Spring naar bijdragen

Mijn Ervaringen Met Jeep-Service.nl / Jeeponderdelen.com


jeepertje
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Eind augustus vorig jaar heb ik een TJ 5.9 gekocht bij Rob vanden Berg uit Nigtevecht, zaakvoerder van Jeep-service.nl en Jeeponderdelen.com.

Uiteindelijk voel ik mij erg bedrogen, en wil ik hier mijn verhaal doen, dit om te voorkomen dat hij nog slachtoffers maakt...

Mijn verhaal kan je lezen op: http://www.jeepershome.be/TJ%205.9/Aankoop.htm

Moest je er dus aan denken om daar een Jeep te kopen, zorg dat je zeker een geldig aankoopcontract hebt op naam van de zaak! Zodat hij z'n plichten betreffende de garantie moet nakomen...

Groeten,

Geert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lullig verhaal, wens je niemand toe! Hopelijk kun je nog nader tot elkaar komen en een passende oplossing vinden.

Ik moet zeggen dat ik meer van dit soort discutabele verhalen heb gehoord over deze verkoper.

Daarentegen, moet ik je wel zeggen, dat ruim de helft van de gebreken die deze Jeep heeft je ook zonder proefrit had kunnen ontdekken

(roest, scheuren, lekkages etc)

Dus denk ik dat je zelf ook niet geheel 'vrijuit' gaat, ik ken het gevoel wel: 'liefde op het eerste gezicht' echter moet je wel realistisch blijven en in de spiegel durven kijken.

Maar nogmaals, ook van de verkopers-kant geen charmante actie om het zacht uit te drukken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lullig verhaal, wens je niemand toe! Hopelijk kun je nog nader tot elkaar komen en een passende oplossing vinden.

Ik moet zeggen dat ik meer van dit soort discutabele verhalen heb gehoord over deze verkoper.

Daarentegen, moet ik je wel zeggen, dat ruim de helft van de gebreken die deze Jeep heeft je ook zonder proefrit had kunnen ontdekken

(roest, scheuren, lekkages etc)

Dus denk ik dat je zelf ook niet geheel 'vrijuit' gaat, ik ken het gevoel wel: 'liefde op het eerste gezicht' echter moet je wel realistisch blijven en in de spiegel durven kijken.

Maar nogmaals, ook van de verkopers-kant geen charmante actie om het zacht uit te drukken...

Natuurlijk kon ik sommige dingen daar gezien hebben, maar, inderdaad, liefde op 't eerste zicht, overdonderd, en vooral wat moe van 3,5 uur te rijden en te weten dat je ook nog terug moet met de Jeep achter je aan...

Ik weet dat ik geen nieuwe Jeep kocht, maar wil er op z'n minst wel mee kunnen rijden zoals het hoort.

Hetgeen wat ik gewoon smerig vind is dat dit blijkbaar niet de eerste keer is dat Rob voertuigen verkoopt die niet in orde zijn, en dit zonder officieel contract. En hij blijft zo maar doorgaan!!! (jammer dat ik dit te laat wist)

Geert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aankoop tip : eerste keer alleen kijken.

Tweede keer in overweeging nemen,je ziet dan dingen die je de eerste keer niet wou zien.

Heb zelf spullen besteld ,duurde wel erg lang en duur.

Goede leer,neem iemand mee die kennis van zaken heeft. (zijn er genoeg)

succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jezus balen zeg, heb deze Jeep toen ook te koop zien staan en moet zeggen was er erg van onder de indruk.

Helaas is het nog steeds zo dat er een hoop malafide handelaren zijn en veel goedgelovige kopers heb er zelf ook ervaring mee met aankoop van een Jeep WJ. Sommige mensen hebben schijnbaar geen geweten......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zou naar een advocaat gaan en horen wat die te zeggen heeft.

het hangt er ook vanaf wat je het liefste wilt, de rode tj of je groene cj terug?

als je besilst om de tj te houden, wie weet wat voor problemen je nog gaat tegen komen? van de cj ben je zeker dat die 100% in orde is.

als ik het zou voorhebben zou ik "verbreking van het contract" proberen te behalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zou naar een advocaat gaan en horen wat die te zeggen heeft.

het hangt er ook vanaf wat je het liefste wilt, de rode tj of je groene cj terug?

als je besilst om de tj te houden, wie weet wat voor problemen je nog gaat tegen komen? van de cj ben je zeker dat die 100% in orde is.

als ik het zou voorhebben zou ik "verbreking van het contract" proberen te behalen.

Ik kan jou via een PB de naam geven van een andere jeeper die bij dat bedrijf een auto heeft gekocht waar veel mis mee was. Hij overweegt juridische stappen te ondernemen en had nog 1 of 2 andere jeepers gevonden die ook dedupeerd waren door dit bedrijf. Wie weet kunnen jullie samen wat ondernemen? Of het een kans van slagen heeft weet ik niet maar als je niks probeer dan weet je zeker dat het niet lukt.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zou naar een advocaat gaan en horen wat die te zeggen heeft.

het hangt er ook vanaf wat je het liefste wilt, de rode tj of je groene cj terug?

als je besilst om de tj te houden, wie weet wat voor problemen je nog gaat tegen komen? van de cj ben je zeker dat die 100% in orde is.

als ik het zou voorhebben zou ik "verbreking van het contract" proberen te behalen.

