Spring naar bijdragen

Geert Wilders, hoe denk je erover


F.M
 Share

Recommended Posts

als Geert de film uitzend. dan heeft het nogal consuqenties voor Nederland. zoals hogere branstofprijzen. en je bent misschien niet meer veilig in het buitenland. en als dat zo is dan mogen ze van mij part Geert Wilders vogelvrij verklaren. grote sukkel dat het is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

weg met ut topic...neuh leuk topic..

maar idd zijn al te veel mensen die over de flos raken van een film die nog niet vertoont is..

zowiezo sporen mensen niet als ze over de flos raken van een film of spotprent

wie is er gek?

mensen die dingen gaan vernielen, boycoten, of nog erger... tegen nederlanders.

of iemand die zijn gedachten in een film stopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

weg met ut topic...neuh leuk topic..

maar idd zijn al te veel mensen die over de flos raken van een film die nog niet vertoont is..

zowiezo sporen mensen niet als ze over de flos raken van een film of spotprent

wie is er gek?

mensen die dingen gaan vernielen, boycoten, of nog erger... tegen nederlanders.

of iemand die zijn gedachten in een film stopt.

Helemaal mee eens, op tv en in de bioscoop met die film, geen gelul!!! Niet mee eens, dat mag, maar vrijheid voor alles!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vrijheid van meningsuiting is één , maar iemand in het diepst van zijn ziel beledigen is een ander.

Ben zelf niet gelovig maar ben wel al bij vers 100 van de heilige koran.

Heb de bijbel ook voor een deel gelezen.

Ik heb met bijde boeken niet zoveel, maar als je een mening wil hebben over een geloof, moet je niet naar de mensen kijken die het geloof belijden maar Het Boek zelf lezen.

Alleen maar wat roepen kan iedereen.

Neem de moeite om het Boek te lezen ik ben op dit moment aan het lezen in de bijbel, en de koran als ik die uit het ga ik de Tora (Joden) lezen en daarna , ga ik me verdiepen in Boedha.

Wil nog steeds niet zeggen dat je dan alles weet ,maar je hebt tenminste een gefundeerde mening en dat is al heel wat .

O. ja. voor de rest mag meneer Wilders roepen wat hij wil.

Persoonlijk vind ik het héél erg jammer , meneer Wilders heeft goede plannen met zijn patij de PVV maar hij blijft maar hangen op dat geloof en dat maakt hem er ,naar mijn mening niet slimmer op.

Ach, van mij mag op zowel op dit topic als de heer Wilders wel een slotje.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slap, door de eigen regering opgeklopt, gelul.

a. er IS helemaal nog geen film, dus hebben we het alleen over vermoedens...

b. hoop ik echt vurig dat die verwachte film, een film van/over Donald Duck of zo is en Wilders een gigantische lange neus kan trekken naar een ieder die blijkbaar tegen vrije meningsuiting en voor onderdrukking door "een paar" extremisten is (want heb helemaal niets tegen moslims, zolang ze ook niets tegen mij hebben).

Lijkt me zalig dat Wilders dan kan zeggen;"wie is er nou bang voor wie....?"

Verder kan ik melden als geboren en getogen Hagenees, dat die problemen echt niet verzonnen zijn en dat het erg moeilijk is om vanuit een heerlijk rustig oord(je) daar een mening over te vormen. Dan kun je nog 10x de koran, bijbel etc lezen, de dagelijkse pratktijk onderga je daar echt niet mee..

We delen hier op dit forum wat voor een weer het is, wat we (al dan niet gratis :whistle:) vreten, wat voor boot we hebben en meer van dat soort belangrijke wetenswaardigheden. Om dan bij dit soort topics lekker links te gaan roepen "slotje".......erg kortzichtig, is mijn mening dan he...:blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als die Wilders slim is ( kan dat??), dan heeft hij een prachtige ducumantaire over het dagelijkse leven van Moslims gemaakt. Met daarin duidelijk te zien hoe de verreweg de meeste moslims leven, en zich verre houden van terreur of andere onkuise dingen.

