Spring naar bijdragen

Huisdieren


87wrangler
 Share

Wat voor huisdier(en) heb je?  

12 stemmen

  1. 1. Wat voor huisdier(en) heb je?

    • - Hond(en)
    • - Kat(ten)
    • - Konijn(en)
      0
    • - Cavia('s)
      0
    • - Vis(sen)
    • - Vogel(s)
    • - Reptiel(en)
    • - Schoonmoeder
    • - Meerdere uit bovenstaande antwoorden
    • - Andere dieren


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Reacties 185
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
kleine aanvulling, sinds vandaag 16 goudwindes om te overwinteren

en een heleboel jonge wandelende takjes (indische)

iemand interesse in wandelende takken?

:bye1:

hmm..ik ken er wel een paar die zeker interesse hebben, maar ik neem aan dat de bedoeling is dat ze in leven blijven als huisdiertjes. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hmm..ik ken er wel een paar die zeker interesse hebben, maar ik neem aan dat de bedoeling is dat ze in leven blijven als huisdiertjes. ;)

als je er eentje neemt en je houdt 'm nog ff in leven, dan heb je er binnenkort ook 50 (als 't er niet meer zijn). tip voor een eigen kwekerijtje? Meer dan klimopblaadjes hoeven ze niet, ze verharen niet en maken ook geen herrie.:):bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Sinds gisteravond uitbreiding van de honden voor het plezier en de bewaking. We hebben inmiddels 3 fila brasileiro's en sinds gisteravond ook een bandog voor de bewaking erbij. Deze hebben wij gekregen van een buitenlandse relatie en luistert naar de naam Golem. Het is een reu van bijna 2 jaar oud nu en is vanochtend gebracht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zeer mooie hond. zeer sterk, is een kruising amerikaanse bulldog X mastiff.

2 jaar he ...wordt mischien NOG! breder ook. waarschijnlijk tot 2,5 a 3 jaar

wij hebben amerikaanse bulldoggen en net als deze voor bewaking zeeeer geschikt.

www.xanaduambulldogs.nl

bewerkt door joost
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds gisteravond uitbreiding van de honden voor het plezier en de bewaking. We hebben inmiddels 3 fila brasileiro's en sinds gisteravond ook een bandog voor de bewaking erbij. Deze hebben wij gekregen van een buitenlandse relatie en luistert naar de naam Golem. Het is een reu van bijna 2 jaar oud nu en is vanochtend gebracht.

jeutjuh ! ik denk dat ALS er nog iemand bij jouw komt inbreken , er alleen nog maar DNA materiaal van de inbreker uit de maag van een van je honden kan worden gehaald ..... :unsure: , ik hoop t niet trouwens , want als dat gebeurt hebbie best een probleem .....

later gooozert :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zeer mooie hond. zeer sterk, is een kruising amerikaanse bulldog X mastiff.

2 jaar he ...wordt mischien NOG! breder ook. waarschijnlijk tot 2,5 a 3 jaar

wij hebben amerikaanse bulldoggen en net als deze voor bewaking zeeeer geschikt.

Deze Bandog is een kruising tussen een mastino en een pit. Je hebt meerdere kruisingen die de naam Bandog mogen dragen. Deze komt van een russische fokker vandaan en zat de afgelopen 2 jaar in joegoslavie.

En dan heb ik nog een aantal fila brasileiro's met braziliaans bloed.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

jeutjuh ! ik denk dat ALS er nog iemand bij jouw komt inbreken , er alleen nog maar DNA materiaal van de inbreker uit de maag van een van je honden kan worden gehaald ..... :unsure: , ik hoop t niet trouwens , want als dat gebeurt hebbie best een probleem .....

later gooozert :no:

bordjes met

s_357.jpg

staan rondom ons terein!!! dus wie het wil proberen is gewaarschuwd:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:wacko: bij wie bedoel je?

Bij ons bedoelt hij. De honden lopen hier op 15000 m2 terrein en zijn buiten. De inbrekers konden via het pand van de buren op ons dak komen en zo naar beneden zakken. Op de camera's was te zien dat de honden aansloegen en te keer gingen maar ja op een verlaten industrieterrein waar je ene buurman de nederlandse aardolie maatschappij is en de andere buurman een grote sloperij is heb je weinig aan blaffende honden. Zelfs de politie komt hier bijna nooit.

Gelukkig hadden wij de beelden nog en is het alsnog goed opgelost met de 4 inbrekers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij ons bedoelt hij. De honden lopen hier op 15000 m2 terrein en zijn buiten. De inbrekers konden via het pand van de buren op ons dak komen en zo naar beneden zakken. Op de camera's was te zien dat de honden aansloegen en te keer gingen maar ja op een verlaten industrieterrein waar je ene buurman de nederlandse aardolie maatschappij is en de andere buurman een grote sloperij is heb je weinig aan blaffende honden. Zelfs de politie komt hier bijna nooit.

Gelukkig hadden wij de beelden nog en is het alsnog goed opgelost met de 4 inbrekers.

Ok ik dacht al, weet hij iets dat wij niet weten. Hier is het nog nooit gelukt

Ook wij wonen op een afgelegen terein vlak tegen Amsterdam aan.

Wel hebben we een keer in een van de hokken een halve spijkerbroek gevonden:lol: maar verder als een meter over het hek en weer terug is ie waarschijnlijk niet geweest.

Ook wij hebben dieren

1 kat genaamd Cocio

3 steuren

25 koi's

en nog 2 goudvissen

Mooie vissen Chris!!:whistle: heb er zelf ook stuk of 14.

Leuk molentje! ....toch niet gestolen uit Madurodam he ?:lol:

Moeten we daar straks ook nog honden voor bewaking neerzetten:D

bewerkt door Kameel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie vissen Chris!!:whistle: heb er zelf ook stuk of 14.

Leuk molentje! ....toch niet gestolen uit Madurodam he ?:P

Moeten we daar straks ook nog honden voor bewaking neerzetten:D

Nee het molentje komt niet uit Madordam, en de vissen zijn een andere hobby van mij. Maar ikwil ze wel een keertje lenen :lol:

:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...