Spring naar bijdragen

9 November Jeep®Academy Veldhoven


maurice coolen
 Share

Recommended Posts

Het was een mooie droge dag (droog van boven dan :(). Leuk clubje onder leiding van Otto. In onze groep zaten ondermeer Steven (geen JeepForum lid), Niconized+vrouw, Theo-CJ7, en Zwerfster. Ik vergeet nog iemand, sorry kan er niet meer opkomen :D.

Helaas moest ik naar de middag lunch stoppen omdat een shackle de verkeerde kant opwees. Nog bedankt Theo-CJ7 voor het opmerken. Jeeped en Mitchel1972 wisten het weer te fixen, ook jullie erg bedankt ;). Helaas gebeurde het erna meteen weer en ook dat fixte JeepEd weer in notime. Er bleek een bladveer krom te zijn, dus voor mij einde oefening.

Otto bedankt voor de aanwijzingen, tips en adviesen.

Jeep Club bedankt voor de Academy. Het was weer top.

En tot slot, maar zeker niet minder: dames bedankt voor de soep. Hij was lekker <_<.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Wat een super terrein dat Veldhoven ! , op het laatst werd het al een proef om bij je proef aan tekomen .... was allemaal weer toppie geregeld !!

De soep , broodjes , koffie waren lekker ! , goed geregeld dames ! :whistle:

Oja sorry jongens uit het westen , dat we ons verslapen hadden vanmorgen , mn telefoon tevens wekker geeft geen bel/wektoon meer ! denk wel dat ik m ga houden lekker rustig .......

hier ff wat fotootjuhs .....

veldhoven9nov2008028.jpg

veldhoven9nov2008008.jpg

veldhoven9nov2008068.jpg

veldhoven9nov2008040.jpg

veldhoven9nov2008016.jpg

veldhoven9nov2008082.jpg

veldhoven9nov2008076.jpg

veldhoven9nov2008049.jpg

groetjuhs .....

oja bedankt he !! kenneth en vriend (hier boven):P (modderkruipers)

bewerkt door DEEF
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ook wij weer ff thuis. Auto afgespoten en klaar. Was een waanzinnige dag voor ons alle drie. Chevy heeft z'n ogen uit gekeken naar Jeeps en het meerijden vond hij fantastisch. Maar het zelf ff rijden was helemaal top. Evert heeft Karin ook nog over de streep getrokken en heeft ook nog een proef gereden en ook dit vond zij te gek. Nu nog ons meisje Chevelle een keer mee en dan is the hole family aan 't jeep virus. (Is dat tenminste alvast veilig gesteld :P) De terugweg van het strandje naar startpunt was een avontuur op zich, waar ik toch enigzins trillende benen aan over hield. De omstanders kunnen er over mee praten!

Iedereen in mijn groep, onze begeleider Evert (EJG) en alle anderen die mij voor de zoveelste keer heeft los getrokken bedankt! En uiteraard de organisatie verdien weer een pluim, toppie!!

Eén smetje op deze dag: me rechter dorpel zit in elkaar, dus daar ben ik ff zoet mee :(.

En stiekum zit ik nog na te genieten, want links en rechts hoorde ik "ze" wel roepen: "kijk die ZJ gaan met z'n straat wielen..... hahahahaha....!!! Ik heb het um mooi geflikt!! :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JCN bedankt voor het geweldig dagje en de goede verzorging wederom.. :P

't vliegt om!:( Hier een paar foto's..enne...

Ogdakjes.. allemaal bedankt voor de gezellige dag! en natuurlijk ook de rest van ons groepje, Zwerfster, Theo-CJ7, Vulture.. maar in het bijzonder Arjan want die heeft zich te "blubber" gewerkt! Otto bedankt dat je me erdoor hebt gesleept.. (zie laatste foto)

:whistle::bye1:

PS filmpje volgt!

post-3274-12873020628516_thumb.jpg

post-3274-12873020629744_thumb.jpg

post-3274-12873020630908_thumb.jpg

post-3274-12873020632042_thumb.jpg

post-3274-1287302063318_thumb.jpg

post-3274-1287302063456_thumb.jpg

post-3274-12873020635692_thumb.jpg

post-3274-12873020636873_thumb.jpg

post-3274-12873020638064_thumb.jpg

post-3274-12873020639259_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een super terrein dat Veldhoven ! , op het laatst werd het al een proef om bij je proef aan tekomen .... was allemaal weer toppie geregeld !!

