Spring naar bijdragen

Nieuw Forum


Mav
 Share

Recommended Posts

Als ik op het envelopje klik wat links naast "mijn instellingen" staat kom je in je messenger wat mij lijkt dat dat je prive berichten zijn.Nu is het zo dat ik naar mijn berichten kijk dan zie je de verstuurder staan en de ontvanger onder de naam van de ontvanger staat nu dit tussen haakjes (en 1 ander) als ik daar de muis opzet komt er een naam in beeld van iemand die nooit van z'n leven dat bericht van mij gehad heeft????

Rara hoe kan dat.

Dit zijn overigens wel namen die tussen de members staan maar weet zeker dat ik die personen nog nooit een pb of iets anders heb gestuurd sterker nog ik heb ze nog nooit online gezien.

Hebben anderen dit ook toevallig?

bewerkt door Bleek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik op het envelopje klik wat links naast "mijn instellingen" staat kom je in je messenger wat mij lijkt dat dat je prive berichten zijn.Nu is het zo dat ik naar mijn berichten kijk dan zie je de verstuurder staan en de ontvanger onder de naam van de ontvanger staat nu dit tussen haakjes (en 1 ander) als ik daar de muis opzet komt er een naam in beeld van iemand die nooit van z'n leven dat bericht van mij gehad heeft????

Rara hoe kan dat.

Dit zijn overigens wel namen die tussen de members staan maar weet zeker dat ik die personen nog nooit een pb of iets anders heb gestuurd sterker nog ik heb ze nog nooit online gezien.

Hebben anderen dit ook toevallig?

Yep, is bij mij inderdaad ook zo.De naam van de persoon waar ik berichten naar toe heb gestuurd staat in de lijst.

Daaronder staat tussen haakjes ( en 1 ander ) . Als ik daar de cursor overheen beweeg, zie ik ook een naam van iemand op het forum, waar ik nooit contact mee heb gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep, is bij mij inderdaad ook zo.De naam van de persoon waar ik berichten naar toe heb gestuurd staat in de lijst.

Daaronder staat tussen haakjes ( en 1 ander ) . Als ik daar de cursor overheen beweeg, zie ik ook een naam van iemand op het forum, waar ik nooit contact mee heb gehad.

Jup is hier ook zo, lijkt wel of iedereen een andere naam heeft. Alle berichten die van dezelfde persoon komen hebben dezelfde andere naam :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep, is bij mij inderdaad ook zo.De naam van de persoon waar ik berichten naar toe heb gestuurd staat in de lijst.

Daaronder staat tussen haakjes ( en 1 ander ) . Als ik daar de cursor overheen beweeg, zie ik ook een naam van iemand op het forum, waar ik nooit contact mee heb gehad.

Heb even gecheckt, bij mij ook het geval, spionage? :D :D :D:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik op het envelopje klik wat links naast "mijn instellingen" staat kom je in je messenger wat mij lijkt dat dat je prive berichten zijn.Nu is het zo dat ik naar mijn berichten kijk dan zie je de verstuurder staan en de ontvanger onder de naam van de ontvanger staat nu dit tussen haakjes (en 1 ander) als ik daar de muis opzet komt er een naam in beeld van iemand die nooit van z'n leven dat bericht van mij gehad heeft????

Rara hoe kan dat.

Dit zijn overigens wel namen die tussen de members staan maar weet zeker dat ik die personen nog nooit een pb of iets anders heb gestuurd sterker nog ik heb ze nog nooit online gezien.

Hebben anderen dit ook toevallig?

Dit is alleen bij de oude PB

Technisch iets anders gegaan bij converteren naar nieuw forum.

Er zijn dus geen PB naar anderen gegaan ! Dus geen spionage B)

Nieuwe PB's zullen dit dus niet hebben.

Maak je dus geen zorgen. Mav zal straks het technische gedeelte uitleggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is alleen bij de oude PB

Technisch iets anders gegaan bij converteren naar nieuw forum.

Er zijn dus geen PB naar anderen gegaan ! Dus geen spionage B)

Nieuwe PB's zullen dit dus niet hebben.

Maak je dus geen zorgen. Mav zal straks het technische gedeelte uitleggen.

:thumbsup: Maakt verder ook niet zoveel uit hoor vroeg het me gewoon af en had al verwacht dat het iets was door de overstap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Genegeerde gebruikers in de Chat werkt ook (nog) niet :( .

Heb er een naam ingezet en opgeslagen maar ik blijf hem zien in de chat :frusty:.

Naam is goed gespeld (Zijn maar 2 letters :whistle:)

En voor en achter elke smilie moet nu een spatie :huh:

:bye1: Roland.

bewerkt door Roland
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, nieuw Jeepforum. Eerste indruk is inderdaad wat rommelig en ga ik mee met Utah en F.M.

