Spring naar bijdragen

Huisdieren


87wrangler
 Share

Wat voor huisdier(en) heb je?  

12 stemmen

  1. 1. Wat voor huisdier(en) heb je?

    • - Hond(en)
    • - Kat(ten)
    • - Konijn(en)
      0
    • - Cavia('s)
      0
    • - Vis(sen)
    • - Vogel(s)
    • - Reptiel(en)
    • - Schoonmoeder
    • - Meerdere uit bovenstaande antwoorden
    • - Andere dieren


Recommended Posts

  • Reacties 185
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
hier is ons aantal beesten momenteel 14 stuks

3 honden en 11 katten/poezen gelukkig gaan er weer 7 weg ;)

Eindelijk .... na 3 maanden huisdierloos te zijn geweest, we hebben Bumper (18jr) post-8-12873019745257_thumb.jpg1 april laten inslapen,

wonen deze 3 musketiers bij ons... van Ramsteinland:

Simbel: post-8-12873019736126_thumb.jpg Morris: post-8-12873019737827_thumb.jpg& Ranger: post-8-12873019739446_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eindelijk .... na 3 maanden huisdierloos te zijn geweest, we hebben Bumper (18jr) [ATTACH]2421[/ATTACH]1 april laten inslapen,

wonen deze 3 musketiers bij ons... van Ramsteinland:

Simbel: [ATTACH]2418[/ATTACH] Morris: [ATTACH]2419[/ATTACH]& Ranger: [ATTACH]2420[/ATTACH]

hmm dat gespuis is zekers heel lief?????????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn hond Diego, een Duitse Staander:

252706792_6_DRyy.jpegGroteFoto-DK7PX3FU.jpg

En nog twee honden -van een bekende dierenarts- waar ik ook heel vaak mee bezig ben (links Tigger, een Bearded Collie, rechts Flynn, een Australian Shepherd):

248852161_6_yvBW.jpeg

248852161_6_yvBW.jpeg

bewerkt door Masis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://www.mijnalbum.nl/Foto-A3KF3JJI.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MXPFKSTZ.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BY8HWZ6I.jpg

Mijn naam is OLAV; bijnaam "Zwarte Beer". Ik ben een New Foundlander reu van 6 jaar en ca. 70 kilo. Van warmte moet ik niet zoveel hebben. Ben gek op water nog meer op sneeuw. Ik weet precies wat ik wil maar nog beter wat ik niet wil; eigenzinnig noemen ze dat. Heb een geweldig zacht karakter en ben dol op kinderen (en niet om ze op te eten hoor).

Achter in de open YJ van baas vind ik helemaal te gek (baas ook).

Dikke vette poot van OLAV.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook een fototje van onze Rottweiler Toos...een gevaaaarlijk hondenras volgens de 'kenners'...

Volgens de 'kenners' heb ik dus ook een gevaarlijk hondenras en wel 3.

Heb dus 3 fila brasileiro's en de enigste tegen wie ze gevaarlijk doen is Nils (blue4.2) en dat is alleen mijn pup van 10 maanden oud ( 61 kilo schoon aan de haak) maar zodra Nils achter hem aan komt rent hij weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alleen maar katten hier:

Casper2.jpgCasper, de enige raskat, die ik heb ( krijgertje ). Goedsullige escapeartist +/- 7 jaar

Seven2.jpgSeven, de enige kat die hier geboren is, zoon van Drakie, bazige kattige kat +/- 9 jaar

Drakie2.jpgDrakie, asielkat, moeder van Seven, goedsul +/- 11 jaar

Mixie2.jpgMixie, asielkat, grote chagrijn, nu zo'n 18 jaar

Fifi2.jpgFifi, 23-jarige zielepiet, die ik geannexeerd heb omdat ze bij mensen op zolder zat opgesloten ivm het kind en dat doe je niet als je een kat al 21 jaar hebt. Eten & Slapen

Dan nog wat katten die ik semi-geadopteerd heb.

Deze drie zitten bij mijn vriendin.

Jippie2.jpgJippie, diabeteskat, ongeveer 13 jaar. Volgens de dierenarts is ze insulineresistent! yeah right, ze doet het al 5 jaar prima op humane insuline.

Senna2.jpgSenna, chronische niesziekte, 4 jaar. Antibioticajunk en escapeartist.

