Spring naar bijdragen

25 oktober Jeep Academy Veldhoven


Fiscaal
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 177
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

verkeerde woordkeuze, (american pie he) ik rijd met me jeep alleen naar veldhoven en ga daar trachten te 4x4 rijden.

Ik heb hier nog van die magneet borden met daarop de tekst TE KOOP staan. Je weet maar nooit wie er morgen in Veldhoven loopt die jouw mooie jeep wil kopen. Het is echt een hele mooie jeep van jou.

Tot morgen Menno en alle anderen die komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook weer thuis. Mooie dag gehad, alleen vond mijn dochtertje het welletjes om een uur of drie, dus toen maar gelijk naar huis gereden. Vandaar dat ik via deze weg iedereen effe wil bedanken:

Ed bedankt voor het marshallen. :thumbsup: Jos bedankt voor de foto's en het beetje hulpmarshallen. :bye1:

Otto en Ed (andere Ed dan marshall Ed :lol:) ontzettend bedankt voor het wisselen van mijn steekas. :D Toch altijd weer geweldig hoe iedereen je helpt als je het nodig hebt. Hans nog bedankt voor het lenen van je gereedschap.

Jeepclub bedankt, het was weer fantastisch!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, wij (Melita en ik) zijn weer thuis. Mijn bijrijder en haar zoontje moeten nog even 20 minuten verder rijden. Alle vier hebben we het super naar onze zin gehad. Alle Marshals en andere mensen die het evenement hebben mogelijk gemaakt bedankt. Het was erg goed geregeld, en de zeer goede begeleiding maakt het ook voor beginnende rijders mogelijk, maar vooral leuk om terrein te rijden.

Nu ff douchen, en dineren (stond al op ons te wachten :thumbsup:). Dan komen straks de foto's aan bod.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was weer eens top!

Prachtig terrein, uitdagende trials en fantastisch weer.

Iedereen bedankt voor de mooie dag.

Heb nog steeds 100% score; het glas van mijn linker richtingaanwijzer mag in de trofee kast.

We zijn erg druk geweest dus maar een paar fotootjes:

http://www.mijnalbum.nl/Album=ZBZIHQPM

post-2620-12873025549437_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

.... Goed weer, mooi terrein en uitstekende begeleiding, Evert bedankt.
..... bedankt voor de goede begeleiding van Evert. Lekker gespeeld. nog bedankt voor je modderbad:P:P.

volgende keer ben ik er zeker bij.

.... Evert bedankt voor je tips! Je deed het goed ;)

Graag gedaan en bedankt !

Ook weer thuis, mijn zoon direct onder de douche gegooid, zit nu lekker te eten.

Heb me vandaag prima vermaakt, redelijk droog terrein, snelle -kuch- catering, prima weer en een leuk clubje mensen. Viel me wel op dat er erg mooie jeeps bij de club zijn gekomen :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Graag gedaan en bedankt !

Ook weer thuis, mijn zoon direct onder de douche gegooid, zit nu lekker te eten.

Heb me vandaag prima vermaakt, redelijk droog terrein, snelle -kuch- catering, prima weer en een leuk clubje mensen. Viel me wel op dat er erg mooie jeeps bij de club zijn gekomen ;)

1e prijs Marshall moet jij wel gaan winnen zo...:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo gegeten en gedoucht, voor het eerst van mijn leven samen met Jeeped onder de douche gestaan...:yes:

d.w.z. ik stond onder de douche en Ed bij de Mc Donald halverwege naar Rotterdam.

Wachtend op de Wegenwacht die hem, zijn auto en zijn familie naar huis moeten brengen omdat het achterwiellager in elkaar is gedraaid..:(

Mooi balen voor Fam. de Wit.

Zelf een prima dag gehad, lekker gereden en een goeie bijrijder, Michel 1972,

goeie marshall gehad aan WJ die ons goed over het prachtige terrein heeft geloodst.

Organistie en mede deelnemers weer bedankt...!

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn debuut als marshal vandaag. Enigzins zenuwachtig maar vol vertrouwen het groepje van 4 rode rijders mee gehad en begeleid door de diverse proeven. Het ging lekker en naar mijn mening ook best aardig. Ik had ook flash-backs van vorig jaar Veldhoven, dat was mijn 2e event, onder begeleiding van Evert (EJG). Vond het erg tof om op dit terrein terug te zijn. Hier en daar afgeweken van de proeven om het net nog wat uitdagender te maken, was op verzoek. Ook dit ging vlotjes. Helaas reed 1 van de jongens zijn stuurbekrachtiging lek, en een 2e rijder uit het groepje heeft geholpen dit weer voor elkaar te krijgen, en jawel, hij kon weer verder. 's Middags lekker rijden door het gehele terrein, alles was mogelijk. Veldhoven is toch wel 1 van mijn favo's in NL.

Helaas geen enkel beeld materiaal, Karin en de andere meiden waren te druk met een "Rubicon"... ;)

Tot het volgende evenement!! :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...