Spring naar bijdragen

Het Grote "Grote wat heb je gedaan, ga je doen, heb je niet gedaan, *****" topic


Gast IRONBITCH
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 152
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

:lol:. de OJOC is een echte Die Hards club.........

Hmm net een paar gebeld , ze kennen je niet :whistle:

On topic : wat ga je morgen doen :

Ik ga morgen op zoek naar een hele grote PLAAT ...

Er is er iemand 1 kwijt :P

Heeft iemand nog een TIP of een goed adres waar ik deze kan halen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm net een paar gebeld , ze kennen je niet :whistle:

On topic : wat ga je morgen doen :

Ik ga morgen op zoek naar een hele grote PLAAT ...

Er is er iemand 1 kwijt :lol:

Heeft iemand nog een TIP of een goed adres waar ik deze kan halen ?

Doe Menno eens een PBtje, die heeft vast nog wel wat Laro-plaat over;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast IRONBITCH

ELE Rally bekijken in Helmond. mijn baas rijd ook mee in de Rally. en ze rijden 4 langs het bedrijf af. dus dan kunnen we de baas aanmoedigen. + de baas heeft ervoor gezorgt dat we de heledag gratis kunnen zuipen en vreten :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ELE Rally bekijken in Helmond. mijn baas rijd ook mee in de Rally. en ze rijden 4 langs het bedrijf af. dus dan kunnen we de baas aanmoedigen. + de baas heeft ervoor gezorgt dat we de heledag gratis kunnen zuipen en vreten :(

je hebt volgens mij wel een echt goed kunt opschieten met je baas !!!!!!!!!!:D:wacko:B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast IRONBITCH
je hebt volgens mij wel een echt goed kunt opschieten met je baas !!!!!!!!!!:whistle::wacko::yes:
ja elke vrijdagmiddag zet de baas 2 krattten (48 flesjes) in de kantine. maar voordat ik ben afgewerkt zijn ze meestal al op :lol:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja elke vrijdagmiddag zet de baas 2 krattten (48 flesjes) in de kantine. maar voordat ik ben afgewerkt zijn ze meestal al op :yes:

Wat een kudbaas heb je dan. Een goede baas zet er genoeg neer zodat iedereen wat heeft.:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik blijf me erover verbazen dat er bazen zijn die hun personeel nog alcohol schenken...

En ja, ook bij mijn baas gebeurt dat...

/me vindt dat niet meer kunnen..... ( Tenzij hij er héél zeker van is dat er niemand meer achter het stuur stapt, natuurlijk...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik blijf me erover verbazen dat er bazen zijn die hun personeel nog alcohol schenken...

En ja, ook bij mijn baas gebeurt dat...

/me vindt dat niet meer kunnen..... ( Tenzij hij er héél zeker van is dat er niemand meer achter het stuur stapt, natuurlijk...)

ach niet kunnen is een beetje te ver gezocht:whistle: onze baas doet het niet maar geeft wel wat extra geld aan het eind van de week voor een afzakkertje en dan ligt de verantwoording bij je zelf als je achter het stuur stapt of niet:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...