Nala2.jpgNala, 1,5 jaar, zat als kitten met een huidziekte bij de dierenarts. is aardig bijgetrokken.

bewerkt door Raven
typo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier alleen onze HUMMER.(ik weet het:P) bijna 1 jaar oud

Gedrag is van een lompe tank vandaar de naam.

Was gevonden in een boom en moest naar het asiel.

Nou niet dus.

Ze is voor de duivel niet bang en heeft laatst een bordeaux dog van 75 kilo aangevallen(moest wel hard rennen daarna:D)

Ben er heel blij mee en we zitten te denken aan nog zo'n ettertje.

importedphotos00000ko7.jpg

lopen over de deur!:yes:

dsc00901xx4.jpg

In de wolken met een paardebloem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alleen maar katten hier:

Casper2.jpgCasper, de enige raskat, die ik heb ( krijgertje ). Goedsullige escapeartist +/- 7 jaar

Seven2.jpgSeven, de enige kat die hier geboren is, zoon van Drakie, bazige kattige kat +/- 9 jaar

Drakie2.jpgDrakie, asielkat, moeder van Seven, goedsul +/- 11 jaar

Mixie2.jpgMixie, asielkat, grote chagrijn, nu zo'n 18 jaar

Fifi2.jpgFifi, 23-jarige zielepiet, die ik geannexeerd heb omdat ze bij mensen op zolder zat opgesloten ivm het kind en dat doe je niet als je een kat al 21 jaar hebt. Eten & Slapen

Dan nog wat katten die ik semi-geadopteerd heb.

Deze drie zitten bij mijn vriendin.

Jippie2.jpgJippie, diabeteskat, ongeveer 13 jaar. Volgens de dierenarts is ze insulineresistent! yeah right, ze doet het al 5 jaar prima op humane insuline.

Senna2.jpgSenna, chronische niesziekte, 4 jaar. Antibioticajunk en escapeartist.

Nala2.jpgNala, 1,5 jaar, zat als kitten met een huidziekte bij de dierenarts. is aardig bijgetrokken.

Ik hoop maar voor jullie dat jullie in een groot huis wonen met een hele goede stofzuiger:lol::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop maar voor jullie dat jullie in een groot huis wonen met een hele goede stofzuiger:lol::)

We wonen niet samen, dus 5 katten en stofzuiger in een ééngezinswoning en drie katten met stofzuiger in een kleinere woning.

Trouwens, van stofzuigen moet jij ook alles weten met je twee dubbelvachters :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...

stand van huisdieren iets vergroot

nu 2 honden

3 huis tuin telegraaf katten

1 konijn die gevonden is in het bos net uitgezet door een wegrijdende auto

en net 2 katers(ex) gehaald uit zeewolde britse kort haren bijde 8 jaar zijn broertjes foto,s volgen als ze onder de bank weg willen:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey ,Marcel waarom heb je voor een old english gekozen?

groeten Walter

Ik wilde voor een engels bull gaan maar werd me eigenlijk af geraden door mijn dierenarts. En ik schrok me het apelazarus van de prijzen van een pup bij een erkende fokker.

Toen de grote hondenencyclopedie er maar is bijgepakt om te kijken wat er goed bij me paste. Toen uitgekomen op een old english bulldog en nog geen tel spijt van gehad. Amerikaanse is ook mooi of een bordeaux dog of bull mastif maar ik woon boven en heb een winkel dus is een grote hond niet praktisch zijn toch een hoop mensen bang van.

Hoor ik nu al als me hond de klanten al kwispelend begroet in de winkel dus vandaar.

Gr, Marcel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben bijna tien jaar lang een Engelse Bulldog gehad (Dirkje)

Nu zijn we het huis aan het verbouwen en als dat een dichtzit gaan we voor twee Bullen.

We hebben bij Dirkje twee keer een andere Bull (Charlotte en Toos)gehad maar dat klikte niet echt.

Allebij fokteven van de zelfde fokker als Dirkje ,waaronder een Nederlands kampioene.

Super mooi honden maar konden ze gewoon niet alleen laten, heel jammer.

Maar als je een keer een Bulldog hebt gehad en je bent gewendt aan de scheten en boeren die ze laten wil je nooit neer een andere hond.

Ben zelf ook erg gek van een Bullterrier,en Bullmastif.

Maar net zo als jij zegt de eene vind ik een risico met kinderen en de andere is wel erg groot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...