Spring naar bijdragen

Wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep | Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

van de cj de carbarateur in orde gemaakt de dif voor vervangen. hij rijd prima , van de wrangler de koppeling vervangen ( lekte) de Yoke achter vervangen ( stuk) stuurhuis vervangen ( Lekte ) nog even naar Pieter zijn Jeep bmw gekeken ( hij is klaar met jeep , as achter krom, kruisje voor afgebroken ,is op zoek naar patrol assen, en het goede nieuw is mijn nieuwen Wrangler unlimited Rubicon op gehaald bij Middelbeek, ben zeker nog niet uigekeken op Jeep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag de Reservewieldrager afgemaakt.

Kentekenplaat en verlichting verplaatst, nog ff wachten tot de verf droog is (Morgen) en dan kan die er op (en blijven zitten:lol:).

Heb me alleen een beetje vergist met het uitmeten:blush:, Als ik de achterklep (Raam) helemaal open wil doen moet ik het reservewiel eraf halen:frusty: (als het straks iets warmer wordt gaat de softtop erop en is het probleem opgelost:rolleyes:), de achter deur gaat gelukkig wel helemaal open;).(schuif ik de kratjes wel naar binnen:whistle:.

Gr Roland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na de ombouw naar D300 eindelijk de motor weer eens gestart.

Hij komt weer van zijn plek af en het kraken/wringen in de bochten is in ieder geval over.

Nu nog even de achterremmen goed maken, en de balanspijp aan laten passen dan kunnen we in Barneveld gaan proberen hoe de CJ zich houd na de conversie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na de ombouw naar D300 eindelijk de motor weer eens gestart.

Hij komt weer van zijn plek af en het kraken/wringen in de bochten is in ieder geval over.

Nu nog even de achterremmen goed maken, en de balanspijp aan laten passen dan kunnen we in Barneveld gaan proberen hoe de CJ zich houd na de conversie.

;):thumbsup::lol:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na de ombouw naar D300 eindelijk de motor weer eens gestart.

Hij komt weer van zijn plek af en het kraken/wringen in de bochten is in ieder geval over.

Nu nog even de achterremmen goed maken, en de balanspijp aan laten passen dan kunnen we in Barneveld gaan proberen hoe de CJ zich houd na de conversie.

Heb je nu de a-symetrische achteras van de quadratrac gehouden met de D300?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad.

De D44 welke ook voor de Quadra-trac gebruikt werdt zit nog onder de auto. Gevolg is dat de aandrijfas scheef loopt, of dit lang goed gaat is afwachten. Voor alsnog blijkt de hoek zo groot dat het niet past met standaard kruisjes, hiervoor zoek ik nu dus nog een oplossing. Verlagen van de tussenbak kan namelijk niet ver genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...