Natuurlijk maak ook ik me wel eens zorgen... En ik ben van mening dat de "Nederlandse cultuur" best wat meer beschermt mag worden. Alle immigranten mogen hier hun eigen cultuur uitdragen, en da's op zich prima natuurlijk. Maar als banken al spaarpotjes terughalen omdat een varken een onrein dier is in de ogen van een aantal immigranten, slaan we door. Net als met aanplakbiljetten in vele, voor nederlanders onleesbare, talen op publikatieborden in scholen, gemeentehuizen, enz.

Kortom: Als Wilders een film maakt om ons daar op te wijzen, of om te laten zien hoe moslims normaal gesproken leven: Prima!

Alsie daarintegen puur een film over moslims die "vervelend doen" heeft gemaakt, en dus min of meer oproept tot haat, slaat 'ie de plank goed mis!

Overigens begrijp ik ook de reactie's van onze premier niet helemaal... Dattie eerst eens afwacht óf er een film is, en wat erin gezegd wordt, voordat hij in de verdediging gaat.

In de regel is het m.i. nog altijd zo: Als je je al verdedigd voordat je aangevallen wordt, heb je dus serieus wat te verbergen. Reken er maar op dat de speech van Harry Potter Balkenende in het buitenland zo wordt bekeken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

. ....Om dan bij dit soort topics lekker links te gaan roepen "slotje".......erg kortzichtig, is mijn mening dan he...;)

Of het is kortzichtig om dat te constateren uit een zinnetje dat in een Topic gemeld staat :B. Wat mij betreft kan er gerust een topic zijn voor alle andere zaken en dus ook over Wilders....., ik gaf alleen aan dat ik het gedoe in de media rondom Wilders een beetje zat ben :whistle: en dat het wat mij betreft geen topic op het Jeepforum waard was ( totdat er misschien daadwerkelijk wat te melden is over een film of andere ontwikkelingen in die zaak.....).....De Heer Wilders heeft goede en minder goede argumenten mijns insziens ( zoals elke politicus ).Ik wil mijn mening echter niet opdringen maar ga een politieke discussie ook zeker niet uit de weg dus laat gerust allemaal weten wat je er van vind......

Wat mij betreft komt er een film of niet,....zal me een worst zijn. Lijkt me beter om eens wat mensen in Den Haag wakker te schudden die de problemen waar velen tegenaan lopen op gaan lossen......:blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij moet die lekker die film maken als ie daar zin in heeft en niks aan trekken wat anderen daar van vinden , doen die moslims ook niet als zij films maken over niet-moslims .....

Begrijp heus wel dat die film word gemaakt uit een bepaald oogpunt maar dr zullen heus wel een paar punten zijn waarvan ik het niet erg vind dat ie worden behandeld.

Dus kom maar op met die film , ben wel benieuwd .......

groetjus Dave :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verder kan ik melden als geboren en getogen Hagenees, dat die problemen echt niet verzonnen zijn en dat het erg moeilijk is om vanuit een heerlijk rustig oord(je) daar een mening over te vormen. Dan kun je nog 10x de koran, bijbel etc lezen, de dagelijkse pratktijk onderga je daar echt niet mee..

We delen hier op dit forum wat voor een weer het is, wat we (al dan niet gratis :whistle:) vreten, wat voor boot we hebben en meer van dat soort belangrijke wetenswaardigheden. Om dan bij dit soort topics lekker links te gaan roepen "slotje".......erg kortzichtig, is mijn mening dan he...:blink:

Helemaal mee eens uit Den Haag........

Pufffff politiek Jeep Forum....

Rijd Wilders trouwens in een Jeep....

