Spring naar bijdragen

Nieuw Forum


Mav
 Share

Recommended Posts

Op het oude forum, klikte ik altijd op de knop bekijk actieve berichten en las gemakkelijke alle berichten die die dag waren gepost.

Misschien lees ik erover heen, maar dat lukt me nu niet meer.

Gemakshalve lees ik nu alleen het XJ forum, maar mis zo natuurlijk een hoop van de rest, doe ik iets fout?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat ook beter is.....

als ik ingelogd ben en ik doe ff een half uurtje wat anders.....blijf je gewoon ingelogd staan....

bij het vorige forum lag ik er dan al snel weer uit :lol:

;)

ps ben toch al weer snel gewend eraan....vond op het vorige forum wel duidelijker te zien in topics dat er nieuwe reacties in staan....het verschil nu in vet gedrukt en standaard is wel wennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuwe forum ziet er prachtig uit, went ook redelijk snel.

Alleen een opmerking over de zoekfunctie, zoals ook al op het vorige forum moet je minimaal 4 letters intypen, dit is behhorlijk lastig wanneer je bijvoorbeeld op ABS, FSM, SYE enz. enz.wilt zoeken.

Klopt dat minimale zoeklengte 4 tekens is. Heeft te maken met de belasting op de database bij zoekfuncties. Er zijn nogal wat woorden met 3 letters (dat, wat, het een, etc <-ja dit ook ;)

Ik ben het met je eens dat het zoeken op abs, fsm etc bemoeilijkt. Ik heb de minimale zoeklengte nu op 3 tekens gezet en zal eens kijken hoe dat gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals eerder gezegd: 't is even wennen, maar ik vind het nieuwe forum heel mooi.:rolleyes::worshippy:

Ik zit alleen nog met het volgende: in mijn instellingen heb ik staan "Toon berichten die ik nog niet gelezen heb"

Wanneer ik dan op "bekijk nieuwe inhoud" klik krijg ik alles te zien wat gewijzigd is sinds 18 oktober.

Als ik alle berichten gelezen heb krijg dus geen resultaat als ik "bekijk nieuwe inhoud" aanklik. Logisch en precies zoals ik het zou willen hebben.

Maar als ik een uurtje later weer inlog krijg ik opnieuw alle berichten te zien die sinds 18 oktober gewijzigd zijn en dat beginnen er nu toch wel wat veel te worden.:frusty:

Het zal wel een foutje in mijn redenering zijn, maar volgens mij zou ik dan alleen de ongelezen berichten sinds de laatste inlog moeten zien. Of heb ik ergens een instelling fout staan? :ohmy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is inderdaad een grote verandering.

Constructief commentaar:

Wat ik nu al mis is de knop "nieuwe berichten", en de titlebar heeft ergens last van (screenshot op XPsp3 IE7)

Als je titlebar een beetje in de war ligt, zat dan je compatibiliteitsweergave uit.

Ik kwam er bij toeval achter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Petra:

In "mijn instellingen" soms "laatste bezoek" ingevuld? :mellow:

Ik had beide opties al geprobeerd,

Bij optie 1: laat hij de gelezen berichten ertussen staan, maar gemarkeerd als gelezen.

Bij optie 2: laat hij de gelezen berichten weg.

Maar hij laat oudere berichten niet meer zien, als ik uit en weer ingelogd ben geweest.

post-1169-0-42286400-1288709575_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dus problemen met foto's in te voegen (wat zeer waarschijnlijk gewoon aan mij ligt) ik krijg het wel voor elkaar als ik "gebruik de volledige editor" gebruik en dan gewoon een bijlage toevoeg.

Maar als ik op het linkje druk om een afbeelding in te voegen lukt dat niet want dan moet je die URL invoeren maar dat lukt niet op de goede manier :blush: . Wie helpt mij op weg ? :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...