Spring naar bijdragen

Het Grote "Grote wat heb je gedaan, ga je doen, heb je niet gedaan, *****" topic


Gast IRONBITCH
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 152
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Naar een klant in Tilburg en naar Moerdijk....

Dus misschien nog een spot..:ph34r:

Hier op de stop van GEP in Bergen op Zoom zag ik ook al veel Cegelec overalls rondlopen. ook jouw project?

On-topic:

Ik ga morgen weer lekker verdwalen tussen de leidingen bij de GEP

Link naar opmerking
Deel via andere websites

baas pfff.(ik denk dat iedereen werkgever bedoeld ::ph34r:

die van mij geeft niks !

Slavendrijver, dat is het.

On topic : werken voor de "baas"

ach ja moeten veel werken 80/90 uur maar ben gelukkig geen eigen baas dus kan ik lekker op mijn baas afreageren als het niet goed gaat

wel heb ie bazen en slavendrijvers direct korte metten mee maken had er ook eentje is nu een gewone baas geworden:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier op de stop van GEP in Bergen op Zoom zag ik ook al veel Cegelec overalls rondlopen. ook jouw project?

On-topic:

Ik ga morgen weer lekker verdwalen tussen de leidingen bij de GEP

Nee geen project van mij maar wel van mijn collega's bij de industrie tak van onze firma. Je zal dus ook geen Nissan zien daar. Want ik ben de enige bij de SpoorInfra tak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast IRONBITCH

Hond uitlaten booodschappen doen en de Jeep naar de garage rijden. en daarna naar de camping. en spelen met de toeter van mijn waterscooter. en vanavond BBQ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast IRONBITCH

een draadloze afstandbediening op een lier van een bootsteiger gemonteerd. van een duitser. en daarna nog ff met zijn speedboot 2x 350 PK gevaren +_ 120 KM per uur. deze boot verbruikt 1 1/2 ltr per km. ff vol tanken ongeveer 1250 ltr. daarna nog ff met mijn bootje gevaren. 140 PK

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...