Spring naar bijdragen

Geert Wilders, hoe denk je erover


F.M
 Share

Recommended Posts

Citaat:

'DE IMMIGRANTEN, NIET DE AUSTRALIËRS, MOETEN ZICH AANPASSEN!

Aanvaard dit of vertrek. Ik ben het beu dat deze natie zich ongerust maakt of we een individu of een cultuur beledigen. Sinds de terreur aanslagen op Bali, hebben we een grote toename meegemaakt van patriotisme bij de meerderheid van de Australiërs, zoals we dat voordien nog nooit hebben meegemaakt.'

'Deze cultuur heeft zich ontwikkeld gedurende twee eeuwen van strijd, proberen en overwinningen door miljoenen mannen en vrouwen die vrijheid nastreefden.'

'Wij spreken voornamelijk ENGELS. Niet Spaans, Libanees, Arabisch, Chinees, Japanees, Russisch, of welke andere taal dan ook. Daarom zeg ik U; als je deel wilt uitmaken van onze samenleving, dan hebben jullie geen andere keuze dan ONZE taal te leren.'

· 'HET RECHT OM OP TE STAPPEN!'

'Als je niet gelukkig bent STAP DAN OP. Wij hebben jullie niet gedwongen om naar hier te komen. Jullie hebben zelf gevraagd om naar hier te komen. Aanvaard dan ook het land dat jullie aanvaardde.'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat zouden de Aboriginals hiervan vinden :)

Een deel van de oorspronkelijke blanke bevolking is ook niet echt vrijwillig gekomen :lol:

Btw. Dat bericht is ergens vorig jaar, of zo, ook al gepost!

In verband met onderstaande bericht:

Ik vind Wilders maar een vreemde snuiter met raar haar en te radicale ideeen. :yes:

bewerkt door Raven
on topic
Link naar opmerking
Deel via andere websites

"vriend geert" tja, wat moet je daar nu mee... misschien moeten we wel allemaal op hem gaan stemmen bij de volgende (populariteits) verkiezingen... en dan afwachten wat ie er van maakt... of niet van maakt... voordeel is dat er dan misschien wel met een botte bijl in de heilige huisjes (dit heeft nix met kerken moskeeen etc te maken) die door de jaren opgebouwd zijn door pvda, cda, vvd etc geramd wordt en dat we daarna weer helmaal opnieuw moeten beginnen met het opbouwen van een structuur in nederland. De structuur die we nu hebben hangt ook met touwtjes, plakband en kit aan elkaar (lijkt een beetje op een jeep....).

Sommige ideeen zijn misschien nog niet verkeerd maar tjesus, volgens mij neemt Geert een voorbeeld aan een Chaves of onze Noord-Koreaanse vriend Kim... zij leven ook in een fantasiewereld en proberen door de meest idiote uitspraken hun volk af te leiden van hun eigen problemen... Chaves had op z'n internet site gezegd dat de ramp in Haiti veroorzaakt was door een US aardbevings bom... zie link...

http://video.aol.ca/video-detail/hugo-chavez-bewijst-ongelijk-chantal-gillard-pvda/3593372026/?icid=VIDLRVENT06

wilders en kornuiten...get a life (and not a disney pixar one)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nederland moet gewoon het voorbeeld van Austalie volgen.

Dus kort gezegt: Aanpassen aan de NL cultuur, zo niet dan maar terug naar je eigen land.

Als wij nederlanders in het buitenland gaan wonen,volgens mij moeten wij dan ons toch ook aanpassen aan de cultuur die daar heerst??

Of zie ik het nu verkeerd??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nederland moet gewoon het voorbeeld van Austalie volgen.

Dus kort gezegt: Aanpassen aan de NL cultuur, zo niet dan maar terug naar je eigen land.

Als wij nederlanders in het buitenland gaan wonen,volgens mij moeten wij dan ons toch ook aanpassen aan de cultuur die daar heerst??

Of zie ik het nu verkeerd??

Nou mijn ervaring is dat juist Nederlanders die naar het buitenland emigreren precies hetzelfde doen. Ze gaan met zijn allen op een kluitje wonen, hebben allemaal schotel omdat ze anders die kwalbert verlinde moeten missen en hebben een eigen winkel waar ze pindakaas, hagelslag en kroketten kunnen halen.

Er zijn maar weinig mensen die zich geheel kunnen aanpassen aan een andere cultuur.

Volledige intergratie is een illusie. iedereen hecht waarde aan zijn eigen achtergrond

bewerkt door joost
Link naar opmerking
Deel via andere websites

hupsakee eruit ermee!! nee, zonder gekheid..... het draait allemaal om respect. hoe we met elkaar omgaan. allen respect kan de nederlands samenleving redden... en met respect bedoel ik niet over je laten lopen... iedereen kan voor mijn part doen en laten wat hij of zij wil als hij maar respect heeft voor z'n medemens....en nu komt het, de overheid. de overheid legt de regels van respect op. indien je je daar niet aan wilt houden dan moet je of de consequenties aanvaarden, of in de politiek gaan of er voor kiezen om ergens anders te gaan wonen.

maar ja, hoe lang laten we over ons heen lopen en noemen het dan nog steeds respect hebben?

en respect is dit te reguleren? als je het vergelijkt met "normen en waarden" deze kunnen vooriedereen anders zijn.... respect is zwart / wit... je hebt het of je hebt het niet....

