Spring naar bijdragen

Geert Wilders, hoe denk je erover


F.M
 Share

Recommended Posts

Een paspoort vindt ik vooral een praktisch ding

Een land vormt een min of meer gesloten systeem

Zo’n systeem geeft je rechten en plichten, voor en nadelen. Een paspoort is je keuze voor zo'n "pakket"

Twee paspoorten is toch zoiets van ik vaar nu op dit schip maar mocht het lek raken, kan ik altijd nog overstappen op het andere…Niets mis mee op zich , kan zelf heel verstandig zijn.

Maar ook dit is een keuze die je bewust moet maakt. Het geeft voordelen, daarom kies je er meestal voor, maar onlosmakelijk zijn daar ook de nadelen. Die zul je dan ook moeten accepteren.

Mensen die maar een ticket hebben vinden het niet zo leuk dat jij het schip kan verlaten als het lek is. Ze willen dat je meehelp met hozen….

Ook al ben je niet van plan een zinkend schip te verlaten zonder mee te hozen, wat nu als beide schepen lek raken? Je zult dan moeten kiezen en dat levert minstens een schip met boze mensen op.

En die stoute Turk van de Jeeper

Ik heb zelf , samen met nog 6.9 miljard stouterts, ook de neiging zeken ietwat in mijn eigen voordeel te sturen.

Maar De Jeeper; Ik heb in Frankrijk een enorme berg met “Eerste stenen†liggen.

Ze zijn voor jouw om te werpen, mits je natuurlijk zonder zonden bent.

Er zijn natuurlijk ook situaties waar niets te kiezen valt!!

Je neemt de Nederlandse nationaliteit aan, maar kunt je "andere" nationaliteit niet laten vallen, of je dat nu wilt of niet!

Zoals daar is de Filipijnse nationaliteit, eens geboren uit Filipijnse ouders/ouder blijf je de Filipijnse nationaliteit behouden, ondanks dat je de Nederlandse nationaliteit hebt geaccepteert.Ook als alleen 1 van je ouders Filipijns is en de ander een "buitenlander".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij kies je dan voor het nederlands paspoort en daar bij voor een dubbel paspoort.

Wil je het andere paspoort niet meer dan gooi je het toch ( evt symbolisch) in de prullebak.

Denk dat een pas geboren kind(baby) deze keuze niet bewust zal kunnen maken.......ook deze heeft bij geboorte meteen de dubbele nationaliteit.

De dubbele nationaliteit word in dit geval opgelegd door de Filipijnse overheid, of je nu wil of niet.(Of je er nu wel of geen gebruik van maakt)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

waarschijnlijk geen leraar nederlands........ :P

:blush:

ik werk zelf in de grond weg en water bouw om 5 uur weg en om 18 uur thuis

en nee ik wil geen uit voerder worden laat mij maar op de kraan zitten en met de

schop werken terwijl ik hts werktuig bouw kunde heb gedaan ik wil niet op een stoffig

kantoor zitten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@de jeeper

Kan het zijn dat jij door je iets wat ongenuanceerde uitspraken en een zwaar dyslectische beperking niet helemaal juist wordt ingeschat op dit forum?

Of had jij zelf die indruk niet?

die in druk had ik zelf al van af het begin dat ik hier op

forum kwam dat ik niet wordt gewaardeert kom eens met iets nieuws

Link naar opmerking
Deel via andere websites

die in druk had ik zelf al van af het begin dat ik hier op

forum kwam dat ik niet wordt gewaardeert kom eens met iets nieuws

Waardering is iets wat je verdient, niet iets wat je vanzelf krijgt.

Woorden als "Iedereen", "Alle" en "Allemaal" zijn zonder nuance.

Als je dergelijke woorden gebruikt dan "scheer" je iedereen over één kam. Dat lijkt me niet de juiste manier.

Ook ik zie onrecht en ongelijkheid in Nederland. Toch lijkt het dat "De Nederlander" er vrijwel altijd als beste uitkomt en dat "Die Buitenlanders" het vaak minder goed hebben.

"Zij" moeten ook vaak harder werken om hetzelfde te bereiken.

En ja...ook daar zitten profiteurs tussen maar volgens mij heb je profiteurs in allerlei kleuren.

Doe ermee wat je wilt en verdien je waardering van mij als je dat belangrijk vindt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit deze woordenwisseling al de hele dag te volgen en wilde nu toch maar iets gaan zeggen.

Guido's opmerking sloeg niet op de inhoud van jouw werk.

En als we het nu toch over bagger hebben: ik denk dat er ook wat in jouw keyboard zit. De laatste paar posts proberen je ervan te overtuigen dat je teksten nogal moeilijk te volgen zijn zonder het gebruik van punten, komma's en hoofdletters.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waardering is iets wat je verdient, niet iets wat je vanzelf krijgt.

Woorden als "Iedereen", "Alle" en "Allemaal" zijn zonder nuance.

Als je dergelijke woorden gebruikt dan "scheer" je iedereen over één kam. Dat lijkt me niet de juiste manier.

Ook ik zie onrecht en ongelijkheid in Nederland. Toch lijkt het dat "De Nederlander" er vrijwel altijd als beste uitkomt en dat "Die Buitenlanders" het vaak minder goed hebben.

"Zij" moeten ook vaak harder werken om hetzelfde te bereiken.

En ja...ook daar zitten profiteurs tussen maar volgens mij heb je profiteurs in allerlei kleuren.

Doe ermee wat je wilt en verdien je waardering van mij als je dat belangrijk vindt.

ik wil het ook niet hebben over een huid,s kleur

maar over alle lagen van de bevolking dus ook die van

de nederlander,s zelf met een uitkering bij klussen

die moeten ze ook aan pakken net zo goed zijn ook profiteurs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan het wel met Dezperado eens zijn: ik wordt hier verschrikkelijk moe van en moedeloos ook.

Ik denk dat de meesten hun punt wel gezet hebben, inclusief de jeeper, die er op virtuoze wijze blijk van heeft gegeven dat in ieder geval die lange en kostbare hts-opleiding aan hém niet besteed is geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan het wel met Dezperado eens zijn: ik wordt hier verschrikkelijk moe van en moedeloos ook.

Ik denk dat de meesten hun punt wel gezet hebben, inclusief de jeeper, die er op virtuoze wijze blijk van heeft gegeven dat in ieder geval die lange en kostbare hts-opleiding aan hém niet besteed is geweest.

inderdaad hij was wel kostbaar dat maar niet zo lang ik heb er maar vier jaar over gedaan ipv de gebruikelijke

zes jaar en ik kijk niet op een punt of komma of wat ander,s met type hier op forum maar in mijn werk ben ik

wel heel precies want als ik een kabel raak is het gelijk een wijk of een hele stad de pineut zitten dan zonder

stroom telefoon of internet wat dan komen ze toch bij mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...