Spring naar bijdragen

Wat heb je vandaag gedaan aan je Jeep | Deel 2


Mav
 Share

Recommended Posts

Vandaag een restpuntje n.a.v. de 4 Inch verhoging van afgelopen weekend weggewerkt.

De 2de versnelling was niet bruikbaar en 4e versnelling schoot er steeds uit als ik door een kuil of hobbel ging, en dat doe je nogal eens met een Jeep. Niet lekker dus.

Ik had de Dremel al in de aanslag om de stukjes van de body weg te slijpen. Zag bij demontage van de hoezen echter dat de poken de body niet raakten. Uiteindelijk heb ik de inner en outer shift boot (zo heet de versnellingspookhoes officieel :lol:) zo'n 1,5 centimeter naar achter geplaatst. Nieuwe gaatjes geboord voor de schroefjes en de oude gaatjes dichtgekit. Schakelt weer als de spreekwoordelijk boter :wacko: zonder geslijp, gebuig etc etc.

Kees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bovenste schokbrekersteun rechtsachter was afgebroken.

Nieuwe bij B&S gehaald en vanavond met Ed afgesproken bij Michel in de loods. Ed zou zorgen voor een profi-lasser en voor de gezelligheid, natuurlijk!

Niks te veel gezegd: een echte vakman die gelijk aan de slag ging.

Waanzinnig MIG lasapparaat bij Michel waar Samson (de lasser) al eerder van had aangegeven dat hij er helemaal weg van was. Moest hem haast tegenhouden anders had hij de deuren ook nog dichtgelast :lol: Kortom, hij was lekker bezig.

Al met al was het zo gepiept (2,5 uur) en het zit allemaal weer als een huis.

Alle deelnemers bedankt voor de tijd & moeite!

n1243406679_30088220_6936228.jpg

n1243406679_30088281_7066340.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep, nu thuis goed te zien. Moet eerlijk zeggen dat ik het moeilijk te beoordelen vind, maar dat is eerder door gebrek aan motor tech. kennis...

Maar mede forummers zullen er een beter oordeel over kunnen vellen. Ik hoop dat het allemaal een beetje meevalt!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...