De soep , broodjes , koffie waren lekker ! , goed geregeld dames ! :whistle:

Oja sorry jongens uit het westen , dat we ons verslapen hadden vanmorgen , mn telefoon tevens wekker geeft geen bel/wektoon meer ! denk wel dat ik m ga houden lekker rustig .......

hier ff wat fotootjuhs .....

veldhoven9nov2008028.jpg

veldhoven9nov2008008.jpg

veldhoven9nov2008068.jpg

veldhoven9nov2008040.jpg

veldhoven9nov2008016.jpg

veldhoven9nov2008082.jpg

veldhoven9nov2008076.jpg

veldhoven9nov2008049.jpg

groetjuhs .....

oja bedankt he !! kenneth en vriend (hier boven):P (modderkruipers)

vriend is Brian:P, maar die modder is nu niet meer te zien, en hij is daar op de foto's nog behoorlijk schoon:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was in ieder geval een gezellige dag. Weer niet al te beroerd. De nattigheid was er al vast voor ons neergelegd.:P

Albert bedankt voor de hulp en aanwijzingen. :whistle:

Moest alleen eerder opgeven omdat de leiding van de stuurpomp het niet meer droog kon houden. En er zal wat aan mijn rechter deuren moeten gebeuren na een lichte ontmoeting met een boompje.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was gisteren weer een ontzettend leuk dagje en ik heb het reuze naar mijn zin gehad. Helaas wat pech gehad met mijn cherokee maar dat mag de pret niet drukken!

Jeeped , Evert en Maarten bedankt voor jullie hulp en service. Zonder jullie hulp had ik er nu nog gestaan.

Organisatie jullie hadden het weer super geregeld:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was gisteren weer een ontzettend leuk dagje en ik heb het reuze naar mijn zin gehad. Helaas wat pech gehad met mijn cherokee maar dat mag de pret niet drukken!

Jeeped , Evert en Maarten bedankt voor jullie hulp en service. Zonder jullie hulp had ik er nu nog gestaan.

Organisatie jullie hadden het weer super geregeld:yes:

Vond jij het "weer" super geregeld?

Wij vonden het maar nat en koud, Een zonnetje hadden wij wel op prijs gesteld :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Normaal gesproken staat hij op de Run (industrieweg)

Als hij op de broekweg staat is dat meestal geen goed teken! (garage)

Tenzij, ik gewoon ff op de koffie ben. :P

Ow, ben jij patchworker... we hebben je jeepke al een paar keer gespot op de broekweg :(.

OT: Gaave foto's allemaal... wordt eraan herinnert dat het tijd wordt dat wij ook weer eens kunnen gaan jeepen :whistle:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

was weer geweldig, speciale dank aan onze marshall Otto, de rest van ons groepje ook bedankt.

Leuk clubje onder leiding van Otto. In onze groep zaten ondermeer Steven (geen JeepForum lid), Niconized+vrouw, Theo-CJ7, en Zwerfster. Ik vergeet nog iemand, sorry kan er niet meer opkomen :P.

Helaas moest ik naar de middag lunch stoppen omdat een shackle de verkeerde kant opwees. Nog bedankt Theo-CJ7 voor het opmerken. Jeeped en Mitchel1972 wisten het weer te fixen, ook jullie erg bedankt :whistle:. Helaas gebeurde het erna meteen weer en ook dat fixte JeepEd weer in notime. Er bleek een bladveer krom te zijn, dus voor mij einde oefening.

Otto bedankt voor de aanwijzingen, tips en adviesen.

Jeep Club bedankt voor de Academy. Het was weer top.

En tot slot, maar zeker niet minder: dames bedankt voor de soep. Hij was lekker :).

JCN bedankt voor het geweldig dagje en de goede verzorging wederom.. :D

't vliegt om!:( Hier een paar foto's..enne...

Ogdakjes.. allemaal bedankt voor de gezellige dag! en natuurlijk ook de rest van ons groepje, Zwerfster, Theo-CJ7, Vulture.. maar in het bijzonder Arjan want die heeft zich te "blubber" gewerkt! Otto bedankt dat je me erdoor hebt gesleept.. (zie laatste foto)

:(:bye1:

PS filmpje volgt!

Graag gedaan, was inderdaad een gezellige groep. Balen van die shackle Vulture, volgende keer in de herkansing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...