dezperado Geplaatst March 1, 2009 Rapporteren Share Geplaatst March 1, 2009 Ziet er goed uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Backflip Geplaatst March 1, 2009 Rapporteren Share Geplaatst March 1, 2009 van de cj de carbarateur in orde gemaakt de dif voor vervangen. hij rijd prima , van de wrangler de koppeling vervangen ( lekte) de Yoke achter vervangen ( stuk) stuurhuis vervangen ( Lekte ) nog even naar Pieter zijn Jeep bmw gekeken ( hij is klaar met jeep , as achter krom, kruisje voor afgebroken ,is op zoek naar patrol assen, en het goede nieuw is mijn nieuwen Wrangler unlimited Rubicon op gehaald bij Middelbeek, ben zeker nog niet uigekeken op Jeep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Farelane Geplaatst March 1, 2009 Rapporteren Share Geplaatst March 1, 2009 Kentekenplaatverlichtingslampjes vervangen. Deze branden wel en de vorige niet meer:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DATZZ5.9 Geplaatst March 1, 2009 Rapporteren Share Geplaatst March 1, 2009 Gordel vervangen en stuur weer recht gezet. :lol:Was je met dezperado op stap geweest:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dezperado Geplaatst March 1, 2009 Rapporteren Share Geplaatst March 1, 2009 begin er niet eens aan om stuur recht te zetten:lol: heb em vandaag met rust gelaten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
theo-cj7 Geplaatst March 1, 2009 Rapporteren Share Geplaatst March 1, 2009 De WJ gewassen..........nou ja met de stoomcleaner afgespoten:whistle: De CJ linker achterwiel en de steekas gedemonteert, olie keerring was lek Morgen even nieuwe remblokken bestellen oude zijn doordrenkt met olie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
just-a-jeeper Geplaatst March 1, 2009 Rapporteren Share Geplaatst March 1, 2009 de zwarte zj op pootjes gezet en de onderkant met de stoomcleaner gereinigd, kwam een berg zand af daarna wielen er weer ondergezet en terug op de brug gereden. het leek alsof de brug makkelijker omhoog ging:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roland Geplaatst March 2, 2009 Rapporteren Share Geplaatst March 2, 2009 Vandaag de Reservewieldrager afgemaakt. Kentekenplaat en verlichting verplaatst, nog ff wachten tot de verf droog is (Morgen) en dan kan die er op (en blijven zitten:lol:). Heb me alleen een beetje vergist met het uitmeten:blush:, Als ik de achterklep (Raam) helemaal open wil doen moet ik het reservewiel eraf halen:frusty: (als het straks iets warmer wordt gaat de softtop erop en is het probleem opgelost:rolleyes:), de achter deur gaat gelukkig wel helemaal open;).(schuif ik de kratjes wel naar binnen:whistle:. Gr Roland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menno Geplaatst March 2, 2009 Rapporteren Share Geplaatst March 2, 2009 helemaal geen tijd meer voor de jeep:no: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
marcoscj7 Geplaatst March 2, 2009 Rapporteren Share Geplaatst March 2, 2009 maar eens verder gegaan met de body O'ja voor de liefhebber hij staat ook bij te koop. heb de body half weg door gezaagd kan ik er nog mee rijden en het achterste deel van het chassis behandelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ramon2 Geplaatst March 2, 2009 Rapporteren Share Geplaatst March 2, 2009 M'n towhooks gemonteerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Masis Geplaatst March 2, 2009 Rapporteren Share Geplaatst March 2, 2009 Foutcodes uitgelezen, en het instrumentenpaneel-test gedaan. Beide gewoon uit nieuwsgierigheid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fr-ed Geplaatst March 3, 2009 Rapporteren Share Geplaatst March 3, 2009 zelfde als gisteren en eergisteren en de dag daar voor ook NIETS Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WJ-Theo Geplaatst March 3, 2009 Rapporteren Share Geplaatst March 3, 2009 Aan mijn Jeeps heb ik vandaag eens heel goed gedacht, en nav. opmerking Jeepervriend er ook nog eens heel goed over Nagedacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ramstein Geplaatst March 