Spring naar bijdragen

ik ben blij omdat....


Scaan
 Share

Recommended Posts

sorry Maurice, Bruce blijft voor mij de enige, en LEMMY natuurlijk

Ik ken Maiden alleen maar met Bruce en vindt de stem van die vent echt waanzinnig mooi..... heb net weer een 13 minuten orgasme mogen beleven met Rime of the ancient mariner van Live after death.... 'n klassieker. :thumbsup: Tja Lemmy.... Motorhead ken ik eerlijk gezegd niet zo goed. Maar ze kunnen wel aardig herrie schoppen en dan is het gauw goed.... :rolleyes:

On topic: ik ben blij dat Astrid nóg liever is dan normaal..... ze heeft de bonusbrief van mijn werk gelezen. :whistle: Tja vrouwen..... andere topics worden er vol mee geschreven.

sorry Ronald ,

moet toch ff van het hart ( heeft wel niets met jeep te maken ,maar toch .................)

ken je de ouwe/betere versie niet van maiden ???????? met de enige echte goeie zanger paul di,anno

Paul Di'anno.... wat is dat nou voor een nichten naam voor de zanger van zo'n band????? Dat kan toch nooit wat zijn.... :D Nooit van gehoord, was zeker voor m'n tijd???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken Maiden alleen maar met Bruce en vindt de stem van die vent echt waanzinnig mooi..... heb net weer een 13 minuten orgasme mogen beleven met Rime of the ancient mariner van Live after death.... 'n klassieker. :thumbsup: Tja Lemmy.... Motorhead ken ik eerlijk gezegd niet zo goed. Maar ze kunnen wel aardig herrie schoppen en dan is het gauw goed.... :rolleyes:

On topic: ik ben blij dat Astrid nóg liever is dan normaal..... ze heeft de bonusbrief van mijn werk gelezen. :blush: Tja vrouwen..... andere topics worden er vol mee geschreven.

Paul Di'anno.... wat is dat nou voor een nichten naam voor de zanger van zo'n band????? Dat kan toch nooit wat zijn.... :D Nooit van gehoord, was zeker voor m'n tijd</span>???

denk het wel :lol::lol::lol:

(als de jeep het weer doet zal ik wel eens een paar cd tjes meenemen , hoor je het zelf :whistle::blush: )

<span style="color:#FF0000">Paul Di'anno rules!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol::lol::lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Op veler verzoek" ... :rolleyes:

....... moet ik mijn opinie enigzins herzien en toegeven dat Paul "met die mediterrane achternaam" toch wel een behoorlijke strot had. Dat neemt echter niet weg dat Bruce veel meer het gezicht van de band heeft bepaald en voor mij nog steeds het boegbeeld is van deze klassieke rockgroep.

Zo goed Kameel!?!?! :thumbsup:

Ronald

denk het wel :lol::lol::lol:

(als de jeep het weer doet zal ik wel eens een paar cd tjes meenemen , hoor je het zelf :whistle::blush: )

Lijkt me eigenlijk wel een aardig idee! Al headbangend de blubber in?!?!? :blush: Momenteel houd ik het even bij de DVD "visions of the beast" AANRADER!!

Ronald

On topic: ben nog steeds blij...... deze keer met de muziekale smaak en kennis van het Forum .. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Op veler verzoek" ... :blush:

....... moet ik mijn opinie enigzins herzien en toegeven dat Paul "met die mediterrane achternaam" toch wel een behoorlijke strot had. Dat neemt echter niet weg dat Bruce veel meer het gezicht van de band heeft bepaald en voor mij nog steeds het boegbeeld is van deze klassieke rockgroep.

Zo goed Kameel!?!?! :thumbsup:

Ronald

Lijkt me eigenlijk wel een aardig idee! Al headbangend de blubber in?!?!? :lol: Momenteel houd ik het even bij de DVD "visions of the beast" AANRADER!!

