Spring naar bijdragen

Het Grote "Grote wat heb je gedaan, ga je doen, heb je niet gedaan, *****" topic


Gast IRONBITCH
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 152
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Gast IRONBITCH

lotjes kopen van een europese loterij in Belgie, de jackpot begint vanaf 15 miljoen euro en kan oplopen tot ruim 180 mlijoen euro belastingvrij. :lol: en als ik dat win dan ga ik in Frankrijk wonen koop daar een leuk optrekje met een grote lap grond erbij. zaai er elk jaar mais op. en als de mais rijp is. :lol: dan organiseer ik elk jaar de Maisplakkenrace (en doe er ook nog een korenveld bij) only for Jeep. (op eigen risico)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast IRONBITCH
ja een foto van de jeep van ironbitch

zullen wel heel wat mensen naar uitkijken !!!!!

(zou wel vol liggen met folders over hoe en wat en een gouden gids natuurlijk!!!!!!:thumbsup:

WAT BEDOEL JE HIERMEE
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast IRONBITCH
Tja.. je hebt nogal een naam opgebouwd, zeg maar... :thumbsup:
ja je kunt op verschillende manieren je naam opbouwen. maar dat kunnen we beter bespreken in de bar, want deze topic gaat heel ergens anders over
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast IRONBITCH

ff aan de speedboot werken. en daarna waterskien op klompen met 75km over het water heen. kicken man. misschien geef ik eind van het jaar wel ff een showtje op het Ermerstrand achter de waterkabelskiebaan weg. met een blikje bier in de hand

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ff aan de speedboot werken. en daarna waterskien op klompen met 75km over het water heen. kicken man. misschien geef ik eind van het jaar wel ff een showtje op het Ermerstrand achter de waterkabelskiebaan weg. met een blikje bier in de hand

heb je daar ook een filmpje van? Anders is het niet gebeurd. :whistle:

Morgen ga ik werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...