Hebben we nu een mooie kreet voor JP gevonden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nederland moet gewoon het voorbeeld van Austalie volgen.

Dus kort gezegt: Aanpassen aan de NL cultuur, zo niet dan maar terug naar je eigen land.

Als wij nederlanders in het buitenland gaan wonen,volgens mij moeten wij dan ons toch ook aanpassen aan de cultuur die daar heerst??

Of zie ik het nu verkeerd??

:lol::yes::no::yes: en nee je ziet het niet verkeerd:no::no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nu begint het CDA Wilders ook al achterna te lopen.

elke nieuwe buitenlander die 2x een delict pleegt het land uitzetten.

En ondanks dat ik een republikein ben vraag ik me af of dit ook geldt als deze nieuwe buitenlander naast een paspoort uit land van herkomst, ook een Nederlands paspoort heeft....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nu begint het CDA Wilders ook al achterna te lopen.

elke nieuwe buitenlander die 2x een delict pleegt het land uitzetten.

Tja dat is nu 5 veroordelingen<_<. Is vrij veel om er achter te komen wat voor vlees je in de kuip heb.

Er zijn er altijd bij die het er om doen natuurlijk. Zo lang mogelijk veroordeeld worden om al die tijd op kosten van de staat in het rijkshotel te mogen verblijven, aangezien de levensstandaard in de Nederlandse gevangenis, hoe triest ook, vaak veel hoger is dan ze thuis of in het asielzoekers centrum gewend zijn.

Mensen met een Nederlands paspoort kunnen niet uitgezet worden, en kunnen alleen hier hun detentie uitzitten. Landen van herkomst nemen deze mensen met dubbele nationaliteit op gronden van wetsovertreding ook vaak niet eens terug.

Zijn ongewenst vreemdeling in land van herkomst

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit kleine land, en met name Amsterdam, heeft altijd baat gehad bij ondernemende mensen die zich er vestigden. Dat was overigens ook van toepassing op London en is dat nog steeds het geval in New York. Soms waren dat mensen die in hun eigen land werden weggejaagd ( Hugenoten) of die voor zichzelf en hun nazaten te weinig perspektief zagen in het land waar ze geboren waren.

Kortom: We werden er wijzer van. Natuurlijk is, dat niet van toepassing op een ieder die naar Nederland komt. Maar over het algemeen konden we daar "aardig" meer omgaan. Zo zeer, dat veel uit het verleden beroemde Nederlanders oorspronkelijk van vreemde origine waren. Ook met andere religies of overtuigingen werden meestal, wellicht vanuit cultureel en economisch belang, werd meestal soepeltjes omgegaan.

Kortoom: Een mooi en slim land.

Nu de PVV. Worden we daar wijzer van? Ik ben benieuwd naar reacties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat je Nederlanders wiens voorouders hier al generaties wonen niet uit kunt zetten na een x-aantal overtredingen.

Misschien is dat wat voor Wilders?

..oh nee, daar zitten ook Wilders-stemmers tussen natuurlijk.

Ach... geen land die ze accepteerd.:D...dus moet dat dan een nieuw te stichten kolonie worden voor alle in Nederland ongewenste individuen?:wacko:

Noemen we het Nieuw Australie?.....;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu de PVV. Worden we daar wijzer van? Ik ben benieuwd naar reacties.

Nuuuh denk het niet:no: Het is makkelijk om vanuit de opositie de problemen met immigranten in harde, door het volk makkelijk te begrijpen, taal te benoemen en tegen een kabinet in te gaan die toch al niet populair is op het moment. Maar goed uit te voeren oplossingen? ho maar!

Al zou hij genoeg stemmen krijgen om te kunnen regeren heeft hij A: niet kwalitatief de juiste mensen voor o.a. de minister posities en kamerzetels

B: Geen concrete oplossingen voor alle andere lopende zaken (one issue)

C: Wil geen andere partij met hem in zee en komt hij zeer zeker bij de eerste coalitie onderhandelingen al buiten spel te staan.

Met andere woorden: volgens mij kansloos.

Maar ik vind het niet erg dat hij er is hoor. In een democratie moet er voor ieder wat wilders zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Ik denk dat Nederland gewoon op een soort zonnekoning zit te wachten en ik denk dat ik me maar beschikbaar ga stellen. Ik heb waarschijnlijk al heel wat fans hier op het jeepforum die me wel steunen .

De leden vande tweede kamer kunnen dan naar huis en daar sticht ik dan een harem waar dan gekletst kan worden en zo, daar mogen dan ook "buitenlandse" meisjes met van die mooie donkere ogen in. Jeepforummers hebben dan de eerste keus om eneuch te worden , ik zal ze goed betalen:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...