Spring naar bijdragen

Een beetje meer humor


dezperado
 Share

Recommended Posts

Errug leuk, maar het Belgen v.s. Hollanders weekend is voorbij.

wacht maar, ik ben nog één en ander aan het voorbereiden voor volgend weekend... :lol:

Zegt mijn vrouw deze morgen aan het ontbijt: Frans, heb jij soms sex achter mijn rug ?

Ik verslikte me bijna in mijn koffie toen ze het zei...

Heb ik geantwoord: euh...welja, wie dacht je anders dat dat was gisterenavond.... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als een Rotterdammer met zijn hoofd in het verband thuis komt zegt zijn vrouw: "wat heb jij gedaan?"

Zegt hij : "ik was op het platteland en daar stond een molen. Ik ging dus naar binnen. Ik vroeg aan die molenaar die binnen zat hoeveel wieken heeft een molen eigenlijk?

En die man zegt 4.

Dus ik keek uit het raampje.

Ik ging tellen 1-2-3-4 stak mijn hoofd naar buiten kwam er nog een 5e aan."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

suus hier nog een;wreed accident, motorrijder tegen auto, motorrijder dood ligt in stukken op de plaats van het accident,de sjampetter komt en schrijft op: motor- midden op straat. linkerbeen los van lichaam en in de goot, rechterarm los van lichaam en op motorkap auto, lichaam met linkeram en rechterbeen er aan vast maar zonder hoofd naast motor, hoofd met helm op tr, tro, trot,(geeft hoofd een trap)op straat.

Standaardpolitie uitrusting voor vlamingen: synoniemenboek vlaams-nederlands.

Trottoir

Uitspraak: trɔtˈwar Zelfst. Naamw.

verhoogd voetpad langs een straat.

Synoniem: stoep

`op het trottoir lopen`

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Man komt thuis en moppert tegen zijn vrouw: "die Jeffrey, die hier vorig jaar aan de overkant is komen wonen, wat een praatjesmaker is dat!"

Zij: "Hoezo dat?"

"Hij zegt dat-ie alle vrouwen in de straat al een keer heeft gehad op één na!!"

Zij: "Dat zal die trut van nummer 13 wel zijn dan"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier een link waarmee je altijd kan achterhalen waar je vrouw zich bevindt.

Je voert het mobiele nummer van je vrouw in en de sateliet zoekt haar op.

http://www.trackapartner.com/

Dit lijkt me heel handig maar durf het niet te testen i.v.m. mogelijk vervelende sms diensten. Heeft iemand het al geprobeerd en wat zijn de ervaringen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komt een Hollander met zijn Nederlandse kampioen pitbull, die al 10-tallen gevechten heeft gewonnen, in een bar.

Ziet een Belg de hond en zegt "Wedden dan mijn Belgische langebektekkel wint van jouw pitbull?" Ze spreken een hondengevecht af in een schuur.

De Hollander komt, de Belg is er al en deze zegt "Mijn langebektekkel is al binnen, als jij jouw hond nu naar binnen stuurt spreken wij af dat de eerste hond die naar buiten komt heeft verloren."

Zo gezegd zo gedaan, de pitbull gaat naar binnen. Ze horen een vreselijk geblaf en gepiep. Binnen een paar minuten komt de pitbull onder het bloed met gescheurde oren en mank lopend weer naar buiten, het beest leeft nog amper...

Zegt de Hollander: "Dat is knap, maar ik heb nog nooit van een Belgisch langebektekkel gehoord. Wat is dat voor soort?"

Waarop de Belg antwoordt: "Ohja, bij jullie heten ze, geloof ik, een kaaiman ....."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Om te vieren dat ik eindelijk weer in het bezit ben van een nieuwe Jeep ben ik met een vriend stevig doorgezakt.

Rond een uur of 5 's morgens rijden we weer terug als mijn vriend vraagt: "Kun je ff stoppen, ik moet verschrikkelijk piesen".

Omdat ik geen zin had in natte plekken in mijn nieuwe wagen zet ik de wagen aan de kant en vraag hem wel een beetje op te schieten.

Snel stapt hij uit en loopt naar een donker plekje om zijn behoefte te doen.

Na tien minuten begin ik wat ongeduldig te worden dus laat het raampje zakken en roep eens dat hij moet opschieten, geen reactie.

Ik stap dan maar uit en loop wat zijn kant uit. Daar staat mijn vriend zo dronken als Rus te zwaaien op z'n benen.

