Spring naar bijdragen

Bedankt Frank!


Kameel
 Share

Recommended Posts

Ik wil Frank de Graaf (FrankXJ) even openlijk bedanken voor het uitlenen van server ruimte in de afgelopen periode.

De meeste kunnen zich nog wel het plotselinge uitvallen van het forum herinneren, eind september vorig jaar. De toenmalige host (ik zal geen namen noemen) had ons getrakteerd op een servercrash zonder een complete aktuele backup.

Dankzij Frank konden we weer online begin oktober met een wat oudere zelfgemaakte backup uit augustus.

Dankzij Frank konden we ook rustig rondkijken en wachten op een nieuwe vaste plek, die we dus nu sinds pasen in gebruik hebben genomen.

Frank was zelfs niet te beroerd om in het holst van de nacht 'even' naar Amsterdam te rijden om een foutje van iMav recht te zetten.

En dan als kers op de cybercake, hij wilde er geen euro voor hebben.

Al met al een ware redder in nood.

Frank, bedankt. :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

eh frank bedankt, ook voor coloquy werkt goed jo

Geen idee waar 'ie het over heeft...:unsure:

Maar evengoed: Frank, vreselijk bedankt!!!

Ik kan me nog goed het onderwerp van Mav z'n mailtje aan ons herinneren, nadat hij het aanbod van Frank had ontvangen:

Kijk nou.............. dit vind ik écht gaaf....... -snif-........ :yes:

Geeft ook een beetje aan hoe groot het probleem was dat we, een paar weken na de "grote forumcrash", hadden toen we van de nieuwe host te horen kregen dat we niet langer welkom waren en binnen een week moesten verdwijnen. ( Zat nog een heel verhaal omheen, maar dat zal ik iedereen verder besparen...:yes: )

En toen was er, midden in druk mailverkeer tussen de staff leden, ineens een mailtje van Frank waarin ons spontaan ruimte werd aangeboden!!! Echt super!!!! En Mav werd er dus bijna emotioneel van....;)

Nogmaals enorm bedankt, Frank!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De eerste keer dat ik Frank zag in Spaarnwoude (nog met enkel de Cherokee) dacht ik nog: goh aardige gast, wat gaaf als je met he broers dit soort hobbies kunt delen. Geen idee dat hij achter de schermen zo aktief is geweest.

Complimenten Frank! Dat is de spirit die het Forum levend houdt!! :(

groetjes uit Haarlem

Ronald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...