Spring naar bijdragen

25 oktober Jeep Academy Veldhoven


Fiscaal
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 177
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ben er misschien ook bij wil van het weekend eerst de jeep uit proberen op de maasvlakte na de laatste verbouwing heb achter een no slip "locker" laten inbouwen maar ben er nog niet helemaal gerust op dat het goed zit. Komen nogal wat vreemde geluiden uit mijn dif. Als de test goed gaan wil ik ook wel een keer gaan kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan je wel in Rotjeknor ophalen. Als je mij een PM verstuurd met je adres dan moet dat goedkomen.

grtz

daniel

Hoi Daniel,

Tof van jou om mij mee te willen nemen maar ik ben net gebeld door een mede jeeper die nog een grondanker zocht voor deze dag en dacht gelijk aan mij.

Ook wij zullen dus met een aantal jeeps vanuit de omgeving van Rotterdam vertrekken richting Veldhoven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Daniel,

Tof van jou om mij mee te willen nemen maar ik ben net gebeld door een mede jeeper die nog een grondanker zocht voor deze dag en dacht gelijk aan mij.

Ook wij zullen dus met een aantal jeeps vanuit de omgeving van Rotterdam vertrekken richting Veldhoven.

goed om te horen dat je een rit hebt. hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Hoe laat dienen wij allen af te spreken aan de A15 bij de Shell van H.I. Ambacht???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goed om te horen dat je een rit hebt. hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Hoe laat dienen wij allen af te spreken aan de A15 bij de Shell van H.I. Ambacht???

Een uur of kwart voor 8 bij de Texaco langs de A16 net voor de Moerdijkbrug?

Koffie is daar tenminste lekker:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...