Spring naar bijdragen

Geert Wilders, hoe denk je erover


F.M
 Share

Recommended Posts

nou ik wil die film wel zien hoor en wij zijn niet bang in frankrijk

wilders kan dan wel asiel krijgen in frankrijk onze eend(zarko) regelt dat wel even voor hem

en trouwens ik snap nog steeds niet waarvoor iedereen daar zo kabaal overmaakt

in nederland zijn jullie toch niet verplicht om die film te zien op internet

en let op als Ben komt dan rijd hij mischien in een jeep hebben ze al eerder gebruikt:ph34r::(:ph34r::(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jup...

Provider doettut ook al in z'n broek.

Langzamerhand begin ik bijna voorstander van een eventuele film te worden. Al was het alleen al vanwege de overtrokken reacties van mensen en instantie's.

Terroristen hoeven inmiddels geen aanslagen meer te plegen. De angst zit er al goed in....:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OMG!!!!!

De omstreden Koran-film van PVV-leider Geert Wilders is op internet verschenen. De 15 minuten durende film is te zien via een link die staat op de website van de PVV.

Wilders heeft zijn film rond zeven uur vanavond geplaatst. In Fitna zijn beelden te zien van de aanslagen in Amerika, Madrid en Londen.

Ook zijn fragmenten te zien van een interview met Theo van Gogh. De fragmenten worden afgewisseld met vertalingen van verzen uit de Koran.

Hirsi Ali

Verden zijn in Fitna krantenkoppen over doodsbedreigingen aan het adres van Ayaan Hirsi Ali te zien en worden uitspraken uit preken van orthodoxe imams aangehaald.

Wilders laat ook in een overzicht zien dat het aantal moslims in Nederland zou zijn gestegen van 54 naar 944.000 in de laatste honderd jaar. De film wordt alleen begeleid door klassieke muziek en het geluid van de beelden.

Aan het eind van de film is de koran te zien waarna een bladzij wordt vastgepakt en het geluid van scheurend papier is te horen. In de Nederlandstalige aftiteling wordt uitgelegd dat het een pagina van een telefoonboek was waarvan het scheurend papier was te horen.

Fitna sluit af met een verklaring in beeld. Daarin stelt Wilders dat het niet aan hem is om haatdragende verzen uit de Koran te scheuren, maar dat moslims dat zelf moeten doen.

Wilders vindt dat de islam wil overheersen en uit is op de vernietiging van de westerse beschaving. "In 1945 werd het nazisme overwonnen, in 1989 werd in Europa het communisme verslagen, nu moet de islamitische ideologie worden overwonnen", aldus de PVV-leider.

Zoektocht

Wilders is weken bezig geweest een medium te vinden voor zijn film waarin de Koran ter discussie wordt gesteld. De website fithnathemovie.com werd afgelopen weekend van internet gehaald. De Amerikaanse provider deed dit na klachten.

Wilders kondigde op 28 november aan dat hij een film wilde maken waarin hij de verschikkingen van de Koran ter discussie wilde stellen.

--------------------------------------------------------------

'K heb de film nog niet gezien... lukt niet.

Ik ben wél benieuwd wat er nu komen gaat.... Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat de film er zou komen.

Nahja.. we zien wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een colega van mij zou over een maand op vakantie gaan naar Egypte. hij zei tegen mij als Wilders tegen die tijd de film uitbrengt dan annuleer ik de vakantie. en als hij zijn geld niet terug krijgt dan gaat hij dat verhalen op Wilders

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok.. minuut of 5 gezien.... en ik ben er klaar mee.

Iedereen moet zelf maar oordelen...

Ow... en laat je kinderen NIET kijken, alsjeblieft....:( Waarschijnlijk slapen ze slecht, of niet meer...:huh:

En dat ligt aan Wilders offuh...??

Weet niet precies hoe je het bedoeld, ben absoluut niet anti-moslim (ook niet pro bdw), maar laten we alsjeblieft wel dader/veroorzaker en boodschapper uit elkaar blijven houden....

Site is overbelast, heb 10 min. over 5 sec film gedaan, ik ga samen met FM vannacht wel kijken...;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou,Nou, allemaal moeilijk doen en niet willen vertonen op tv

staat nog geen 15 min op internet en ja hoor nederland 1 heeft 'm er al op

en nu maar afwachten wat ze er in het buitenland over gaan zeggen.

we wachten af.

(bepaalde deel echt niet geschikt voor kinderen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, ligt NIET aan Wilders.

De beelden zijn soms gewoon schokkend. Vandaar.

ow.. dit vond ik ook nog:

Novum) - De film van Geert Wilders wekt aan het einde even de indruk dat er een pagina uit de koran wordt gescheurd. Een hand neemt een pagina beet, waarna het beeld zwart wordt en er een scheurend geluid klinkt.

"Het geluid dat u hoorde, was een pagina uit het telefoonboek", luidt de mededeling die vervolgens in beeld verschijnt. "Het is niet aan mij maar aan moslims zelf om de haatdragende verzen uit de koran te scheuren."

:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat ik tot nu heb gezien.....

daarom nou al die heisa?? vooraf?

Je had toch niet echt......????

Overigens komt de heisa nu echt los, denk ik....:huh:

Velen zullen er afstand van nemen, excuus aanbieden, enz enz... Anderen zullen gaan roepen dattie gelijk heeft....

mooi man... alle talkshows weer een jaar van gasten voorzien! :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...