Spring naar bijdragen

Wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep | Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

Nu bezig met trimmen van de flares en eindstukken (had gisterochtend al willen beginnen....;) ), dan rest van de zooi er nog ff op.

Morgen dif olie verwisselen.

Weet iemand toevallig zo welke zekering van de claxon is... :) ???

Mn boeken liggen al in het andere huis....

En zit de standaard claxon achter een relais?

Morgen ook nog "ff" andere luchthoorn dr op, trok de eerste de beste aan flarden tijdens een poging de slangen te vernieuwen..:no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk al vrijdag gedaan maar toch

Aangezien mij Jeep niet meer spontaan wilde starten al vanaf donderdag bezig om dit probleem op te sporen.

Maar afgelopen vrijdag was het dan zover ik had een afspraak bij JEEPIE om bij hem langs te gaan of de bekabeling van mijn lier aan te leggen.

Maar de Jeep wilde dus nog niet starten dus ik JEEPIE bellen en wat denk je hij wilde wel bij mij langs komen:thumbsup:

Vanaf 11:00 uur tot ca 16:00 uur bezig geweest ( ik moest tussentijds even weg heb mijn A4 verkocht dus even de auto overzetten op de nieuwe eigenaar :yes:) Sorry namens mij richting JIEPIE`s vrouw en dochter dat ik JEEPIE zolang heb bezig gehouden :D

Ondertussen dat ik weg was heeft JEEPIE ook even gekeken wat er aan kon schelen maar later bleek ook dat het probleem niet te zijn:frusty: WORDT vervolgt.

NU even waarom JEEPIE eigenlijk was gekomen.

De bekabeling van de lier en tevens even een deel van mijn spaghetti bij de accu verwijderd.

Eerst even kijken waar we de kast van de lier wilde plaatsen mooie plaats gevonden op de plakt van de standaard krick deze heb ik toch niks meer aan (ben een beetje te hoog ;))

Al met al een super resultaat en de lier doet het iedergeval dus ik kan mezelf iedergeval vooruit lieren als de motor stil blijft.

Beste JEEPIE en vrouw en dochter ik ben super blij met het resultaat en wil jullie nogmaals via deze weg hartelijk bedanken.

:thumbsup::worshippy::blink:

Groeten BULL

Foto`s volgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1. Maar de Jeep wilde dus nog niet starten dus ik JEEPIE bellen en wat denk je hij wilde wel bij mij langs komen:thumbsup:

2. Vanaf 11:00 uur tot ca 16:00 uur bezig geweest ( ik moest tussentijds even weg heb mijn A4 verkocht dus even de auto overzetten op de nieuwe eigenaar ;)) Sorry namens mij richting JEEPIE`s vrouw en dochter dat ik JEEPIE zolang heb bezig gehouden :yes:

3. NU even waarom JEEPIE eigenlijk was gekomen.

De bekabeling van de lier en tevens even een deel van mijn spaghetti bij de accu verwijderd.

4. Al met al een super resultaat en de lier doet het iedergeval dus ik kan mezelf iedergeval vooruit lieren als de motor stil blijft.

5. Beste JEEPIE en vrouw en dochter ik ben super blij met het resultaat en wil jullie nogmaals via deze weg hartelijk bedanken.

:thumbsup::worshippy::blink:

Groeten BULL

Foto`s volgen.

  1. Maak niet uit was lekker de koffie en geen probleem.
  2. Heb ik goed gemaakt met een BBQ in Leersum....
  3. Nou nog een mooie foto....
  4. Echt niet.....gewoon de motor weer in orde maken.
  5. Geen dank Bull namens vrouw dochter viendin van mijn dochter en ik zij de .......

Ze wil alleen foto's zien anders gelooft ze het niet ha ha...:D

Nogmaals geen dank...biertje was toppie....en ik heb het gedaan voor het goede doel...Jeepclub Marshals....:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eindelijk tijd gehad om de nieuwe 9 1/4" fender flares te monteren en daarna de nieuwe velgen met de 31ers. Wagen is nog niet verhoogd maar op zich vindt ik het er niet verkeerd uitzien. Astrid is er in elk geval blij mee en voelt zich hartstikke stoer als ze in Bloemendaal rondkachelt........ :yes:

Heb de flares via Ebay Duitsland gekocht voor EUR 398,00, geen geld volgens mij. Durf de link van de handelaar er even niet bij te zetten (for obvious reasons :yes:), maar ben uitermate tevreden over de service van die knapen.

Ronald

diversen004filteredtl4.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eindelijk tijd gehad om de nieuwe 9 1/4" fender flares te monteren en daarna de nieuwe velgen met de 31ers. Wagen is nog niet verhoogd maar op zich vindt ik het er niet verkeerd uitzien. Astrid is er in elk geval blij mee en voelt zich hartstikke stoer als ze in Bloemendaal rondkachelt........ :yes:

Heb de flares via Ebay Duitsland gekocht voor EUR 398,00, geen geld volgens mij. Durf de link van de handelaar er even niet bij te zetten (for obvious reasons :yes:), maar ben uitermate tevreden over de service van die knapen.

Ronald

diversen004filteredtl4.jpg

Ziet er ook een stuk stoerder uit. Toppie!!

Hup hup in de blub :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  1. Maak niet uit was lekker de koffie en geen probleem.
  2. Heb ik goed gemaakt met een BBQ in Leersum....
  3. Nou nog een mooie foto....
  4. Echt niet.....gewoon de motor weer in orde maken.
  5. Geen dank Bull namens vrouw dochter viendin van mijn dochter en ik zij de .......

Ze wil alleen foto's zien anders gelooft ze het niet ha ha...:yes:

Nogmaals geen dank...biertje was toppie....en ik heb het gedaan voor het goede doel...Jeepclub Marshals....:D

Ik zet het allemaal spoedig op de foto anders hebben wij de poppen aan het dansen lees ik al :P:lol::lol:

Goed om te horen dat de BBQ een hoop heeft goed gemaakt:yes:

En je weet het als je vast staat en ik ben in de buurt effe belluu:bye1::yes:

Groet,

BULL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer een gevecht geleverd met de swing out tire carrier om m open te krijgen.

Weer verloren, stand 2-0 voor dat ding....:wacko:

He Ab wat is er aan de hand dan met dat ding.

Krijg je de pin er niet uit.

Laat eens een fototje zien.

Je laat je toch niet verslaan.

Misschien weten wij een oplossing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...