Spring naar bijdragen

ik ben blij omdat....


Scaan
 Share

Recommended Posts

Bla bla bla.....

Ga weer een Gluwwein halen....

17.00 u staan ze weer voor het hotel de duitse vrienden....

Verder gaat alles toppie hier....

Ik ben zeer blij met deze laatste werkdagen.......

Morgen nog een feestje in de stamkroeg (25 jarig jubileum).....en dan...

Mazzel allemaal....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben blij omdat ik met terugwerkende kracht ben gepromoveerd op deze klus (nachtshift NDT supervisor :thumbsup: )

Net m'n shift afgemaakt en ga zometeen met mijn dagshift collega supervisor werkoverleg/kerstborrel houden in het zonnetje op het heli-dek met een fles jan de wandelaar die we van de klant hebben gekregen :blush:

wordt dus een goeie nachtrust, en daar ben ik ook blij om.

off-topic krijgen 3 dagen downtime wegens het ontbreken van pijp (best cruciaal onderdeel bij het leggen van een pijpleiding) dus ben nog langer onder de pannen, verwacht zo rond 7 a 8 Jan. te demobben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Poeh...weinig goed nieuws soms...?? (sinds 29 december geen post meer....)

Ik ben blij omdat we onze jongste dochter Anne een nieuwe fiets hebben gegeven voor haar verjaardag (vorige is uit de tuin gejat). Het gezicht van dat kind is onvergetelijk en daar kunnen geen 10 Jeeps tegenop (bij 11....twijfel...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik dacht dat ik een vette bekeuring zou krijgen toen ze me vanmorgen van de A2 afplukte.

Ik rijd de YJ van Happy Jeeper, omdat mijn auto verbrandde cilinderkleppen heeft, met 2 kids achterin op de A2.

Gaat er politie voor me rijden met een bordje: POLITIE VOLGEN POLITIE VOLGEN

Ik denk shit, de autopapieren vergeten, geen kinderzitjes en weet ik veel of je een boete kunt krijgen als je banden te breed zijn.

Zegt de agent: ik dacht dat dit een bedrijfswagen was (?) en ik wilde even zien hoe de kinderen in de auto zitten.

Hij kijkt en ik zweet, hij kijkt me aan en zegt. Prima mevrouw ik wens u een prettige dag verder.

Als je dan geen mazzel hebt !!!!!

groeten

Happy Jeepers Wife :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat was 's morgens, toen ik 's middags de garage aan de lijn kreeg over mijn verbrandde cilinderkleppen kreeg ik te horen dat het ongeveer maximaal ? 5.000,- ging kosten.

Hoezo geen mazzel :)

maar eigenlijk mag ik dit bericht hier niet plaatsen sorry

Not so Happy Jeepers Wife

snel een andere garage zoeken,volgens mij word je bedonderd

ik ben blij omdat ik morgen de hele dag vrij heb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat was 's morgens, toen ik 's middags de garage aan de lijn kreeg over mijn verbrandde cilinderkleppen kreeg ik te horen dat het ongeveer maximaal ? 5.000,- ging kosten.

Hoezo geen mazzel :)

maar eigenlijk mag ik dit bericht hier niet plaatsen sorry

Not so Happy Jeepers Wife

NOOIT doen,

Daar heb je 4 gebruikte goede motoren voor die je er gemakkelijk zelf (lees jeepers) inlegt.

Groeten Bas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...