Spring naar bijdragen

Wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep | Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

...Vandaag samen met blauwiskud de tussenbak met nieuwe SYE-kit en

aangepaste aandrijfas gemonteerd:D, en de kruisjes van de voorste aandrijfas vervangen ,

na de nodige aanpassingen die blauwiskud van de week nog kon doen aan de nieuw SYE:thumbsup:

...nadat de nieuwe SYE-kit door Utah en Blauwiskud was gemonteerd:yes: kon het geheel

er weer onder:whistle:...we konden meteen alle versnellingen proberen daar ik

in een nieuwbouwwijk woon en er nog genoeg bouwrijp te maken grond

naast m'n deur ligt...Ik ben weer helemaal blij:P...Blauwiskud en Utah THNX:worshippy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren maar eens aan mijn eigen cherokee gesleuteld(!)

Fuseekogels aan de linkerzijde vervangen,Bij het demonteren vielen ze er al vanzelf uit,dus het was hard nodig.

Vandaag de wagen van Wrangler92 verhoogd met 3" en de sappen ververst.Daarnaast de wagen van Janjeep ff nog doorgesmeerd dit ivm de reis naar Letland.

Jan en Dina nog bedankt voor het ter beschikking stellen van de sleutelruimte en voor de perfecte catering.We zijn weer zoals gewoonlijk niets te kort gekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:yes::lol: Tja , en aan moeders de vrouw wordt verwacht dat ze zich maar aanpast aan de omstandigheden zoals verhogen enzovoorts...., vanmiddag gespot tijdens de voorbereidingen voor de trip.:thumbsup: Wagen ziet er uit om door een ringetje te halen !! Veel plezier samen als we elkaar niet meer zien voor die tijd en maak (HEEL VEEL ) foto`s !!!!

img7746ql7.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stoffig gemaakt (Veldhoven) en met m'n nieuwe kärcher weer afgespoten.

Phoe ,...hij wel :lol: !! Ik zit al 4 weken te wachten op de door een landelijke bouwmarktketen beloofde Karcher .:thumbsup: ....iedere datum is weer een teleurstelling . Schijnt niets afgestuurd te worden door Karcher..... Bezoek nu de wasstraat wat vaker maar daar komt wel een erg lullig straaltje uit...:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Phoe ,...hij wel :lol: !! Ik zit al 4 weken te wachten op de door een landelijke bouwmarktketen beloofde Karcher .:thumbsup: ....iedere datum is weer een teleurstelling . Schijnt niets afgestuurd te worden door Karcher..... Bezoek nu de wasstraat wat vaker maar daar komt wel een erg lullig straaltje uit...:yes:

Waar zit je op te wachten dan? Ik heb de mijne gewoon bij de Karwei gekocht, lagen daar bij stapels op de schappen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar zit je op te wachten dan? Ik heb de mijne gewoon bij de Karwei gekocht, lagen daar bij stapels op de schappen.

Het betreft de Gamma,......de 3.99 met T-racer 100 .......wordt continu beloofd dat ze uitleveren maar als de datum daar is dan is het weer niet geleverd.:thumbsup:

We laten hem nog een keer in bestelling staan, daarna annuleren en andere wegen zoeken. Hij moet zakelijk gebruikt worden dus een beetje goed type is wel verreist....:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het betreft de Gamma,......de 3.99 met T-racer 100 .......wordt continu beloofd dat ze uitleveren maar als de datum daar is dan is het weer niet geleverd.:thumbsup:

We laten hem nog een keer in bestelling staan, daarna annuleren en andere wegen zoeken. Hij moet zakelijk gebruikt worden dus een beetje goed type is wel verreist....:yes:

OK, dan heb je wel 'n zwaarder type dan ik nu heb. Ik weet niet of de Karwei die ook 'op de plank heeft'.

Maar goed, die ik heb is voor huis-tuin-en-keuken (lees: Jeep) gebruik: de k2.91

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OK, dan heb je wel 'n zwaarder type dan ik nu heb. Ik weet niet of de Karwei die ook 'op de plank heeft'.

Maar goed, die ik heb is voor huis-tuin-en-keuken (lees: Jeep) gebruik: de k2.91

Je zal het niet geloven :lol: ,.....maar ik ben vandaag gebeld dat hij er is ( er zijn er zelfs twee besteld , dombo`s :D ) ......DUS ,....we kunnen de jeep weer goed afspuiten:yes: .

En ik denk dat er niet veel verschil in deze twee type`s zit ( zien er buiten de extra`s hetzelfde uit volgens mij.....)

:lol: :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren eindelijk de Re 4,5 veren binnen gekomen.:whistle:

Kon het niet laten om er na 3 weken wachten maar meteen mee te beginnen, veren zitten erop alleen shocks, trackbar, stuurstangen en disco's nog leuk voor vanavond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...