Spring naar bijdragen

Gespot!


Mav
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Donkerrode Jeep CJ7 met witte hardtop zonder tire carrier. De laatste paar weken meerdere malen gespot rond de Koninklijke stallen/Elandstraat in Den Haag.

Vandaag een zwarte TJ op de parkeerplaats van winkelhart in Colmschate.

En een halve blauwe YJ in een garage in Deventer.

En een zwarte TJ op de cover van KCK magazine (ofzo) uit 2009, over offroad vouwwagens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Vandaag rond 16.00u op de A13 bij de Burger King een blauwe XJ met het forumsticker achterop. Wie was dat? :)

En verder bij Giva Rotterdam, de nieuwe GC:

GroteFoto-QALWRRJN.jpg

:wub: :wub: :wub: :wub: :wub:

Hey!

Ook bij Oscar geweest? Ik was er vrijdag! Mooie bak he?

Ik vind hem ook gaaf! Ik heb hem vrijdag op de foto gezet. Heb je er nog onder gelegen?

....ben al hard aan het sparen voor die 80 duizend munten :rolleyes: ....

Dit word de volgende, das wel zeker! :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey!

Ook bij Oscar geweest? Ik was er vrijdag! Mooie bak he?

Ik vind hem ook gaaf! Ik heb hem vrijdag op de foto gezet. Heb je er nog onder gelegen?

....ben al hard aan het sparen voor die 80 duizend munten :rolleyes: ....

Dit word de volgende, das wel zeker! :rolleyes:

Ik weet niet wie Oscar is, maar wij waren ook uitgenodigd bij de introductiedagen in de laatste week van 2010. Helaas konden we toen niet gaan, maar we zijn gisteren geweest. Inderdaad een geweldige auto! Ik had er vrijdagavond al eentje in de stad zien rijden. Wel erg jammer dat het dealernetwerk in NL zo slecht is, er staat niet eens een JK in de showroom, wat toch echt de icoon van Jeep is. Verder staat er vrijwel geen info op de website, terwijl de auto al bijna 2 weken in NL is. Ben benieuwd of de 5,7L V8 via de dealer leverbaar wordt! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet wie Oscar is, maar wij waren ook uitgenodigd bij de introductiedagen in de laatste week van 2010. Helaas konden we toen niet gaan, maar we zijn gisteren geweest. Inderdaad een geweldige auto! Ik had er vrijdagavond al eentje in de stad zien rijden. Wel erg jammer dat het dealernetwerk in NL zo slecht is, er staat niet eens een JK in de showroom, wat toch echt de icoon van Jeep is. Verder staat er vrijwel geen info op de website, terwijl de auto al bijna 2 weken in NL is. Ben benieuwd of de 5,7L V8 via de dealer leverbaar wordt! :D

2 weken?? Ruim 2 maanden!! ;)

OT Gisteren. Huissen. Witte YJ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet wie Oscar is, maar wij waren ook uitgenodigd bij de introductiedagen in de laatste week van 2010. Helaas konden we toen niet gaan, maar we zijn gisteren geweest. Inderdaad een geweldige auto! Ik had er vrijdagavond al eentje in de stad zien rijden. Wel erg jammer dat het dealernetwerk in NL zo slecht is, er staat niet eens een JK in de showroom, wat toch echt de icoon van Jeep is. Verder staat er vrijwel geen info op de website, terwijl de auto al bijna 2 weken in NL is. Ben benieuwd of de 5,7L V8 via de dealer leverbaar wordt! :D

Oscar is de baas :rolleyes: en er heeft daar van April tot december een JK in de showroom gestaan.

Helaas zijn idd de Jeep dealers minimaal, maar wat wil je met die verkoopcijfers. Jammer.

Ik vraag me af hoelang het merk nog een bestaan heeft in Nederland. Ik vind deze overland erg mooi! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Ab changed the title to Gespot!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...