Spring naar bijdragen

ik ben blij omdat....


Scaan
 Share

Recommended Posts

Ik ben helemaal blij omdat ik op mn been mag staan en mn eerste schreden zonder krukken heb gedaan. Op de roentgen fotoos is al niet meer te zien waar ze de botten hebben doorgezaagd alles is aan elkaar gegroeid.

Helemaal super Hans....

Echt kicken....toppie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben helemaal blij omdat ik op mn been mag staan en mn eerste schreden zonder krukken heb gedaan. Op de roentgen fotoos is al niet meer te zien waar ze de botten hebben doorgezaagd alles is aan elkaar gegroeid.

gefeliciteerd smile.gif dat je maar weer snel goed rond mag lopen cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben helemaal blij omdat ik op mn been mag staan en mn eerste schreden zonder krukken heb gedaan. Op de roentgen fotoos is al niet meer te zien waar ze de botten hebben doorgezaagd alles is aan elkaar gegroeid.

Kijk, das pas fijn!

Dat de rest van je revaladatie maar net zo voorspoedig mag verlopen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben helemaal blij omdat ik op mn been mag staan en mn eerste schreden zonder krukken heb gedaan. Op de roentgen fotoos is al niet meer te zien waar ze de botten hebben doorgezaagd alles is aan elkaar gegroeid.

Feliciflap...enz..enz..., hoop je snel eens in levende lijve in het Rijnmondgebied /Krimpenerwaard te zien Dez.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van dokter mocht ik ook autorijden hehehehe denk dat gaan we maar gelijk even uitproberen dus Jeep starten lopen ( loopt beter dan ik) en stukje wezen rijden

Heerlijk gevoel na 6 weken thuis hangen. Van het gas naar de rem ging goed

Beetje oefenen en is geen probleem Kan ik weer naar evenementen en volgende week naar de jaarvergadering. De scootmobiel ook niet meer nodig

Nu paar weken fysio en zien of ik dan recht kan lopen. Maak nu mn eerste stapjes zonder krukken in huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben blij omdat ik straks mijn Cherokee mag ophalen bij de garage tongue.giftongue.gif

Hij is weer helemaal in orde electrische ramen zijn weer electrisch,dashboard heeft weer verlichting en mn achterlampen doen t weer tongue.gif

Allemaal niet geheel onbelangrijk laugh.gif

Dus hier ben ik zeer blij mee!!!! biggrin.gif

hoop voor je dat je steeds blij bent als je de rekening krijgt unsure.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...