Spring naar bijdragen

Jeepforum Veranderingen


Kameel
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Die waren alleen bedoeld om iets te verduidelijken.

Ipv te reageren op de rode draad in het verhaal, wordt er gereageerd op de voorbeelden...... :frusty:

Waarom haal je die voorbeelden er dan bij?

Op de rode draad is maar 1 antwoord, zie het eerste postje. veder nog geen nieuws.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan na het weekend meer zeggen, al zal dat door Kameel gebeuren, hij fungeert in deze even oneerbiedig gezegd als "spreekbuis"...

't Een en ander heeft even wat voeten in de aarde, had ook niet verwacht dat het nu al zo'n loop zou nemen en de gemoederen dusdanig bezig zou gaan houden...

Maar zoals gezegd na komend weekend meer duidelijkheid!

welk komend weekend? (over 2 weekeinden soms) <_<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb het topic no maar eens doorgelezen,en kom tot de conclusie dat mensen over het algemeen al snel klaar staan met hun oordeel terwijl nog niet alles duidelijk is.

Het is natuurlijk wel te begrijpen want voor sommige(die hards) komt dit hard aan en ligt dit aardig gevoelig als ik dit zo lees.

Denk dat we maar moeten afwachten wat het gaat brengen,tenslotte heeft elk nadeel ook z'n voordeel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb het topic no maar eens doorgelezen,en kom tot de conclusie dat mensen over het algemeen al snel klaar staan met hun oordeel terwijl nog niet alles duidelijk is.

Het is natuurlijk wel te begrijpen want voor sommige(die hards) komt dit hard aan en ligt dit aardig gevoelig als ik dit zo lees.

Denk dat we maar moeten afwachten wat het gaat brengen,tenslotte heeft elk nadeel ook z'n voordeel!

We hebben een cruijf in ut midden :wacko: . Maar je hebt wel gelijk, niet gelijk oordelen, eerst maar es afwachten wat er gaat komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan na het weekend meer zeggen, al zal dat door Kameel gebeuren, hij fungeert in deze even oneerbiedig gezegd als "spreekbuis"...

't Een en ander heeft even wat voeten in de aarde, had ook niet verwacht dat het nu al zo'n loop zou nemen en de gemoederen dusdanig bezig zou gaan houden...

Maar zoals gezegd na komend weekend meer duidelijkheid!

we staan aan het begin van weer een weekend

is de "spreekbuis" al in gereedheid gebracht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

we staan aan het begin van weer een weekend

is de "spreekbuis" al in gereedheid gebracht

ZUCHT :blush: ..................ik ben benieuwd ;) ,...........ben blij dat Sinterklaas en de Kerstman zich wel aan hun beloofde data houden :whistle: .....zou anders een zootje worden tegelijk met de paashaas. ;) ..........Kom maar op met dat "NA " het weekend......... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ZUCHT :blush: ..................ik ben benieuwd ^_^ ,...........ben blij dat Sinterklaas en de Kerstman zich wel aan hun beloofde data houden ;) .....zou anders een zootje worden tegelijk met de paashaas. ^_^ ..........Kom maar op met dat "NA " het weekend......... ;)

;):whistle: hebbie gezopen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee,.... je gaf weer eens niets weg... :no: , ik bedoel maar dat er al weken meer duidelijkheid zou komen NA HET WEEKEND :blink: ,......maar welke weekend en van welk jaar dat is niet geheel duidelijk. :yes: .......

nieuwe foto;s mooi groen

on topic; als we eerst eens te horen krijgen welk weekend dan zeuren we later wel om welk jaar ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...