Wel eens gekeken naar de film's die ze uitzenden op Al Jazeera.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geert; Hé JP B. Ik ga een film maken!!! :yes:

JP B.; Jajoh leuk hobbyen met je cam. moet je doen. Wat zit je haar leuk! :yes:

Geert; 't Gaat over de Koran & moslims Jan/Peter.:ph34r:

JP B.; Je doet maar Geert. uitgeschoten met de peroxide?;)

Geert; JA!!! en tegenwind gehad vanuit Limburg!!! maar wat vind je nu van mijn filmidee tegen de Koran die ook anti-moslim gaat zijn?:huh:

JP B.; Huh? Ohja film.....niet belangrijk Geert. Wat ga je eten vanavond?:yes:

Geert; :frusty:

Als niemand belangstelling zou hebben gehad was er geen haan geweest die er naar kraait.

Nu creëeren de media en de 2de kamer zelf problemen door er zoveel over te ouwehoeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is weer hetzelfde liedje, voor het kalf is verdronken is iedereen al massaal zand in die put aan het gooien.

Laat Geert nou lekker zijn filmpje maken, het is zijn goed recht en je kan niemand beledigen als je niks zegt. Hopelijk krijgt Kollee gelijk en kwaakt iedereen anders na het uitkomen.

Overigens vind ik wel dat de man veel en veel teveel aandacht krijgt, want dat verdiend hij niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wilders ziet af van persconferentie film

DEN HAAG - PVV-leider Geert Wilders zal geen persconferentie houden om zijn anti-Koranfilm Fitna te presenteren.

Hij heeft dat dinsdag besloten, zo zei hij tegen het persbureau ANP. Wilders zet nu „alles op alles” om ervoor te zorgen dat zijn film eind deze maand op internet is te zien.

De politicus was aanvankelijk van plan de film te presenteren in het Haagse perscentrum Nieuwspoort, nadat vorige week bleek dat geen enkele omroep de film volledig wil uitzenden. Maar hij zou in Nieuwspoort „tonnen” aan beveiligingskosten moeten betalen. Dat vindt hij te duur. Wilders wil ook niet zijn hand ophouden bij de overheid om die kosten te kunnen opbrengen.

Het Tweede Kamerlid zal bovendien niet op zoek gaan naar een alternatieve locatie, omdat dat weer tot veel overleg en vertraging leidt. „Ik heb besloten geen persconferentie te houden en de film ook niet op een andere manier te presenteren”, zei hij. Als Wilders zijn film op internet zet, zal hij de pers die dag wel te woord staan om een en ander toe te lichten.

Het enige wat er volgens hem nog kan gebeuren, is dat zich alsnog een omroep in Nederland of het buitenland meldt die de film integraal wil uitzenden.

Wilders verspreidt zijn film het liefst zo snel mogelijk. Het vergt nog de nodige voorbereidingstijd om dat goed te kunnen doen op internet.

De PVV-voorman beschikt over een aparte website (Fitnathemovie.com), die sinds vorige week woensdag online is. Als de film daarop verschijnt, zal de site naar verwachting massaal worden bekeken. Deskundigen kijken nu wat er nodig is om te voorkomen dat de site daardoor vastloopt. Op de dag dat de site met uitsluitend een vooraankondiging de lucht inging, waren er volgens Wilders alleen al uit Nederland 200.000 unieke hits.

Bron: Telegraaf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hier alvast het intro!!!

wel effe het geluid aan

moet effe opnieuw momentje nog

vreemd morgen nog maar eens proberen, 1e keer stond ie erop na 1 minuut deed ie het niet meer.

nu 2 keer opnieuw geupload maar wordt niet geacepteerd!! zo heftig was ie niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou nog een keer dan de intro van de film wilders:Bwel geluid aan!!

[googlevideo]<embed style="width:400px; height:326px;" id="VideoPlayback" type="application/x-shockwave-flash" src="http://video.google.com/googleplayer.swf?docId=3125855253646563506&hl=nl" flashvars=""> </embed>[/googlevideo]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...