Spring naar bijdragen

Wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep | Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

Oke, niet zelf gedaan:no:... Ff naar B&S geweest om achterste keerring van de tussenbak laten vervangen. Prima service!:P

Staat bij mij ook aan te komen !! "Zweet" een beetje. Nuja, ben toch met grote beurt bezig met en bij Ivo. Ik hoop binnenkort weer een perfecte WJ te hebben. Wordt tijd dat we elkaar nog eens tegenkomen !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit er net één te vertellen dat ze van der week met de Jeep de spiegel eraf heeft gereden bij een boem-boem petje verlaagd herrie Corsaatje die de binnen bocht nam.

Jeep 1 - Opeltje 0:D

Altijd een pluspunt. :P

ot: heb 'm naar huis gereden na APK keuring. (we kunnen weer :P)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vrijdag-ochtend dapper begonnen met het (eindelijk) vervangen van de kering van het stuurhuis.. Zou een klusje van niks zijn, stuurstang ertussen uit en kering vervangen... niks hoor. Stuurstang ging niet ertussen uit, dus alles los! Lier, lierplaat, bumper, linkerbladveer, stuurhuis... Alles natuurlijk zo vast als een huis, flink inspuiten.. wachten, wachten..eindelijk los! De keering is nu vervangen en ik heb maar meteen een andere bumper gemonteerd, moest natuurlijk ook weer van alles aan veranderd worden vanwege de lier.. maar gistermiddag zat alles er weer op. Nu maar hopen dat niks meer lekt! Maandag gaat ie naar de APK!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Handchoke op m'n Carter bbd'tje gebouwd. Ben benieuwd naar de eerst volgende kouwe start. Mischien hoeft de motor kap nu is effe niet open om 'm aan de praat te krijgen.

Heel herkenbaar, de motorkap openen voor het starten:huh:

Maak er eens een foto van op welk stangetje de kabel hebt aangesloten en hoe je het steuntje hebt gefabriceert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...