Ronald

On topic: ben nog steeds blij...... deze keer met de muziekale smaak en kennis van het Forum .. :D

:rolleyes::whistle::blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook blij dat ik zodadelijk officieel afscheid neem van m'n huidige werkgever, Initial-Varel

Vanmiddag afscheidsborrel, volgende week nog 3 daagjes kleine klusjes en een "afscheidstournee" langs een aantal vaste klanten en dan 1 Maart aan de slag bij m'n nieuwe werkgever!

:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook blij dat ik zodadelijk officieel afscheid neem van m'n huidige werkgever, Initial-Varel

Vanmiddag afscheidsborrel, volgende week nog 3 daagjes kleine klusjes en een "afscheidstournee" langs een aantal vaste klanten en dan 1 Maart aan de slag bij m'n nieuwe werkgever!

:rolleyes:

Veel plezier Rob!

En uiteraard héél veel succes bij je nieuwe werkgever!!!! :rolleyes:

En de nieuwe werkgever veel sterkte en geduld toegewenst... :wacko::mellow:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook blij dat ik zodadelijk officieel afscheid neem van m'n huidige werkgever, Initial-Varel

Vanmiddag afscheidsborrel, volgende week nog 3 daagjes kleine klusjes en een "afscheidstournee" langs een aantal vaste klanten en dan 1 Maart aan de slag bij m'n nieuwe werkgever!

:rolleyes:

Rob , veel succes bij je nieuwe werkgever :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook blij dat ik zodadelijk officieel afscheid neem van m'n huidige werkgever, Initial-Varel

Vanmiddag afscheidsborrel, volgende week nog 3 daagjes kleine klusjes en een "afscheidstournee" langs een aantal vaste klanten en dan 1 Maart aan de slag bij m'n nieuwe werkgever!

:rolleyes:

SUC6 ROB

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook blij dat ik zodadelijk officieel afscheid neem van m'n huidige werkgever, Initial-Varel

Vanmiddag afscheidsborrel, volgende week nog 3 daagjes kleine klusjes en een "afscheidstournee" langs een aantal vaste klanten en dan 1 Maart aan de slag bij m'n nieuwe werkgever!

:rolleyes:

Rob geluk bij je nieuwe werkgever.

Hoor nog wel bij welke.

Ik wens je zeer veel geluk en plezier. :rolleyes:

Groet Rene

Ik ben blij met de voortgang van mijn geheime missie in Duitsland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grensgevalletje tussen moppertopic en deze...

Ben "blij" dat eindelijk is vastgesteld waarom ik geen moer meer met mijn rechteroog kan zien.....

30 maart operatie en nieuwe lens dr in.

Gaat ook wel tijd worden, rij tegenwoordig meer in de berm dan op de weg... :bye1:

heb dan precies 3 weken om weer in vorm te zijn voor Dortmund.... :P , kan dan tenminste WEL zien waar ik rij.... (hoop ik...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grensgevalletje tussen moppertopic en deze...

Ben "blij" dat eindelijk is vastgesteld waarom ik geen moer meer met mijn rechteroog kan zien.....

30 maart operatie en nieuwe lens dr in.

Gaat ook wel tijd worden, rij tegenwoordig meer in de berm dan op de weg... :bye1:

heb dan precies 3 weken om weer in vorm te zijn voor Dortmund.... :worshippy: , kan dan tenminste WEL zien waar ik rij.... (hoop ik...)

succes met de operatie , ..............3 weken herstel ?????????????????? B):worshippy::worshippy: )

(ontopic 508ste postje :P:P:worshippy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grensgevalletje tussen moppertopic en deze...

Ben "blij" dat eindelijk is vastgesteld waarom ik geen moer meer met mijn rechteroog kan zien.....

30 maart operatie en nieuwe lens dr in.

Gaat ook wel tijd worden, rij tegenwoordig meer in de berm dan op de weg... :angry:

heb dan precies 3 weken om weer in vorm te zijn voor Dortmund.... :cry: , kan dan tenminste WEL zien waar ik rij.... (hoop ik...)

Ab sterkte en een spoedig herstel gewenst van deze kant......

Groet Rene Karin Gaby

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...