Spring naar bijdragen

Even een stapje terug...


87wrangler
 Share

Recommended Posts

Geachte medeforummers,

Nadat ik recentelijk een paar berichten heb verwijderd, is één van de posters daar nogal over gevallen. De betreffende mede forummer heeft mij op een ander forum openlijk, en in niet mis te verstane woorden, harde verwijten gemaakt. Verdedigen op een ander forum kon ik me amper, omdat het sores van dit forum is, wat gewoonweg niet ergen anders thuishoort. Daarnaast werd mij een PM gezonden, waarin mij te verstaan werd gegeven "dat er op een evenement nog wel even een hartig woordje met me gesproken zou worden"... jullie begrijpen dat ik niet met veel plezier naar dat betreffende evenement gereden ben...:( Achteraf ben ik er (gelukkig??)niet aangesproken...:)

Gisteren kreeg ik echter een 3 tal niet mis te verstane berichten in m'n privé gastenboek, en hebben enkele mede forummers ook dergelijke berichten in hun gastenboek aangetroffen. Mensen die, notabene, met de hele zaak helemaal niets van doen hebben! Of anderen van jullie ook berichten ontvangen hebben, weet ik natuurlijk niet, maar kijk er niet van op als er een kwalijk bericht over mij in je gastenboek/mailbox staat.

Jullie begrijpen vast dat dit voor mij allemaal nogal heftig is... Ik doe dit werk uit pure liefhebberij ( net als de overige staff-leden), en ik had niet gedacht ooit zo, door een member, door het slijk gehaald te gaan worden.

Op dit moment is het modereren, naar mijn gevoel, voor mij onmogelijk gemaakt. Ik kan niet functioneren als ik voor elke "ingreep" op het forum dit soort zaken tegemoet mag gaan zien. Sterker: Mijn aanwezigheid op 't forum alleen al kan er een aanleiding toe zijn, dat anderen vervelende berichten in hun privé gastenboek/mailbox ontvangen. Dat is voor mij natuurlijk volstrekt ontoelaatbaar!!! :(

Voor nu neem ik dus even afscheid van jullie. Voor hoelang weet ik niet, maar verwacht mij voorlopig niet on-line. Ik weet dat ik de betreffende forummer nu z'n zin geef... het zij zo. Ik kies nu voor mezelf, m'n gemoedsrust én m'n gezin (die ook nogal onder de indruk zijn...).

Ik wens jullie allen een goede vakantie en rust op dit forum toe, hopelijk tot over een aantal maanden...

:blush::cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Hmmmm....Sterkte en laat je niet op je kop zitten 87.

Maakt me niet uit wie/wat 't is maar erg kinderachtig van die persoon als ie geen weerwoord of kritiek kan verdragen en op zo'n manier bezig is.

't Blijft "maar" een hobby maar als je iemands mening/uitspraak op een site al niet kunt waarderen wordt het tijd voor die persoon om eens kritisch naar zichzelf te kijken.

C U :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Damn :blink:

Jammer om je beslising te lezen. Je hebt mij vaak op het goede pad geholpen en verantwoording afleggen over moderaties is niet nodig. Het is hier geen democratie tenslotte, maar een priveforum.

edit: ik zie nu pas wat er aan de hand is en dat er al een member gebanned is. Wat een zieke geest is dat. Hopelijk is hij voorgoed verwijderd.

Ik hoop dat je het los kan laten. Dat je je er druk om maakt is precies wat hij wil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hier op het forum veel voorbeelden gezien van hoe we als Jeep-liefhebbers elkaar kunnen helpen. In no-time mensen te hulp schieten en klaar staan voor andere met hulp en info.

Da's mooi, en zoals het mi bedoelt is. Dat er nu members zijn die de negatieve kant weer eens "willen" benadrukken is natuurlijk zeer jammer, maar blijkbaar niet te voorkomen.

Ik hoop dat de goedwillende members op het forum deze slechte ervaring weer heel snel overschaduwen door het idee van dit forum te gebruiken als bedoeld, elkaar op een goede manier helpen.

Rob, het is jammer dat je deze beslissing hebt (moeten) nemen. Geniet van een goede vakantie. Hoop je snel weer op het forum terug te zien (of andere plek natuurlijk).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oe, dat is een vervelende beslissing. In zo'n geval kan ik goed begrijpen dat je voor je zelf en (misschien wel vooral) je gezin kiest. Het is dan even niet belangrijk of de andere partij wel of niet zijn zin krijgt.

Zo mag een leuke en verbroederende hobby als het Jeepen natuurlijk nooit uit de hand lopen :blink:

Nou, sterkte en onthoud maar dat 99,9% van de Jeepers hier wel goed volk zijn! Ik hoop dat je al deze reacties nog wel via via mee krijgt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is het toch jammer dat er van dit soort lieden op de wereld rondlopen..

Valt er tegen dit soort gespuis geen aangifte te doen? Het lijkt me toch een openlijke vorm van bedreiging.

Sterkte ermee in ieder geval en bedenk maar dat 99% van de bezoekers hier je steunen en hopen dat je snel terugkomt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vevelend te lezen Rob, maar ik geef je groot gelijk. Zelf moet ik toegeven nieteens meer zoveel op het forum te willen lezen door reacties en opmerkingen van sommige forummers...

Hoop dat je ons allemaal over een tijdje allemaal weer komt helpen met naar mijn idee altijd goede en snelle reacties

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rob,

Klote dat dit soort dingen kunnen gebeuren...bedenk dat er veel meer members zijn die jullie input in dit forum wel waarderen.

Je hoeft het niet altijd met elkaar eens te zijn en soms wordt ik ook wel eens moe van het gejank hier op het forum en hou ik me een tijdje afzijdig waarna ik weer gewoon kom posten.

Ik hoop dat dat voor jou ook geldt, laat je niet gek maken door een sukkel en zeker niet door zo'n persoon bedreigen...geloof me..er zijn hier mensen op het forum die daar ECHT goed in zijn en met die mensen zul je de minste problemen in die richting hebben.

Aangifte bij de politie doen lijkt een grote stap maar kan zo'n jankerd wel zijn bek laten houden en anders moesten we maar eens langs gaan denk ik...:(

Fijne vakantie en na de holliday gewoon weer terug op het forum komen !!!:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rob,

Zit met stome verbaasing dit topic te lezen, heb je volgens mij nog niet ontmoet, maar zeker heb je me wel eens geholpen zowel rechtstreeks als indirect op een ander zijn topic.

Weet zelf hoe verslavend het forum is, en dan om zo'n beslissing te maken moeten er toch serieuse dingen gebeurd zijn.

Dacht dat we toch allen hier volwassen waren, en normaal hier een gezellige maar ook leerzaam forum hadden...

Hoop dat je het op een of andere manier van je af kan zetten en je snel weer voorbij zien komen..

Iedergeval een prettige vakantie..

Groeten Glenn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...