De CJ terug ruilen is niet echt een mogelijkheid want:

-Ik heb nu m

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan jou via een PB de naam geven van een andere jeeper die bij dat bedrijf een auto heeft gekocht waar veel mis mee was. Hij overweegt juridische stappen te ondernemen en had nog 1 of 2 andere jeepers gevonden die ook dedupeerd waren door dit bedrijf. Wie weet kunnen jullie samen wat ondernemen? Of het een kans van slagen heeft weet ik niet maar als je niks probeer dan weet je zeker dat het niet lukt.

Je PB is welkom ;-)

Geert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik denk dat hij bedoeld dat die TJ in NL is uitgeschreven en de immatriculatieplaten zijn vernietigd.

Ook ik had een slechte ervaring met een handelaar, met name Jeepstore. Kocht er een YJ 2,5 voor 7000 Euro. Heb verschillende keren gemaild om te vragen dat die tip top was, wat telkens bevestigd werd. Bij keuring in Belgi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeepertje, ik snap dat het liefde op het eerste gezicht was!

Maar voor zo bedrag zou ik er toch echt even onder kruipen en op ze minst een proefritje maken.. Ik denk dat je dus niet alles op Rob/Jeepservice kan steken.

Verder is het natuurlijk altijd klote een miskoop! Maar als hij straks weer helemaal tip top in orde is ben je het gauw vergeten!

Succes!

Gr Rick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeepertje, ik snap dat het liefde op het eerste gezicht was!

Maar voor zo bedrag zou ik er toch echt even onder kruipen en op ze minst een proefritje maken.. Ik denk dat je dus niet alles op Rob/Jeepservice kan steken.

Verder is het natuurlijk altijd klote een miskoop! Maar als hij straks weer helemaal tip top in orde is ben je het gauw vergeten!

Succes!

Gr Rick

Denk dat RobV8 er weinig aan heeft gedaan daar hij de jeep maar heel kort heeft gehad. Hij heeft hem gekocht bij een bedrijf uit de omgeving van Nijkerk voor een lage prijs. Vrij snel heeft hij hem weer doorverkocht aan Jeepertje en dat is wel vrij normaal voor een handelaar.

Wie weet is er nog wat terug te vinden van het vorige bedrijf op het internet die deze tj toen aanbood.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt treurig dit verhaal, en dat hij daar 17000 voor durft te vragen!

Is in mijn ogen de helft niet waard.

Wel vind ik echter dat je zelf een heleboel dingen die je noemt daar had kunnen zien, het lijkt alsof je hem zo opgeladen hebt en meegenomen zonder iets te chekken.

Kan het me ook wel een beetje voorstellen, wordt zelf ook al snel te enthousiast als ik iets nieuws ga kopen en heb ook al leergeld betaald.

Nu hebben ze daar een xj te koop staan die eerst van mij geweest is, en daar staat bij "voorzien van ruilmotor".

Daar heb ik dan ook mijn twijfels over want bij mij was hij kei goed, en dat is geen half jaar gelelden .

Ik wens jou veel succus met je nieuwe jeep en evt. stappen die je onderneemt!

Groeten Martijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt treurig dit verhaal, en dat hij daar 17000 voor durft te vragen!

Is in mijn ogen de helft niet waard.

Wel vind ik echter dat je zelf een heleboel dingen die je noemt daar had kunnen zien, het lijkt alsof je hem zo opgeladen hebt en meegenomen zonder iets te chekken.

Kan het me ook wel een beetje voorstellen, wordt zelf ook al snel te enthousiast als ik iets nieuws ga kopen en heb ook al leergeld betaald.

Nu hebben ze daar een xj te koop staan die eerst van mij geweest is, en daar staat bij "voorzien van ruilmotor".

Daar heb ik dan ook mijn twijfels over want bij mij was hij kei goed, en dat is geen half jaar gelelden .

Ik wens jou veel succus met je nieuwe jeep en evt. stappen die je onderneemt!

Groeten Martijn

hoe ik het heb begrepen van Geert, Geert laadt zijn cj af en gaat hem parkeren, en toen hij terug kwam stond de TJ al op de aanhanger. alsof Rob niet wou dat Geert er een testrit mee deed.

dat van de gescheurde bushwackers en warn rockerguards dat moest hij gezien hebben, maar dat de motor slecht was, de bekabeling een rotzooi was en dat de versnellingsbak niet de juiste was dat kon hij moeilijk gezien hebben en dat had hij misschien wel kunnen weten als hij er een (kleine) testrit mee had mogen doen, al was het een paar keer de parking op en af. en ik begrijp Geert ook wel dat hij de TJ niet terug van de aanhanger gaat rijden om er 200m mee te rijden, en dus Rob geloofde dat die goed was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je elkaar beschuldigd van oplichting en laaielichting, moet je het wel hard kunnen maken.

Als je dat kan, kan je aangifte doen.

Voordat iedereen elkaar gaat beschuldigen, lijkt het me netter om ons in dit topic te beperken tot het onderwerp : en dat is deze aankoop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...