Spring naar bijdragen

25 oktober Jeep Academy Veldhoven


Fiscaal
 Share

Recommended Posts

Wel wat terreinervaring, nog geen lier (is onderweg uit de USA) en moet ook met de TJ naar huis nog....omdat het mijn 1e keer daar is denk ik eraan om te gaan en dan voor blauw? te kiezen. Kan iemand mij uitleggen wat je smorgens doet en smiddags? Gaat de "blauwe" rit dan verder na de lunch of kan je bv smorgens de blauwe route doen en smiddags de rode? Hoever is zo'n route? Als ik de rode ""gezien

heb weet ik wel of ik die alsnog wil rijden. :)

Ik laat het ff weten als ik kom, dan rij ik zeker mee vanaf Shell HI Ambacht of Texaco Moerdijk.

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 177
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het zijn geen route's, maar proeven van zo'n 10 tot 50 meter. Bij de start word je naar keuze ingedeeld in blauw (standaard jeeps & beginnende rijders) rood (aangepast en gevorderden) of zwart. (net zo zwaar als je durft ;-) Als je later op de dag een wat moeilijker proef wilt rijden dan kan dat natuurlijk ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dan rij je toch de donker groene route

nee serieus je hoeft je nergens zorgen om te maken

de marshall doet er alles aan om het je naar je zin te maken en helpt je om er zonder schade door te komen.

ik leg mijn leven in de schaal van die marshall. :blush::whistle:. ik ga er inderdaad maar vanuit dat ik een hele jeep aan het einde van de dag terugkrijg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel wat terreinervaring, nog geen lier (is onderweg uit de USA) en moet ook met de TJ naar huis nog....omdat het mijn 1e keer daar is denk ik eraan om te gaan en dan voor blauw? te kiezen. Kan iemand mij uitleggen wat je smorgens doet en smiddags? Gaat de "blauwe" rit dan verder na de lunch of kan je bv smorgens de blauwe route doen en smiddags de rode? Hoever is zo'n route? Als ik de rode ""gezien

heb weet ik wel of ik die alsnog wil rijden. :whistle:

Ik laat het ff weten als ik kom, dan rij ik zeker mee vanaf Shell HI Ambacht of Texaco Moerdijk.

:blush:

Yup, prima oplossing om eerst te beginnen met blauw en na de middag rood.. of als je tussendoor een proef ziet die je wil rijden even proberen.. of .. etc etc.

Mogelijkheden te over. Er zijn een hele hoop mensen/Jeeps die tussen blauw en rood zitten of tussen rood en zwart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik leg mijn leven in de schaal van die marshall. :blush::whistle:. ik ga er inderdaad maar vanuit dat ik een hele jeep aan het einde van de dag terugkrijg.

wat dezperado ook al vertelde de Marshalls doen er alles aan om het veilig te laten verlopen voor inzittende en Jeep ze willen liever geen gesloopte jeeps:no:.

ook hebben ze alle begrip als je een proef te zwaar vind en dus even niet mee doet.

en anders gewoon vragen aan je Marshall als je iets niet weet !! zij zijn ook allemaal beginner geweest.

( wij zijn er helaas niet bij in Veldhoven maar rijden ook bijna altijd de makkelijke proeven en hebben het super naar de zin:))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarschijnlijk ben ik er ook bij. Of het verstandig is dat ik al de blubber in duik????

Blok heeft nog maar 200 km gelopen.:thumbsup:

Maar kijken en friet eten is ook leuk. Misschien ff een stukje mee met Dark Green als dat mag??:blink: Ben benieuwd naar de Smittybilt!

Groeten coen

ps Menno, rij jij over de A16 en dan A58 of ga je via de Maasroute?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarschijnlijk ben ik er ook bij. Of het verstandig is dat ik al de blubber in duik????

Blok heeft nog maar 200 km gelopen.:blink:

Maar kijken en friet eten is ook leuk. Misschien ff een stukje mee met Dark Green als dat mag??;) Ben benieuwd naar de Smittybilt!

Groeten coen

ps Menno, rij jij over de A16 en dan A58 of ga je via de Maasroute?

Hey Coen, Tuurlijk mag dat, ik wil om 07:45 bij de Texaco net voor Moerdijk staan. JanJeep en JeepEd zijn daar ook, en nog meer :thumbsup:. Leuk als je ook mee gaat! Ook mijn 1e keer een Jeep Academy! Enne...koffie en kletsen is zeker leuk! Zie je zondag. ps de Smittybilt zit nog in een container van de US naar hier, nog een weekje of 3 gok ik...

bewerkt door DarkGreen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...