Spring naar bijdragen

ik ben blij omdat....


Scaan
 Share

Recommended Posts

Ik morgen naar Duitsland ga voor het werk. (Braunscheweig)

Lekker een braadworst eten op de kerstmarkt in de avond....

tip_se1.jpg

Donderdag vergadering.....en dan naar Hannover.......en in de avond weer een gluwwein.....

kerstmarkt.jpg

En Vrijdag weer richting huis.....

En dan.......

Twee weken vrij.....

vakantie.jpg

:thumbsup: toppie :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik morgen naar Duitsland ga voor het werk. (Braunscheweig)

Lekker een braadworst eten op de kerstmarkt in de avond....

Donderdag vergadering.....en dan naar Hannover.......en in de avond weer een gluwwein.....

En Vrijdag weer richting huis.....

En dan.......

Twee weken vrij.....

:thumbsup: toppie :bye1:

Duitsland..... die Heimat....altijd goed! :lol:

Moet morgenmiddag ook op pad richting Oosten. Ga met klanten naar onze AEG fabriek in Belecke... op loopafstand van... jawel WARSTEIN. Één keer raden wat ik morgenavond voor me neus heb staan..... :lol:

Ronald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

allemaal bla bla en als we dan worden uitgenodigd door de Duitse Jeepclub is er alleen Maurice die met me meegaat.

En jullie weten niet wat je hebt gemist......................

Ha die Dez, weer even subtiel als altijd hé?

Tja eigenlijk heb je wel gelijk maar het blijft lastig om de agenda te managen en bovendien hebben jullie een geografische voorsprong :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

allemaal bla bla en als we dan worden uitgenodigd door de Duitse Jeepclub is er alleen Maurice die met me meegaat.

En jullie weten niet wat je hebt gemist......................

Ja Hans er zijn ook nog mensen die moeten werken.....

Is lekker....rijden naar de Duitse Jeepclub en dan lekker met een paar biertje terug rijden naar Den Haag.

Nou echt niet....rijden en drinken no way....

En om daar nou heen te gaan voor een cola..(lees buffet)..is ook weer zo :thumbsup:

Mazzel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja mee eens Ronald. Maar is best frustrerend als ze uit Duitsland ( Bochum) naar Ermst komen en naar Heerde

en savonds mee gaan wokken en ons dan uitnodigen en een superbuffet presenteren met drank etc en er komt niemand behalve ondergetekende en Ozzy dan wordt ik wel een beetje droevig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja mee eens Ronald. Maar is best frustrerend als ze uit Duitsland ( Bochum) naar Ermst komen en naar Heerde

en savonds mee gaan wokken en ons dan uitnodigen en een superbuffet presenteren met drank etc en er komt niemand behalve ondergetekende en Ozzy dan wordt ik wel een beetje droevig.

wat een gezeur.. ik kon ook niet afgelopen zaterdag. Als ik wel kon was ik nog niet gegaan. Wat zou ik daar nou moeten doen? Alleen omdat zij het zo leuk vinden in NL moeten we ineens opdraven?

Ik vind het erg gezellig, maar je moet niet gaan overdrijven.

Ik ben overigens blij. :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat een gezeur.. ik kon ook niet afgelopen zaterdag. Als ik wel kon was ik nog niet gegaan. Wat zou ik daar nou moeten doen? Alleen omdat zij het zo leuk vinden in NL moeten we ineens opdraven?

Ik vind het erg gezellig, maar je moet niet gaan overdrijven.

Ik ben overigens blij. :thumbsup:

Ik ben blij dat jij niet kon komen dat scheelde een hoop gezeur.skeletwc7.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja mee eens Ronald. Maar is best frustrerend als ze uit Duitsland ( Bochum) naar Ermst komen en naar Heerde

en savonds mee gaan wokken en ons dan uitnodigen en een superbuffet presenteren met drank etc en er komt niemand behalve ondergetekende en Ozzy dan wordt ik wel een beetje droevig.

Ik begrijp je standpunt wel maar je kunt nou eenmaal niet in andermans agenda kijken. Ik zou ook veel vaker naar JCN eventementen willen komen maar weekenddiensten van Astrid en andere verplichtingen willen nog wel eens roet in het eten gooien.

Bovendien, en zeker rond de kerstdagen, ben ik ook wel eens blij (om ON TOPIC te blijven :thumbsup: ) als ik eens een keer lekker kan genieten door met m'n gezinnetje thuis te zitten. Jep klinkt akelig burgerlijk maar het komt er eigenlijk veel te weinig van.

Ronald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

denk niet dat je snapt wat ik bedoel. Is niet de bedoeling dat je uitlegt waarom je niet mee kon. Dat zou te gek zijn.

Laten we zeggen dat ik graag in het gezelschap had verkeerd van enkele medejeepers aus Holland.

Tuurlijk is iedereen druk met andere dingen. Gezin, Kids etc. en het is ook nog een rot eind rijden.

Maar om dat van mij te betitelen als "gezeur" dat schoot ff verkeerd.

Ben inmiddels weer blij. Dus niet meer over hebben maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En toch ben ik heel blij Hans...

Zit in de auto naast mijn collega met 120 km per uur....

Te denken aan de braadworst....

Werkt trouwens goed zo'n umts kaart bij 120 km per uur....

Dus ik ben heel heel blij....

En zeker met jouw Hans....Jeep fan in hart en nieren.....toppie... :thumbsup:

Mazzel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...