Spring naar bijdragen

Wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep | Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

Hehe, ik doelde vooral op de tijd van de dag :lol:

Jajajaja :P

Was al een paar uurtjes aan het (net)werken. Groot maintenance, dus dat doe je 's-nachts om er zeker van te zijn dat alle klantjes weer fijn overdag internet en VoIP-telefonie hebben en hier niks van merken.

Ik offer me wel op voor hen. <_< Klanten blij, baas blij en ik blij. Van deze mooie job rijdt ik toch een leuke Jeep..............:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Linker raam weer werkend gemaakt.

Zit in het gedeelte direct achter de raamslinger een soort slipkoppeling (veer in een iets te kleine trommel) de veer was los geschoten en tussen de tanden van de slinger en de tandheugel geschoten, en wou dus niet meer draaien:wacko:.

Alles weer op z´n plaats gedrukt en een randje iets verbogen zodat de veer er niet meer uit kan schieten, Schoon gemaakt en alles opnieuw ingevet.

Draait weer als een tierelier:P.

En gezien dat de tussenbak WEER lekt:frusty:.

Nog niet gewassen, Ziet er wel leuk uit al die opgedroogde klodders zand:whistle:.

Gr Roland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nadat ik afgelopen woensdag de kleppendeksels gemonteerd heb, de bougies geplaatst en de bobines aangesloten, de benzineleidingen wederom aangesloten heb ik me vandaag met de onmisbare steun en hulp van Ivo van Bree bezig gehouden met het bevestigen van de knalpijpen. Wat was dat een reuze klus. ALs iemand een how to hierover wil maken graag. We zijn daar zeker 4 uur mee bezig geweest. Ik weet niet of daar speciaal geredschap voor bestaat maar het was een kl*&^*&te klus die door Ivo tot een goed einde gebracht is. Verder dynamo en airco gemonteerd, wat slangen aangesloten, termostaat geplaatst. Morgen weer verder. Het begint weer op een echte WJ te lijken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een zandhoop op Dorpsplein (tegenover het politieburo)geprobeerd te overwinnen maar nadat Canonball me er 4 x had afgetrokken en er ouders begonnen te zeuren van kinderen die kwamen kijken pogingen maar beëindigd.

Canonball slaagde er dwars wel in.

Was weer ff leuk:P

[ATTACH]3877[/ATTACH]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...