Spring naar bijdragen

25 oktober Jeep Academy Veldhoven


Fiscaal
 Share

Recommended Posts

Iedereen zit af en toe vast, anders doe je niet goed genoeg je best. :D

ik hoor het al. ik moet mij dus inschrijven:P. ik moet zeggen dat ik wel errug benieuwd ben. ik zal zometeen direct een email versturen naar de Jeepclub.

Ik zie wel wat ik die dag kan verwachten?? ik zal mijn "schone" sleeplint maar meenemen. ik ga er dus vanuit dat deze vies zal worden.

grtz

daniel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 177
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

zijn er nog mensen uit het westen van het land welke meegaan. wellicht een treintje richting Veldhoven?

Ik heb al een aantal westelijke plaatsnamen hier in het topic onder de namen gezien. Hang zoals EJG zegt een beetje af van waar precies. Zo zal ik denk ik niet zo snel over Rotterdam gaan :D

Dus roep een plek, en wie weet welke Jeepers er aan kunnen / willen sluiten.

Zelf duik ik in principe in Amsterdam de A2 op, en dan ruim 100km op de kroeskontrool :(. Maar kan natuurlijk altijd even bij een pomp stoppen om aan te sluiten :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En laat me raden. En zeker ook nog op een parkeerplaats afspreken?:D

Ze kunnen natuurlijk op de snelweg verzamelen, maar dat geeft weer zo'n hoop gedoe met oom agent, afgezien nog van al die schade bij auto's die niet door hebben dat een hoop Jeeps geen kreukelzone hebben... :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...