3, 2009 Rapporteren Share Geplaatst March 3, 2009 Aan mijn Jeeps heb ik vandaag eens heel goed gedacht, en nav. opmerking Jeepervriend er ook nog eens heel goed over Nagedacht. en hoofdpijn gekregen ot jeep verder in de tuin gezet komt al redelijk richting de sloop jeeps Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roland Geplaatst March 3, 2009 Rapporteren Share Geplaatst March 3, 2009 Hij zit erop:P. Moest nog wel de mistlamp een stukje opschuiven:whistle:. Maar hij zit leker stevig, rammelt en/of trilt niet . Ik hoop alleen dat de kentekenplaat zo blijft zitten:unsure:. Gr Roland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moto Geplaatst March 3, 2009 Rapporteren Share Geplaatst March 3, 2009 Hij zit erop:P.Moest nog wel de mistlamp een stukje opschuiven:whistle:. Maar hij zit leker stevig, rammelt en/of trilt niet . Ik hoop alleen dat de kentekenplaat zo blijft zitten:unsure:. Gr Roland. Mooi man. Ziet er netjes uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst March 3, 2009 Rapporteren Share Geplaatst March 3, 2009 Na de ombouw naar D300 eindelijk de motor weer eens gestart. Hij komt weer van zijn plek af en het kraken/wringen in de bochten is in ieder geval over. Nu nog even de achterremmen goed maken, en de balanspijp aan laten passen dan kunnen we in Barneveld gaan proberen hoe de CJ zich houd na de conversie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Kick Geplaatst March 3, 2009 Rapporteren Share Geplaatst March 3, 2009 Na de ombouw naar D300 eindelijk de motor weer eens gestart.Hij komt weer van zijn plek af en het kraken/wringen in de bochten is in ieder geval over. Nu nog even de achterremmen goed maken, en de balanspijp aan laten passen dan kunnen we in Barneveld gaan proberen hoe de CJ zich houd na de conversie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roland Geplaatst March 3, 2009 Rapporteren Share Geplaatst March 3, 2009 Mooi man. Ziet er netjes uit. Thanx, ben er zelf ook blij mee, Had hem achteraf misschien ca 10cm dichter op de achterklep willen hebben (Steekt nu wel erg ver uit, band is al 12,5" breed) maar verder . Gr Roland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
theo-cj7 Geplaatst March 3, 2009 Rapporteren Share Geplaatst March 3, 2009 CJ weer in orde gemaakt, keerringen in de achteras gezet, steekas gemonteerd, remmelarij er weer op en de wielen er weer aan gestoken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cannonball Geplaatst March 3, 2009 Rapporteren Share Geplaatst March 3, 2009 Thanx, ben er zelf ook blij mee, Had hem achteraf misschien ca 10cm dichter op de achterklep willen hebben (Steekt nu wel erg ver uit, band is al 12,5" breed) maar verder .Gr Roland. Mss past je High-Jack er achter leggen. als je die hebt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roland Geplaatst March 3, 2009 Rapporteren Share Geplaatst March 3, 2009 Mss past je High-Jack er achter leggen. als je die hebt Een high-jack staat wel op m´n verlanglijstje, geen gek idee . Gr Roland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ours alpin Geplaatst March 4, 2009 Rapporteren Share Geplaatst March 4, 2009 Na de ombouw naar D300 eindelijk de motor weer eens gestart.Hij komt weer van zijn plek af en het kraken/wringen in de bochten is in ieder geval over. Nu nog even de achterremmen goed maken, en de balanspijp aan laten passen dan kunnen we in Barneveld gaan proberen hoe de CJ zich houd na de conversie. Heb je nu de a-symetrische achteras van de quadratrac gehouden met de D300? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst March 4, 2009 Rapporteren Share Geplaatst March 4, 2009 Inderdaad. De D44 welke ook voor de Quadra-trac gebruikt werdt zit nog onder de auto. Gevolg is dat de aandrijfas scheef loopt, of dit lang goed gaat is afwachten. Voor alsnog blijkt de hoek zo groot dat het niet past met standaard kruisjes, hiervoor zoek ik nu dus nog een oplossing. Verlagen van de tussenbak kan namelijk niet ver genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.