Spring naar bijdragen

Jeepforum Veranderingen


Kameel
 Share

Recommended Posts

mijn idee.... Vaste lidmaatschappen met privileges (foto's posten, posten in te koop, te koop gevraagd) op die manier blijven de vaste en minder 1 post users...

Heb jij last van die 1 post users dan??? ik niet.... ook die mensen hebben recht op een vraagje. Anders krijg je weer echt dat groepjes gedrag!

Je moet iedereen aan kunnen nemen...vindt ie het wat, nou dan is het leuk...vindt ie het niks, nou ja jammer dan!

Ook ik heb twee jaar rondgereden zonder Jeepforum...uiteindelijk het forum ontdekt en het bevalt me uitstekend! :yes::yes::whistle: Kan me voorstellen dat andere mensen er moeite mee hebben...omdat er dan geroepen word " van ...(lees puntje) die weet het wel" terwijl ze fris en nieuw zijn en alle namen nog niet kennen!

Dussuh ik denk dat privileges stellen een drempel is...net zoals op het oude versie/forum "Junior member" al een drempel voor sommige mensen was.(uit eerste hand gehoord)

En nogmaals, als ik gelijk had moeten betalen, dan had ik mooi gezegd dikke lu. drie bier, voor jou een ander!(is mijn eigen mening) Maar zoals eerder gezegd, nu ik er bekend mee ben zou ik best een vrijwillige bijdrage willen leveren om mee te helpen om het forum in stand te houden!

Maar heb van 1 vd vaste forum LEDEN (kreeg toen al een groot respect voor de OPRICHTERS) gehoord hoe het een beetje in z'n werk gaat zo'n forum starten en wattuh dat kost... dussuh d'r zitten hier wat mensen al wat langer als ik op het forum, waarvoor is er nooit eerder het idee om de oprichters een warm hart dmv een bijdrage toe te dragen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ok.. gezien de discussie die ontstaan is, ook van mij een bijdrage:

Allereerst is het zo dat het hele verhaal nog niet naar buiten gebracht had hoeven worden. Beest had echter al wat laten doorschemeren waardoor Mav iets meer openbaarheid heeft gegeven. En omdat het nu toch gedeeltelijk bekend is, zal ik ook een "Boekje opnslaan"...

Wij, Beest en ik, weten al een tijdje wél om welk bedrijf/instelling het gaat. We zijn daarover niet onverdeeld positief. ( uit de reactie van Beest zal dat al wel op te maken zijn....).

Of het voor het forum op zich beter is?? IK denk het wel, Beest ziet dat wat anders.

De onafhankelijkheid van het forum op zich zal, denk ik, niet in het geding komen. E.e.a. zal, zo is beloofd, ook op papier komen te staan. Ik denk dat er gewoon gepost kan worden zoals voorheen. Natuurlijk zal het wel te merken zijn, dat het forum een meer commercieële inslag gaat krijgen. Hoe precies, dat weet ik ook (nog) niet.

De heren admins vertellen ons veel, maar niet alles. Onderhandelingen en eventuele overdracht wordt door hen gedaan, Beest en ik staan daar eigenlijk geheel los van.

Naar wat ik vandaag heb begrepen gaat het logo al wel snel veranderen: Lettertype en kleuren net zoals in de merknaam van de sponsor.

Wat mij betreft veel beter als van die vervelende pop-ups... Eerlijk gezegt heb ik nog niets vernomen waarbij ik echt serieuze bedenkingen heb.

Komend weekeinde staat een (digitale) staff vergadering gepland. Ik en Beest zullen daarin alle ons bekende reactie's en vragen aanhalen. Zowel positief als negatief!

Vragen dus svp ff PMmen naar mij. ( Liever niet naar Beest... hij loopt zich hierover al genoeg op winden...) Ik zal de vragen splitsen en eventueel, bij veel vragen, er een aantal doorsturen naar Beest.

Reken er overigens niet op dat we meteen op alle vragen een antwoord gaan krijgen. Sommige zaken kunnen gewoon nog niet openbaar gemaakt worden, in belang van de sponsor én Jeepforum|NL. Wel hoop ik dat er meer duidelijk wordt omtrent eventuele veranderingen: Blijft de staff bijvoorbeeld zoals 'ie is, of komt er inmeng van de nieuwe sponsor/eigenaar?? Komen er écht geen iritante pop-ups? Mogen evenementen strax nog gewoon aangekondigd worden? Wat als de sponsor, niet onbelangrijk, ons over 2 jaar wil "doorverkopen"? En wat als er inderdaad kritiek op de sponsor komt???

Vragen waarop Beest én ik het antwoord ook wel willen weten!

Verder deel ik de mening van Beest: Er is m.i. ook niet voldoende geprobeerd om een "leden gedragen" forum te realiseren. Plannen zijn er genoeg geweest.. dat wel. In de "Staff" zijn Beest en ik daarin echter in de minderheid... de discussie daarover kunnen we als afgesloten beschouwen. De stemronde binnen de staff liet daarover absoluut geen onduidelijkheid bestaan...

Misschien dat we, als het hele sponsorverhaal toch nog afketst, alsnog een "member gedragen" contructie op kunnen zetten... Beest én Ik zullen ons er sterk voor maken! ( Of jullie moeten per-se naar een sponsor willen natuurlijk.... :yes: )

Oja:

Zie dit svp NIET als "motie van wantrouwen" naar Mav, Kameel, of een andere admin! Ze zijn op de hoogte dat ik dit ging posten en staan er open voor.

