Spring naar bijdragen

ik ben blij omdat....


Scaan
 Share

Recommended Posts

Grensgevalletje tussen moppertopic en deze...

Ben "blij" dat eindelijk is vastgesteld waarom ik geen moer meer met mijn rechteroog kan zien.....

30 maart operatie en nieuwe lens dr in.

Gaat ook wel tijd worden, rij tegenwoordig meer in de berm dan op de weg... :angry:

heb dan precies 3 weken om weer in vorm te zijn voor Dortmund.... :no: , kan dan tenminste WEL zien waar ik rij.... (hoop ik...)

Alvast beterschap dan, Ab!

:cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte Ab...

Maar we weten nu wel het "waarom" van je Jeeps, bermtoerist! :blink:

On topic:

Blij dat ik het ascheid van m'n oude baas achter de rug heb... al je klanten én collega's vaarwel zeggen is toch best lastig... :rolleyes:

Morgen de nieuwe uitdaging!

( zal me benieuwen of er morgen 2 forummers de loper uitleggen... :rolleyes: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn doosje van 4WD eindelijk onderweg is (Trackbar en zooi schijnt vanaf de fabriek te komen....... dus daar is het wachten nog op)

Maarehhh....

PRODUCT NUMBER/ ORDERED SHIPPED PRICE STATUS

153X SPICER DRIVESHAFT U-JOINT 5 | 5 | 10.99 SHIPPED

11500 ALLOY X-JOINT 2 2 49.99 SHIPPED

639590 SPEED BLEEDERS (PAIR) | 1 | 1 | 14.99 SHIPPED

639540 SPEED BLEEDERS (PAIR) | 1 | 1 | 14.99 SHIPPED

F48 SS FRONT BRAKE HOSE 97-05 TJ | 1 | 1 | 49.99 SHIPPED

SD40 OME STEERING STABILIZER | 1 | 1 | 59.99 SHIPPED

4WD202 3/4" FRONT COIL SPRING SPACERS | 1 | 1 | 39.99 SHIPPED

|

Merchandise Net: $334.88

Tax Amt: $0.00

Shipping Amt: $0.00 :thumbsup::rolleyes:

Total Amt: $334.88

Payments:

Charge Amt: $334.88

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik lid ben van de ANWB en ik voor dit jaar m'n abonnementsgeld er weer uit heb :rolleyes:

(je hebt de weddenschap gewonnen Abdebakkenbouwer :whistle: )

'k Had van 't weekend al wat laadprobleempjes zo leek het, voltmeter op dash stond vaker op 9v dan op 14v maar m'n accu bleef na ritjes van een uur mét lampen aan wel netjes 12v leveren.

Maar vanmorgen was de koek toch op, 4km van huis om een uur of 5:30 viel de boel stil.... Geen stroom meer, dus de ANWB gebeld. Idd dynamo naar z'n grootje. Hij even de accu bijgeladen en snel terug naar huis gereden. In de tussentijd had hij een vervangende auto geregeld en heeft mij even in wezep afgezet bij het bergingsbedrijf.

Dus heb tot woensdag een Golf onder m'n kont van een maandje of 2 oud....... (dat rijdt écht niet.... stond ff in de file en dacht dat ie afgeslagen was.... 't ding maakt gewoon geen geluid :S )

Anyway, net een 2e hands dynamo laten opsturen door Hans Bastings, morgen binnen dus woensdag er even onder sleutelen en met de tijd maar een nieuwe bestellen in de states.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...