Spring naar bijdragen

ik ben blij omdat....


Scaan
 Share

Recommended Posts

ik lid ben van de ANWB en ik voor dit jaar m'n abonnementsgeld er weer uit heb :whistle:

(je hebt de weddenschap gewonnen Abdebakkenbouwer :whistle: )

'k Had van 't weekend al wat laadprobleempjes zo leek het, voltmeter op dash stond vaker op 9v dan op 14v maar m'n accu bleef na ritjes van een uur mét lampen aan wel netjes 12v leveren.

Maar vanmorgen was de koek toch op, 4km van huis om een uur of 5:30 viel de boel stil.... Geen stroom meer, dus de ANWB gebeld. Idd dynamo naar z'n grootje. Hij even de accu bijgeladen en snel terug naar huis gereden. In de tussentijd had hij een vervangende auto geregeld en heeft mij even in wezep afgezet bij het bergingsbedrijf.

Dus heb tot woensdag een Golf onder m'n kont van een maandje of 2 oud....... (dat rijdt écht niet.... stond ff in de file en dacht dat ie afgeslagen was.... 't ding maakt gewoon geen geluid :S )

Anyway, net een 2e hands dynamo laten opsturen door Hans Bastings, morgen binnen dus woensdag er even onder sleutelen en met de tijd maar een nieuwe bestellen in de states.

ik zei toch dat de accu goed was :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben ook blij:

M'n provider heeft in al z'n wijsheid besloten om m'n verbinding weer actief te zetten.

Natuurlijk zonder een excuusje ofzo.... gewoon -klik- aan en klaar...

/me is ook blij met de opzegbrief die deze week de deur nog uitgaat! :unsure:

ik kan KPN internet plus bellen aanraden :yes::whistle:

on topic: toch al 3 dagen storingsvrij internet :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

M'n provider heeft in al z'n wijsheid besloten om m'n verbinding weer actief te zetten.

Natuurlijk zonder een excuusje ofzo.... gewoon -klik- aan en klaar...

/me is ook blij met de opzegbrief die deze week de deur nog uitgaat! :whistle:

Zoek eerst een andere provider voordat je opzegt en laat hen de overstap regelen. Zeker als je overstapt naar bijvoorbeeld XS4ALL (loopt ook via KPN), hoef je dan maar even offline. Ook bij een telco-telco migratie hoeft het hooguit een dag te duren, maar als jezelf opzegt, dan heb je kans dat je weken offline bent. Als je dat door je nieuwe provider laat gebeuren, dan heb je de minste kans op problemen.

Mocht je KPN Direct ADSL overwegen - dat is dezelfde abusedesk als die van Planet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...