Besef dat ze echt het beste met Jeepforum|NL voorhebben. Indien dat niet zo was hadden ze de poet al lang gepakt en het forum overgedragen! ( Die kans hadden ze namelijk al!!! ) Er wordt dus serieus onderhandeld over de voorwaarden, heb ik me laten vertellen! :whistle:

( En voor diegenen die het opvalt dat ik de laatste week amper on-line ben: Dat heeft niets met de huidige Forum perikelen te doen! Ik beschik momenteel gewoon even niet over een ADSL of kabel aansluiting en zit dus via een inbel verbinding te prudsen! :yes: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hm.

Vind 't lastig om er iets over te zeggen, ook na 87Wranglers' bericht.

We kennen tenslotte niet alle ins- en outs.

Eén opmerking wel, toch. Dit forum wordt gedragen door de vrijwillige bijdragen van Jeep-enthousiastelingen. Zorg, temidden van alle perikelen, dat je die niet kwijtraakt. Er wordt al gegrapt over jeepforum.eu; ik heb zelf al eerder afsplitsingen meegemaakt (m.b.t. motor-fora). Dan heb je straks wellicht wel een sponsor maar een forum zonder know-how en actieve gebruikers. Ik zeg niet DAT het gebeurt maar het IS een risico en ik heb 't al ZIEN gebeuren. De gevoelens die bij Beest blijkbaar spelen zijn voor mij veelzeggend.

Zorg dat men zich blijft herkennen in dit forum, dat dit forum "van ons" blijft en je hebt al veel gewonnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan na het weekend meer zeggen, al zal dat door Kameel gebeuren, hij fungeert in deze even oneerbiedig gezegd als "spreekbuis"...

't Een en ander heeft even wat voeten in de aarde, had ook niet verwacht dat het nu al zo'n loop zou nemen en de gemoederen dusdanig bezig zou gaan houden...

Maar zoals gezegd na komend weekend meer duidelijkheid!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie z'n ziel denk je.........? :whistle:

Veel geluk en vooral wijsheid toegewenst met het besluit en de daaruit volgende onderhandelingen -_- ,.....hoop dat je als het enigsinds de verkeerde kant uit lijkt te gaan ook de moed hebt om het alsnog af te blazen. In dat geval graag alsnog een systeem met ( vrijwillige ) bijdrage proberen ;) ..... Ben zelf niet zo`n "clubman" ( zoals de meeste hier heb ik het idee :yes: ) en voel me bij een onafhankelijk forum het meest thuis. Mocht de sponsor een grote stempel gaan drukken op het forum dan ben ik bang dat bij een aantal de haren overeind gaan staan ^_^ en de topic`s stevig zullen worden qua inhoud. :o ...

Voor de sponsor ligt er een grote taak in het verschiet om een ieder voor zich te winnen op een eerlijke manier en misschien kan dit het Jeepgevoel nog meer versterken door het organiseren van een x-aantal evenementen ( neem aan dat de naamsbekendheid daar wel bij vaart.. ;) ..)

Hoop dat we snel een naam hebben van een sponsor :yes: ,.......zal weer een hoop op gereageerd gaan worden ,en zijn ( of haar :P ) doopcel zal ongetwijfeld gelicht gaan worden..... B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Wie z'n ziel denk je.........?"(imav)

Vele jeepzielen vormen deze...niet alleen die van jouw..(ga je die van jouw overigens mee verkopen???)

Ik bedoel imev dat je met jouw rechten mag doen wat je wilt...maar jouw rechten alleen vormen niet de waarde van het forum.

Ik heb er alle vertrouwen in dat je het beste met het forum voor hebt. maar of je daarmee ook de beste keuze maakt??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de duidelijkheid: Mav is één van de oprichters van dit Forum. Samen met Kameel heeft 'ie de basis gelegd.

Op dit moment bestaat de "staff" uit 6 personen. Of we met de sponsor in zee gaan, wordt dan ook democratisch beslist.

Dit weekend wordt er vergaderd... hopelijk mogen we na het weekend bekend maken om welk bedrijf/instelling het gaat...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de duidelijkheid: Mav is één van de oprichters van dit Forum. Samen met Kameel heeft 'ie de basis gelegd.

Op dit moment bestaat de "staff" uit 6 personen. Of we met de sponsor in zee gaan, wordt dan ook democratisch beslist.

Dit weekend wordt er vergaderd... hopelijk mogen we na het weekend bekend maken om welk bedrijf/instelling het gaat...

Eej...hij is er weer!!! :whistle:

On topic; we wachten in gespannen afwachting af!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het topic even diagonaal door gelezen!

Waar maakt een deel van de forumgebruikers zich druk om. :angry:

Heb een beetje vertrouwen in de oprichters en en de moddervreters

Voor dat mav en Kameel begonnen met het forum hadden we niets.

Het is hun "kindje". Zij zorgen dan ook heus wel dat het "kindje" blijft leven. Als zij hun ??????? en kennis er niet in hadden gestoken........

Nu blijkt dat er iemand geld in wil stoppen. Waarom zouden ze dat niet doen. Ze zijn slim genoeg om te zorgen dat er goede afspraken worden gemaakt om hun "kindje" te laten overleven.

Goed initiatief van Mav, Kameel en de moddervreters.

Good luck

P.S. Als de Sponsor echt vervelend wordt en zich niet aan de afspraken houdt stop je de samenwerking of kun je toch altijd nog opnieuw beginnen :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...