs gaat doen. :D

Men verwacht daarmee de olieprijs/brandstofprijs weer op te krikken:

olie-verhaaltje op nu.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
€ 0.829 litertje diesel en gas kost in Maaseik, net over de grens in België €0.27 per liter. Lijkt goedkoop maar is nog altijd meer dan dat we ooit in guldens betaald hebben.

Je bedoeld, meer dan we vroeger betaalden.. want het heeft vrij weinig met de Euro te maken. :B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

gooi deze topic nog eens op, mede omdat ik net in de krant lees dat de prijs van een vat olie flink gezakt is ivm de economische crisis. Iemand al gemerkt dat de benzineprijs zakt? De mijne is leeg...ik wacht nog wel ff met tanken :blush:

volgens mij was euro 95 gister hier in ZH nog 1.30 :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...de prijs van een vat olie flink gezakt is ivm de economische crisis. Iemand al gemerkt dat de benzineprijs zakt?

Een maand of 3 a 4 geleden was er flink voordeel te halen door de gezakte prijs per vat. Hopelijk nu weer..?! Ben toch nog steeds blij met een liter gas voor €0,435 :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gooi deze topic nog eens op, mede omdat ik net in de krant lees dat de prijs van een vat olie flink gezakt is ivm de economische crisis. Iemand al gemerkt dat de benzineprijs zakt? De mijne is leeg...ik wacht nog wel ff met tanken :bye1:

volgens mij was euro 95 gister hier in ZH nog 1.30 :rolleyes:

Benzine wordt in Nederland geraffineerd, en je weet vast wel hoe hoog de kosten zijn hier.. ik ben bang dat de benzineprijs nooit meer onder de Euro kàn komen. Al is de olie gratis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gooi deze topic nog eens op, mede omdat ik net in de krant lees dat de prijs van een vat olie flink gezakt is ivm de economische crisis. Iemand al gemerkt dat de benzineprijs zakt? De mijne is leeg...ik wacht nog wel ff met tanken :bye1:

volgens mij was euro 95 gister hier in ZH nog 1.30 :rolleyes:

Hier Sh*ll 1.24,9 ...............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benzine wordt in Nederland geraffineerd, en je weet vast wel hoe hoog de kosten zijn hier.. ik ben bang dat de benzineprijs nooit meer onder de Euro kàn komen. Al is de olie gratis.

Op deze link http://www.brandstofprijzen.nl/ staan de brandstofprijzen van diverse tankstations in het hele land. De goedkoopste zou in Gorinchem moeten zitten die dicht tegen de 1 euro aan zit maar of dat klopt betwijfel ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gooi deze topic nog eens op, mede omdat ik net in de krant lees dat de prijs van een vat olie flink gezakt is ivm de economische crisis. Iemand al gemerkt dat de benzineprijs zakt? De mijne is leeg...ik wacht nog wel ff met tanken :bye1:

volgens mij was euro 95 gister hier in ZH nog 1.30 :rolleyes:

die oliesjeiks zijn ook niet gek. ze kunnen wel meer vragen voor een vat olie. maar door de economische crisis hebben de mensen minder te besteden. want dan is het niet slim om meer te vragen anders verdienen ze niks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

die oliesjeiks zijn ook niet gek. ze kunnen wel meer vragen voor een vat olie. maar door de economische crisis hebben de mensen minder te besteden. want dan is het niet slim om meer te vragen anders verdienen ze niks.

Uhuh tuurlijk joh..... gelukkig word er in olie niet belegd en is olie op geen enkele manier gekoppeld met onze economie, neeh gelukkig zijn de olie sjeiks zo gunstig gestemd om ons zo te helpen. Fijne gasten die theedoeken.

O ja en ze leefden allemaal nog lang en gelukkig!!!:bye1::rolleyes:

Zo nu oogjes dicht en snaveltjes toe en morgen weer een nieuw verhaal van meneer de uil.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uhuh tuurlijk joh..... gelukkig word er in olie niet belegd en is olie op geen enkele manier gekoppeld met onze economie, neeh gelukkig zijn de olie sjeiks zo gunstig gestemd om ons zo te helpen. Fijne gasten die theedoeken.

O ja en ze leefden allemaal nog lang en gelukkig!!!:lol:<_<

Zo nu oogjes dicht en snaveltjes toe en morgen weer een nieuw verhaal van meneer de uil.:lol:

:P:lol:;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...