Spring naar bijdragen

Wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep | Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

- radiateur vervangen voor een 3-rij (wel lek bdw.....)

- slangen waren niet de goede...dank je leverancier * censuur * , anders loop ik ook met een T-shirt

- Kat leeggehaald....pfff...je hoort m nu wel aankomen ;)

- aanvang gemaakt met 2e rockslider

Morgen verder, en flares ff "bietjuh" trimmen (dank o.a. Utah en Camel voor de suggesties :whistle: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren Rebel opgehaald en daar een minipickup met een V8 met 1000 pk bewonderd ( Hoeken van de Rubicon uitgedeukt en gespoten) imgp5587hb1.jpg

voor meer www.miniv8.com. Stond ook een Ford 100 pickup met een BMW V8

imgp5577xh7.jpg

imgp5581vr3.jpg

imgp5582bt2.jpg

Toen de werkzaamheden van Utah en Eric bekeken ( nieuwe veren onder de CJ) en het nieuwe terras van BlackBear bewonderd en hem ontdaan van alle eten en drinken.:whistle: Was weer gezelli:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net nieuwe relais voor de knipperlichten geplaats:whistle:, want die bleven "hangen" soms bleven ze zelfs alleen aan staan en heb een nieuwe relais voor de "toeter" geplaats want die had het begeven:(.

Had de relais-tjes donderdag bij ASP-Eberle besteld en had ze zaterdag al binnen en het scheelde nog, incl.verzendkosten, bijna een tientje met B&S:B.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net nieuwe relais voor de knipperlichten geplaats:whistle:, want die bleven "hangen" soms bleven ze zelfs alleen aan staan en heb een nieuwe relais voor de "toeter" geplaats want die had het begeven:(.

Had de relais-tjes donderdag bij ASP-Eberle besteld en had ze zaterdag al binnen en het scheelde nog, incl.verzendkosten, bijna een tientje met B&S:B.

Pas je op wat je schrijft?? Voor je het weet krijg je een T-shirt:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eindelijk weer gereden. Alles prima in orde, radiator is niet lek, soundje heerlijk!

Stuurhuis is wel lek......:worshippy:, heb ik revisiesetje voor liggen, maar die pitmanarm he.......

Ga me pas zorgen maken als er aan dat ding niks meer lekt.

Vierkante kentekenplaat achter dr op gezet. Verder samen met B&S aan het stoeien welke koelslangen nou op een 4.0 met een (van oorsprong) 4.2 radiator passen. De "originele" Crown voor de 4.0 iig nie.... Iemand een tip?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ehh... ik heb gewoon 4.0 slangen aan m'n radiateur uit de 4.2 zitten....

Heeft het niet iets met de bodylift te maken??

Nee, want fanhousing en zo zit er gewoon weer op, DUS zit de radiator weer op de originele hoogte (lijkt mij, toch?).

On topic; linker rock slider gemonteerd (rechter bewaar ik voor de volgende reactie...:worshippy: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...