Spring naar bijdragen

Nieuw Forum


Mav
 Share

Recommended Posts

Knop nieuwe berichten heet voortaan "Bekijk Nieuwe Inhoud" en de bevindt zich in de navigatiebalk onderaan je scherm (rechts naast de link RSS Feed)

Bij gebruik van deze knop zie je de nieuw geplaatste berichten, echter wordt de lijst niet "opgeschoond" na het lezen van berichten. Voorheen "verdwenen" de gelezen berichten.Nu blijft alles staan. Is dan onduidelijk wat je al gelezen hebt.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knop nieuwe berichten heet voortaan "Bekijk Nieuwe Inhoud" en de bevindt zich in de navigatiebalk onderaan je scherm (rechts naast de link RSS Feed)

Had ik idd gevonden.

Wat betreft de titlebar..... apart. Heb getest op zowel IE 6,7 en 8 (IE 9 geeft wel problemen maar is nog een beta) en Firefox, Chrome en Opera.

Wellicht een issue met proxy/firewall op je werk?

Gok van niet, alles staat er, alleen niet op de juiste plek.

Als het lukt, zou je mij dan de pagina bron kunnen mailen? Rechtermuisknop, paginabron bekijken en die lap tekst even als .txt bestandje opslaan....?

Uploaden textfile gaat ff niet, kan je een mailadres PMen waar ik het heen kan schieten?

Wat me nu ook opvalt, het menu in de titlebar is Engels (Members/Gallery) en Nederlands (Kalender/Abonnementen) door elkaar heen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij gebruik van deze knop zie je de nieuw geplaatste berichten, echter wordt de lijst niet "opgeschoond" na het lezen van berichten. Voorheen "verdwenen" de gelezen berichten.Nu blijft alles staan. Is dan onduidelijk wat je al gelezen hebt.......

Ga naar je instellingen pagina ---> Klikkerdeklik en wijzig de instelling onderaan de pagina bij "zoek instellingen" naar Toon me alle inhoud die ik nog niet gelezen heb.

Gr

Mav

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat betreft de titlebar..... apart. Heb getest op zowel IE 6,7 en 8 (IE 9 geeft wel problemen maar is nog een beta) en Firefox, Chrome en Opera.

Zit nu thuis op Ubuntu 10.10 met FF3.6.10, en het valt mij op dat de profielknoppen en notificatiemelder rechts in het menu staan, ipv. links zoals op mijn werk. Ik zal morgen de cookies en temp files even weggooien en opnieuw laden.

cookie-monster-20080603-133713.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit de hele dag al op het forum en ben er nogneit aan gewend.

De oude versie had ik zo ingesteld dat het meest nieuwe bericht bovenaan staat...hier ook weer zo ingesteld.

Ene keer staat het nieuwste bericht wel bovenaan en andere keer niet. Als ik dan op de laatste blz klik krijg ik weer de oudste te zien...

Ik zal wel iets verkeerd doen.

Overigens zijn er bij verschillende (kleinere) schermen de titelbalk niet te zien.

Lijkt erop dat deze niet mee in grootte verandert; vroeger had je dat ook met frames alser geen [resize] in de HTML stond.

Komt misschien door de afmetingen van het Jeepforum plaatje?

Wat betreft de reclame; vraag eens aan de Jeepforum leden. Er zijn er vele bij die een eigen bedrijf hebben (Hint), zou jammer zijn als die gepasseerd worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi

vind maar niks zo te clean geen jeepforum uitstraling en ben er niet blij mee maar goed tis een open forum dus

wens jullie veel plezier maar doe mij maar de oude forum uitstraling terug :cry:

dit is gewoon niet echt jeep achtig mooi sorry tis gewoon steriel en kaal

no hard feelings reactie of wissen mogen jullie zoals gezegd tis een vrij forum :cry:

bewerkt door Ramstein
Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi

vind maar niks zo te clean geen jeepforum uitstraling en ben er niet blij mee maar goed tis een open forum dus

wens jullie veel plezier maar doe mij maar de oude forum uitstraling terug :cry:

dit is gewoon niet echt jeep achtig mooi sorry tis gewoon steriel en kaal

no hard feelings reactie of wissen mogen jullie zoals gezegd tis een vrij forum :cry:

Tja dat is smaak,ik vond het vorige heel prettig maar was daar ook erg aan gewend.

Over smaak is te twisten maar snap wat je bedoeld...die orde is er natuurlijk ook om aldieneiuwe functionaliteiten ordelijk weer te geven.

Ach time will tell..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is inderdaad een grote verandering.

Constructief commentaar:

Wat ik nu al mis is de knop "nieuwe berichten", en de titlebar heeft ergens last van (screenshot op XPsp3 IE7)

De knop nieuwe berichten is er nog wel, alleen een beetje verplaatst....

Helemaal onder aan de pagina klikken op "Bekijk nieuwe inhoud"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Forum ziet er perfect uit , het inderdaad wel even wennen.

Hoe kan ik de instellingen zo zetten dat als er iemand geregeerd heeft op een topic , dat dit bericht bovenaanstaat , dus niet onderdaan ?

En Mav : voor Spondering heb ik ook wel interesse , want met kopen van een huis heb ik niets ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...