Spring naar bijdragen

ik ben blij omdat....


Scaan
 Share

Recommended Posts

Het Mav en co weer gelukt is om het forum weer in de lucht te krijgen !

Hehe... Mav past het forum aan, wij (overige admin's/moderator's) geven aan- danwel op-merkingen , Mav past, als 'ie het er mee eens is, weer aan, enz... en dat tot laat in de nacht....

Mav had gisteren.vanacht een teller aanstaan... toen hij 15½ uur aan het forum had gewerkt, ben ik gaan pittuh! ( En ik kwam pas on-line toen hij al een uurtje of 9 bezig was.... huh.gif )

Wij, als rest van de "staff", zijn dus ook erg blij met Mav!

Maar we zijn ook errug blij ( en dankbaar!!!!) met ons member Frank (Mannenbak) , HIJ zorgde, belangeloos, voor een plaats waar het forum eventjes vlot gehost kon worden!! Toppertje!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben blij dat ik weer tot 7 december 2007 van APK perikelen ben verlost.020dl9.gif

Alles was ok op een paar stuurkogels,vethoesje en aandrijfas beugeltje na.089kt5.gif

Mn led achterlichten werken zoals het hoorta084ms0.gif

Dus ben weer helemaal tevredenb0151hl1.gif

Ga em zo ophalen bij B&Sthumbsupvl2.gif

Mooi man!! Gefeliciteerd! thumbsup.gif

En je kunt tenminste lekker rijden aankomend weekend. Op de verkeerde plek, maar ok......... tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben blij dat ik ondanks alle Citroen ellende toch nog een heugelijk momentje mocht beleven vandaag. We hadden een tijdje geleden via MP de oude spiegels verkocht aan een verse mede Jeeper uit Nordwijkerhout. Toen bleek dat hij geen achterbumpers had, heb ik hem de oude van Astrid toegezegd zodra de nieuwe vierkante (JA............... VIERKANTE!! ) rolleyes.gif gemonteerd waren.

Vanavond heeft Dirk dus de bumpertjes opgehaald en was er erg blij mee..... dus was ik ook blij. Geluk zit soms in een klein hoekje....

Voor de rest heeft de beste man eigenlijk veel pech met zijn YJ. Blok in de soep net na aankoop dus voor veel geld ander blok laten monteren maar ook dat ging niet van harte. Het uitlaatspruitstuk is verkeerd gemonteerd waarbij één van de tapeinden was afgebroken hetgeen door de betreffende garage "vakkundig" is dichtgesmeerd ph34r.gif Is dus nog steeds zo lek als een mandje. Twee weken geleden mailde hij dat linksachter de schokbrekerophanging finaal was afgebroken...... maar dit hoort eigenlijk in een ander topic thuis whistle.gif

Heb hem natuurlijk wél met klem aangeraden om zich aan te melden op het forum om daar gebruik te maken van de aanwezige kennis, kunde en (niet onbelangrijk) mentale support.

Ronald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...