"Schiet nou eens op man!", roep ik.

Met een driedubbelle tong roept hij terug dat het niet wil lukken.

"Wat niet?", vraag ik.

"Ik krrrijg mijn gulp niet open man..", brabbelt hij terug terwijl hij ondertussen met zijn hoofd tegen een muur geleund probeert om zijn broek los te maken.

"Kkkan je nie effe hellepe, ik moet echt nodig pissen man", vraagt hij terwijl zijn armen alle kanten uitzwaaien.

Ik moet er niet aan denken, maar aan de andere kant wil ik wel heel erg graag naar huis.

"Oké, ik zal je broek wel even losmaken, maar je verteld hier niemand iets over begrepen!", druk ik hem op het hart.

Onhandig maak ik zijn broek los en draai me om met de opmerking dat hij de rest zelf wel kan doen.

Na een paar minuten hoor ik nog steeds niets.

"Schiet nou toch eens op man, ik wil naar huis!", begin ik een beetje boos te worden.

"Ikk kkrijgg 'm er nie uit", brabbelt hij verontschuldigend, "kun jij misschien..?".

Ondanks dat het één van mijn beste vrienden is, zie ik het niet zitten. Dit is echt een brug te ver. Maar ja, ik kijk eens op mijn horloge en zie dat we inmiddels al een half uur bezig zijn, de zon begint op te komen.

"Oké, ik haal hem eruit maar niemand, echt niemand krijgt dat ooit te horen begrepen?!".

Mijn vriend kreunt bevestigend.

Terwijl ik de andere kant probeer uit te kijken haal ik zijn pielemoos tevoorschijn.

Ondanks dat ik mezelf had voorgenomen niet te kijken, doe ik het toch en wat ik daar in mijn hand zie liggen doet me naar adem snakken en ik laat zijn niet zo edele deel direct los.

Zijn hele geval zit onder de zweren en etterende puisten. Het pus loopt eraf en het geheel ziet er bijzonder ongezond uit.

"Man dat ziet er niet normaal uit hoor, daar moet je mee naar een dokter!", roep ik tegen hem.

Mijn vriend knikt, "Hebb ik ook gedaan".

"Je bent al geweest? En wat heeft die zei die dokter dan?"

"Dat ik er vooral niet met mijn handen aan moest komen!"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Het ruikt naar vis en het is van vlees?

De Visboer

Een spugende Amerikaanse president?

Barack Olama

Hoe noem je een dode potvis?

Kapotvis

Hoe noem je een fastfoodketen voor allochtonen?

Inburger King

Komen een priester en een buschauffeur bij de hemelpoort en samen worden ze naar hun verblijf gebracht. Eerst wordt de chauffeur meegenomen naar zijn kamer. Over de top luxe: jacuzzi, groot bed, mooi uitzicht en een onuitputbare minibar.De priester kijkt verrukt en denkt: “zo als dat voor de chauffeur is, dat beloofd wat.â€

Vervolgens komen ze aan bij de kamer van de priester. Een kleine kamer, met een klapbed en een metalen pot in de hoek. De priester kijkt verbaasd en vraagt: “hoezo krijg ik dit en de chauffeur zo een luxe kamer?†En het antwoord dat hij krijgt: “Die chauffeur heeft veel meer mensen aan het bidden gekregen dan jij!â€

Na het weekend komt Gert weer op het werk en moet de belevenissen van zijn colega weer aanhoren. De man houd van vissen en gooit in het weekend graag een hengeltje uit. hij verteld dat hij een joekel van een vis heeft gevangen van wel 90 cm. Het weekend erna gaat de beste man weer te vissen dit keer een vis van 122 cm. Weer een weekend verstrijkt en ja hoor een vis van 135 cm. “Zoâ€, zegt Gert, “je hebt een goede vangst de laatste tijd. Maar dit weekend heb ik ook wat beleeft, ik was in de tuin aan het werk en ik raakte met mijn schep iets van metaal. Nieuwschierig als ik ben wilde ik ook weten wat het was voorzichtig door scheppen en je raad nooit wat het was!â€

“Ik zou het niet wetenâ€, zegt de man.

“Nouâ€, zegt Gert, “een leger jeep uit de tweede wereldoorlog. En het bijzondere was dat de koplampen nog brandden!â€

“Dat kan niet!â€, zegt de man.

“Okâ€, zegt Gert, “als jij wat van de vis afhaalt doe ik de lichten uit…â€

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...