Maar goed, ik zal eerst ff wennen eraan en dan pas oordelen :D

Oh, trouwens, ik vind mijn avatar (dat links met foto) wel veel minder leuk.

Ziet er saai uit nu. Maar misschien moet/kan ik die opnieuw pimpen?

Jeepgroet

Darkgreen

bewerkt door DarkGreen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is alleen bij de oude PB

Technisch iets anders gegaan bij converteren naar nieuw forum.

Er zijn dus geen PB naar anderen gegaan ! Dus geen spionage B)

Nieuwe PB's zullen dit dus niet hebben.

Maak je dus geen zorgen. Mav zal straks het technische gedeelte uitleggen.

Zoals hierboven al gezegd, bugje vanuit de conversie van de oude database. Blijkbaar vond de converter het nodig om enkele user id's toe te voegen bij de oude pb's.

Voorheen hadden we 1 op 1 pb's waarbij je members in de cc lijst kon op nemen.

Nu hebben we persoonlijke conversaties waarbij je een x-aantal mensen aan de pb kunt toevoegen en je in topic view een soort van slow chat kunt houden ;)

Verder niks ernstigs....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

yep! eerste verbetering die mij opvalt : als ik in bv Jeeperscafe zit en daar een reactie in een topic zie kan je dmv 1 klik in 1 keer naar de laatse pagina in dit subtopic.

vroeger moest je dan eerst het subtopic in. (toch?) :)

bewerkt door DarkGreen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mav,

als ik inlog krijg ik een compleet andere layout...of eigenlijk geen layout.

Ook kan ik mijn settings niet wijzigen zoals in de hulpfunctie staat beschreven,dit omdat mijn inlognaam nergens staat....

HELP...

Welke browser gebruik je ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een opmerking/bijdrage m.b.t. het membership: ik vind het gat tussen supporting en lifetime erg groot. Ik denk dat het verkooptechnisch een goede zet is daar een vorm tussen te zetten (van twee- of driejarig lidmaatschap ofzo). Mentaal is een stap van 25 voor één jaar naar bv 45 euro voor 2 jaar niet zo groot. Van 25 naar 150 inééns wel. Daarnaast moet je wel heel zeker van je zaak zijn dat je een lifetime jeeprijder en -forummer zult blijven (ik weet, ik trap nu op zielen, maar ik probeer maar even commercieel mee te denken).

Ter vergelijk: ik heb ook een abbo op flickr. Daar heb ik geen problemen met het meermalen achtereen dokken van een 2-jarig abbo. (http://www.flickr.com/upgrade/). Maar 150 euro ineens lijkt me toch wel 'n flink bedrag, dat wel af kan schrikken.

Misschien zou je bij een 2jarig abbo als extra aan kunnen bieden dat, wanneer iemand 4 x achtereen een 2-jarig abbo à 45,- afsluit, hij/zij alsnog het liftetime membership verkrijgt.

Zo maar wat ideeën.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon i.e.. Als ik inlog zie ik bv ook mijn eigen account foto niet meer bij de posts....

Welke versie IE? Forum is getest onder IE 6, 7 en 8 (onder 9 treden er issues op maar die is ook nog beta op dit moment)

Heb je toevallig al cookies en history verwijderd. Wellicht dat er nog sporen van het oude forum aanwezig zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een opmerking/bijdrage m.b.t. het membership: ik vind het gat tussen supporting en lifetime erg groot. Ik denk dat het verkooptechnisch een goede zet is daar een vorm tussen te zetten (van twee- of driejarig lidmaatschap ofzo). Mentaal is een stap van 25 voor één jaar naar bv 45 euro voor 2 jaar niet zo groot. Van 25 naar 150 inééns wel. Daarnaast moet je wel heel zeker van je zaak zijn dat je een lifetime jeeprijder en -forummer zult blijven (ik weet, ik trap nu op zielen, maar ik probeer maar even commercieel mee te denken).

Ter vergelijk: ik heb ook een abbo op flickr. Daar heb ik geen problemen met het meermalen achtereen dokken van een 2-jarig abbo. (http://www.flickr.com/upgrade/). Maar 150 euro ineens lijkt me toch wel 'n flink bedrag, dat wel af kan schrikken.

Misschien zou je bij een 2jarig abbo als extra aan kunnen bieden dat, wanneer iemand 4 x achtereen een 2-jarig abbo à 45,- afsluit, hij/zij alsnog het liftetime membership verkrijgt.

Zo maar wat ideeën.

Bedankt voor het meedenken, wellicht een goed idee inderdaad. Zal er m'n gedachten eens over laten gaan van 't weekend ;)

BTW ter info, wanneer je een membership hebt afgesloten kun je ten alle tijden wanneer het membership actie is upgraden naar een bovenliggend abonnement. Het systeem houdt er rekening mee dat je alleen het verschil tussen je huidige en het nieuwe abbo betaald....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...